Tukekaamme Kimi Räikkösen pyrkimyksiä!

  • 14 657
  • 106

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Taksi alle

Viestin lähetti scholl
Päivän onnettominta antia Iltalehdessä oli kuitenkin maalaisvässykkätoimittaja, joka kehui sillä, ettei oikein osannut ajaa autolla Hampurista Rostockiin.....

Niin, itse olen aina pitänyt iltapäivälehtiä ja etenkin niiden toimittajia nimenomaan tzzadilaiskeskeisinä ja sitä kautta ilmeisen tzzadilaisina.

Tosin on myönnettävä, että en juuri ko. aviiseja lue, josta johtuen päädyn puhumaan vain mutu-tuntumalla.

Toisaalta, paskaako sitä itse tarvitsee osata ajaa Hampurista Rostockiin? Ottaa taksin alle ja antaa suharin nähdä vaiva. Näin toimien voi itse samalla vaikka särpiä olutta ja nauttia maisemista.

Täältä tähän
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Re: Tukekaamme Kimi Räikkösen pyrkimyksiä!

Viestin lähetti Gags
Ilokseni huomasin tänään Iltasanomien uutisesta että ainakin joku fiksu sieltä Brittein saariltakin löytyy, joka lehtikolumnissaan piti Räikkösen tempausta tervetulleena. Olisikohan niin että kaveri on suomenkielentaitoinen ja roikkuu täällä Jatkoajan vapaassa, josta saanut kimmokkeen kolumnilleen, tästä ketjusta?

Olikohan tämä sama kolumnisti, joka muisteli, että joku takavuosien kuljettajasuuruuksista oli tanssahdellut alasti pöydällä ? Ja hän valitteli myös, miten puritaaniseksi F1- touhu on mennyt ?

Olen Kimin kanssa aivan samaa mieltä, että tälläisiä tempauksia voi hyvin tehdä, niin kauan kuin eivät vaikuta ajotaitoon. Elämä ei saa olla yksitoikkoista.
 

Seti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehkä Kimin onkin parempi pysytellä ulkosuomalaisena.

Esimerkiksi, viimeaikaisten edesottamuksien pohjalta ei voi tietää millaisen primitiivireaktion hän kokee, kun lähimarketin kassalla on kyltti - "Tyhjentäkää kassinne kaupan tiskille"
 

scholl

Jäsen
Pitäisikö Lotus-suihkusaippuat asettaa boikottiin kunnes Kimi on saanut rahansa? Vai pitäisikö Arhinmäen osoittaa mieltään Iso-Britannian suurlähetystön edessä? Vai mikä sitten on oikea, sosialistinen tapa tukea Kimia nyt tässä kriisissä, jossa työläistä alistetaan?

Ladat käyntiin...
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Pitäisikö Lotus-suihkusaippuat asettaa boikottiin kunnes Kimi on saanut rahansa? Vai pitäisikö Arhinmäen osoittaa mieltään Iso-Britannian suurlähetystön edessä? Vai mikä sitten on oikea, sosialistinen tapa tukea Kimia nyt tässä kriisissä, jossa työläistä alistetaan?

Ladat käyntiin...
Mielestäni asiasta pitäisi vinkata Li Anderssonille ja sille marjanpoimijalakimiehelle. Minusta 15 miljoonan euron palkkasaatavien summa on niin tolkuton, että jokaisen oikeasti punasydämisen kommunistin pitäisi kilvan rientää raskaasti sorretun työläistoverin avuksi. Olen kuullut että punikkipissis kaavailee lähdöstä eurovaaleihin. Kannattaisi ehkä järjestää jonkinlainen aktio myös Monacon kansakoululla, niin saisi eukko näyttöä kansainvälisestä solidaarisuudesta. Eurovaaleihin on enää puolisen vuotta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös