Tukekaamme Kimi Räikkösen pyrkimyksiä!

  • 14 661
  • 106

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Junttikäytöstä

Ei Kimi ensimmäinen ko. tempun tehnyt tietenkään ole. Sinänsähän tuollaisessa meisselinheiluttelussa ei ole mitään uutta eikä edes hauskaa, mutta kun on julkkis niin kaikki sekoilukin on ah niin mielenkiintoista.

Nimimerkki Bast ihmetteli täällä omistajan "ihmeellistä" suhtautumista Kimin temppuun:

Mutta, mutta, omituista on myös klubin omistajan käytös. Jos paikalle tulee asiakas, joka ostelee, tai ostattaa, seurueelleen tuhansien eurojen samppakaljoja ja on muutenkin löyhäkätinen rahan kanssa, luulisi olevan parempaa asiakaspalvelua olla ihan hiljaa tämän mesenaatin nahkafagotin heristelyistä ja toivottaa kaveri paikalle tervetulleeksi mahdollisimman pian.

Tuliko mieleen, että ko. klubi on todennäköisesti sellainen, että näitä muutaman tonnin juomien tilailijoita riittää joka ilta useampiakin? Ja tästä johtuen haluaa pitää jonkinlaista tasoa yllä. Tällaisille klubeille ei lisäksi useinkaan riitä, että on rahaa maksaa juomista ja palvelusta, vaan täytyy olla nimeä ja myöskin klubin jonkin kanta-asiakkaan suosittelu.

Edit: Tällaista tapausta nyt toki pidetään typeränä vähemmänkin konservatiivisissa piireissä, mutta ei sovi unohtaa, että tapaus sattui Isossa-Britanniassa, joka on edelleen melkoisen konservatiivinen valtio.
 
Viimeksi muokattu:

Tobias

Jäsen
Loistavaa Kimi!

Näin juuri pitääkin -kun ollaan radalla, niin sitten ollaan kunnolla eikä saatana millään puolivaloilla.

Minä ainakin olen sitä mieltä, että Kimillä on täysi oikeus ottaa ilo irti miljoonistaan ja mitä enemmän se tyyli vituttaa kukkahattumentaliteetin omaavia pellejä, sen parempi.

Ainut negatiivinen puoli asiassa on, että iltapaskalehdistö saa myytyä roskaansa entistä varmemmin skandaalinhakuisilla jutuillaan.

Toisaalta, ei se ole tyhmä joka tarjoaa, vaan ne ääliöt, jotka ostavat.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Junttikäytöstä

Viestin lähetti Tulppu
....Tällaista tapausta nyt toki pidetään typeränä vähemmänkin konservatiivisissa piireissä, mutta ei sovi unohtaa, että tapaus sattui Isossa-Britanniassa, joka on edelleen melkoisen konservatiivinen valtio.

Niin, mainittakoon, että umpijunteille briteille tekee ihan hyvää saada kosketusta pohjoiseurooppalaiseen juomis- ja ruumiinkulttuuriin.

Eihän Britanniassa moni edes tiedä missä / mikä Suomi on, joten ko. toiminta käy myös ns. hc-vaihtoehtomaantieteestä.

Täältä tähän
 
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU,MIFK
Eiköhän tapaus kyllä olisi herättänyt keskustelua myös Suomessa. Ainakin minä en millään lailla jaksa käsittää näitä Kimin seikkailuja ja itse en miehestä edes paljoa arvosta. Olen ollut pienestä asti Ferrarin mies ja se kyllä voi olla osasyynä, että en pidä Kimistä. Onhan mies suurin este Ferrarin mestaruuden tielle. Toisaalta taas Häkkinen oli minun mieleeni, vaikka ei Ferrarilla ajanutkaan ja kaksi mestaruutta Ferrarilta varastikin.

Itse en siis pidä kovin suuressa arvossa näitä Kimin tempauksia, enkä persoonanakaan erityisesti arvosta. Tehtäessä vertailuja esimerkiksi Häkkiseen niin olen varma, että paljon positiivisempaa kuvaa hän Suomesta antoi kuin Räikkönen ja englantilaiset saattoivatkin kiinnostua, että millainen maa tämä Suomi on, kun sieltä noin mukavia ihmisiä tulee. Räikkösen persoonassa en tosiaan löydä mitään kovinkaan sympaattista, mutta se on vain minun mielipiteeni.

Toivottavasti tulee tiukkoja taistoja Ferrarin ja Kimin välille tulevalla kaudella, sillä siinä on kuitenkin moottoriurheilun suola, vaikka ei Ferrarin ylivoimakaan minua ole liioin häirinnyt.
 

heki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kimiähän on uran alusta lähtien pidetty euroopassa liian värittömänä kuljettajana ollakseen lajille "oikeanlainen" tähti. No nyt on Kimi viimeistään osoittanut, että paskaa puhuivat! Ei ole enää Kimi väritön persoona, vaan eräs f1 sirkuksen värikkäimmistä persoonista. Ei mies paljon puhu, mutta antaa tekojensa puhua: niin ratin takana kuin viihteellä ollessaan. Laji kuin laji tarvitsee värikkäitä persoonia, joilla välillä menee käytös hiukan yli.

Eli niin sitä pitää Kimi, näytit maailmalle, mistä se kana pissii...
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti heki
Eli niin sitä pitää Kimi, näytit maailmalle, mistä se kana pissii...

Tarkoitit kai sanoa, "näytit maailmalle, mistä se Kimi pissii".

Erittäin mielenkiintoista käytöstä autenkuljettajalta, no hänhän oli vapaata viettämässä.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Kimihän on köyhyydestä parrasvaloihin noussut kaveri, joka nyt nauttii nopeista autoista, naisista ja samppakaljasta. Kateeksihan moinen käy. Täytyy vain lohduttautua sillä, että Kimi on lyhyempi kuin eukkonsa.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
"Finland, the home of lapdancing"

Huonosti Käyttäytyvät Miehet olivatkin hauskuuttamisen lisäksi myös ennustajia.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tobias
... ja mitä enemmän se tyyli vituttaa kukkahattumentaliteetin omaavia pellejä, sen parempi.

Kuten Kimin työnantajaa, sponsoreita, isää ja äitiä, broidia ja niin hei! vaimoa? Hetken päästä itkee sitten taas että Jenni jätti.
Jaan HN:n näkemyksen kyseisestä kaverista.
 

Bast

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Trojans, TuTo, Miami Dolphins, FC Inter Turku
Re: Junttikäytöstä

Viestin lähetti Tulppu

Tuliko mieleen, että ko. klubi on todennäköisesti sellainen, että näitä muutaman tonnin juomien tilailijoita riittää joka ilta useampiakin? Ja tästä johtuen haluaa pitää jonkinlaista tasoa yllä. Tällaisille klubeille ei lisäksi useinkaan riitä, että on rahaa maksaa juomista ja palvelusta, vaan täytyy olla nimeä ja myöskin klubin jonkin kanta-asiakkaan suosittelu.
Niin, ehkä ilmaisin itseäni vähän poukkoilevasti, mutta tarkoitus oli korostaa sitä seikkaa, että saamani käsityksen mukaan Kimi oli ns. privaattiesityksessä, jolloin termin privaatti voisi olettaa nimenomaan tarkoittavan yksityistä tilaisuutta, jossa ei muita klubin asiakkaita ole eikä näin muodoin asiakkaan mouhoilu vaikuta klubin maineeseen. Ymmärrän kyllä jos tällainen esiintyminen aiheuttaa porttikiellon, mutta luulisi klubilla olevan myös velvollisuus pysyä vaiti siitä, mitä yksityistilaisuudessa tapahtuu.

En nyt halua erityisemmin Kimiä puolustella, mutta luulisi strippikapakan pitäjän ja henkilökunnan olevan valmistautunut ainakin henkisellä tasolla siihen, että siihen liiketoimintaan jota hekin harjoittavat saattaa kuulua myös alastomuutta.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti tant gredulin
Kuten Kimin työnantajaa, sponsoreita, isää ja äitiä, broidia ja niin hei! vaimoa? Hetken päästä itkee sitten taas että Jenni jätti.
Jaan HN:n näkemyksen kyseisestä kaverista.

Ei taida Jenni jättää, sillä niillä on avioehto. Peliliike Kimiltä vaatia avioehtoa vai ehdottikohan peräti Jenni sitä? Sponsorit ja työnantajat on kieltämättä se pahin paha tässä asiassa, mutta Norbert Haugilla ei todellakaan ole varaa jeesustella tässä asiassa, sillä Kimi on aika pyhäkoulupoika ko. ääliöön verrattuna. Mitä tulee Kimin vanhempiin ja broidiin niin eiköhän ne Kimin silti tunne ja tietää, että rapatessa joskus voi roiskua. En edelleenkään ymmärrä mitä niin pahaa Kimi on tehnyt, että ansaitsee kusipää -nimityksen. Tämähän on miehen tempauksista selvästi "pahin". Ehkä olisi silti ollut vältettävissä, jos olisi jättänyt sen viimeisen pullon ottamatta.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Mahtava ketju, Erva.

Syy Kimin vilautteluun on se, että kun häntä itseään fiksumpana ja parempana pitävät kateelliset ihmiset ajattelevat miehen olevan arrogantti ja kusipää, perustuen hänen käytökseensä selvinpäin, on kaverin keksittävä päisään jotain muuta - tällä kertaa vilautellaan letkua. Itsekin pyrin olemaan selvänä sopivan kusipää jottei käytökseni muutu vittumaisemmaksi päisään.

Nyt sitten perustellaan ettei Kimille olla kateellisia eikä välitetä hänen rahoista, kotipaikoista jne. Kyllä te vain olette kateellisia kuitenkin - olette kateellisia ihmisille joilla on pokkaa, persoonaa ja taito nauttia. Olette kateellisia että Kimi pystyy sanomaan toimittajille tiuskien - eihän aina voikaan napata vastailla samoihin tyhmiin kysymyksiin, täytyy olla pokkaa sanoa tai jättää sanomatta jos ei vain napostele, toisin kuin lampailla jotka latelevat joka haastattelussa samoja korulauseita ja latteuksia.

Olette kateellisia koska Kimillä on vara olla jäykkä ja kusipää. Sisimässänne tiedätte että Kimi on kuitenkin eräs maailman lahjakkaimpia kuskeja, aivan sama kuinka paljon häntä paheksutaan milloin mistäkin, koska in the end of the day hänen tekonsa radalla kuitenkin puhuvat puolestaan. Perushomma, se mikä on hänen elämänsä tarkoitus, ajaa lujaa onnistuu ja siksi Kimillä on varaa.

Olette kateellisia koska Kimi vetää perslärvät ja örveltää yökerhossa. Samaan aikaan te paheksutte sivupöydässä, samoin kuin paheksutte yleensäkin suurta osaa ihmisistä jotka pitävät hauskaa elämässään - ihan niin kuin se teidän tapanne olisi ainoa oikea tapa juhlia. Kimillä on myös varaa ja uskallusta mennä strippiklubille - sekä vara tilata listalta ihan miten hedelmäistä drinksua tahansa. Long Island Ice Tea 13 sentillä.

Ai niin ja lätkäkatsomossa ei saa huutaa.

Loppuun vielä pikku kjeh.

Mikä on Kimin pilin nimi? Vihje: Liittyy amerikkalaiseen hip hopiin.

V: Lil' Kim

Viva La Kimi! We salute you and your wiener!
 

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Viestin lähetti heki
[B. Laji kuin laji tarvitsee värikkäitä persoonia, joilla välillä menee käytös hiukan yli.

. [/B]

Värikäs käytös: Munaansa umpijurrissa strippiklubilla heiluttava ylimielinen urpo.
Selvinpäin värikäs formulatähti ´iceman´.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Blackie
Ei taida Jenni jättää, sillä niillä on avioehto.

Niin. Mitähän se Kimi sitten viimeksi itkeskeli ilman sormusta Kanarialla? Eihän tuossa sitten mitään ole, aviossa varmaan ovat hamaan hautaan... :)

En ole Norbert Haugin käsityöharrastuksesta lukenutkaan - missä ja milloin?
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Kukkahattu! Päähän! Lepo!

Täysin raittiina ja "juhlimista" välttävänä ihmisenä tahdon saattaa tietoonne, että kaikki humalaiset ovat kusipäitä ja iljettäviä ihmisiä. Eläminen maapallolla helpottuisi huomattavasti, jos kaikki tekisivät saman ratkaisun kuin minä: ei päihteille.

Minä en siedä humalaisia ihmisiä, oli kyseessä sitten miljonääri Räikkönen tai kerroksessani asuvat alkoholisoituneet äijät. Jälkimmäisten kanssa tulen toimeen, kunhan ovat selvin päin, edellisestä en tiedä.

Vaikka ervatsalon ynnä muiden viestittely onkin huumoria, ja huumorina sen suurimmaksi osaksi otankin, niin on silti surullista, että edelleen alkoholin juomista pidetään hyväksyttävänä, jopa ihnateellisena toimintana. Sitä se ei ole. Joku voi nyt sanoa, että eivät kaikki ole juoppoja, ja että pitäisikö autoilu kieltää kun kaikki eivät osaa ajaa autoa ja syntyy harmia.

Ongelma on mielestäni siinä, että minkään muun asian suhteen ei Suomessa olla yhtä umpimielisIä, kuin alkoholin suhteen. Yhteiskunta kasvattaa juoppouteen, ei raittiuteen. 90% ihmisistä ei julista kaahailua tavoiteltavaksi teoksi, mutta sama määrä ihmisIä julistaa viinan autuutta jatkuvasti.

Ei ihme, että suuri osa suomalaisista kasvaa tässä suhteessa kieroon. Ainoa tapa taistella tätä sortoa vastaan on kieltäytyä kaikesta asiaan liittyvästä toiminnasta. Ei baareille, ei juhlille, ei alkoholille, ei humalaiselle seuralle, ei ravintoloille jne.

Alkoholia juoneesta ihmisestä tulee oksettava ääliö, eikä se minusta ole millään tavalla ylentävää. Minä olen oksettava ääliö ihan muuten, vaan en sentää kuseksi pitkin pihoja ja nosta alkoholiannoksia elämäni tarkoitukseksi.

Kukkahattu! Päästä! Lepo!
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Viestin lähetti hannes_ko
Alkoholia juoneesta ihmisestä tulee oksettava ääliö, eikä se minusta ole millään tavalla ylentävää.

Aika raju yleistys. Ole onnellinen, ettet ole syntynyt Ranskaan. Siellä kun viini on lähes päivittäinen ruokajuoma, jota juovat myös alaikäiset. Oksettavia ääliöitä siis koko kansa?
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Viestin lähetti mirasane
Aika raju yleistys. Ole onnellinen, ettet ole syntynyt Ranskaan. Siellä kun viini on lähes päivittäinen ruokajuoma, jota juovat myös alaikäiset. Oksettavia ääliöitä siis koko kansa?

Ei kai sillä kansallisuudella ole väliä? Yhtä lailla se alkoholi vaikuttaa suomalaisen ja ranskalaisen käyttäytymiseen. Vai onko tieteellisiä todisteita siitä, että eri kansallisuuksille tapahtuu erilaisia kemiallisia reaktioita alkoholin imeytyessä elimistöön?

Känninen ranskalainen on oletettavasti yhtä sietämätön kuin känninen suomalainen. Tosin käsitykseni mukaan ruokajuomana ei nautita niin paljon viiniä, että tullaan humalaan. Eikä Ranskassa kai konttaaminen, oksentelu ja seinustalle kuseskelu ole hyväksyttävää käytöstä. Mutta sinulla on varmasti parempaa tietoa tästä asiasta.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti hannes_ko
Ongelma on mielestäni siinä, että minkään muun asian suhteen ei Suomessa olla yhtä umpimielisIä, kuin alkoholin suhteen. Yhteiskunta kasvattaa juoppouteen, ei raittiuteen. 90% ihmisistä ei julista kaahailua tavoiteltavaksi teoksi, mutta sama määrä ihmisIä julistaa viinan autuutta jatkuvasti.


Totta. Vaan kun ei Suomessa saa mistään kunnon pilvee.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Viestin lähetti goldenawe
Nyt sitten perustellaan ettei Kimille olla kateellisia eikä välitetä hänen rahoista, kotipaikoista jne. Kyllä te vain olette kateellisia kuitenkin - olette kateellisia ihmisille joilla on pokkaa, persoonaa ja taito nauttia. Olette kateellisia että Kimi pystyy sanomaan toimittajille tiuskien - eihän aina voikaan napata vastailla samoihin tyhmiin kysymyksiin, täytyy olla pokkaa sanoa tai jättää sanomatta jos ei vain napostele, toisin kuin lampailla jotka latelevat joka haastattelussa samoja korulauseita ja latteuksia.

Olette kateellisia koska Kimillä on vara olla jäykkä ja kusipää. Sisimässänne tiedätte että Kimi on kuitenkin eräs maailman lahjakkaimpia kuskeja, aivan sama kuinka paljon häntä paheksutaan milloin mistäkin, koska in the end of the day hänen tekonsa radalla kuitenkin puhuvat puolestaan. Perushomma, se mikä on hänen elämänsä tarkoitus, ajaa lujaa onnistuu ja siksi Kimillä on varaa.

Olette kateellisia koska Kimi vetää perslärvät ja örveltää yökerhossa. Samaan aikaan te paheksutte sivupöydässä, samoin kuin paheksutte yleensäkin suurta osaa ihmisistä jotka pitävät hauskaa elämässään - ihan niin kuin se teidän tapanne olisi ainoa oikea tapa juhlia. Kimillä on myös varaa ja uskallusta mennä strippiklubille - sekä vara tilata listalta ihan miten hedelmäistä drinksua tahansa. Long Island Ice Tea 13 sentillä.

Tämä on sinänsä hauskaa ironiaa mutta jos Räikkönen on nyt tehnyt mitään tästä (mistä ei ole mitään luotettavaa tietoa) niin eiköhän se nyt ole miehen oma asia. Tuskinpa kukaan on oikeasti kateellinen tai oikeasti pidä huonoa käytöstä hyvänä, on se sitten rikkaan tai köyhän esittämää. Tietysti jos näin kuitenkin pitää ja ei itse uskalla huonosti käyttäytyä niin sitten varmaankin tosiaan on kade - mutta tuskin siihen nyt erityisesti tarvitsee rahaa tai menestystä, että voi ruveta strippaamaan, mitä käsitystä empiiriset havainnotkin tukevat, jopa siinä määrin että korrelaatio on voimakkaampi köyhyyden ja menestymättömyyden (tai sanotaan kouluttamattomuuden) suuntaan. Eli älä ole turhan tiukkapipoinen - virheitä sattuu kaikille riippumatta rahasta ja suosiosta.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti mjr
Tämä on sinänsä hauskaa ironiaa mutta jos Räikkönen on nyt tehnyt mitään tästä (mistä ei ole mitään luotettavaa tietoa) niin eiköhän se nyt ole miehen oma asia. Tuskinpa kukaan on oikeasti kateellinen tai oikeasti pidä huonoa käytöstä hyvänä, on se sitten rikkaan tai köyhän esittämää. Tietysti jos näin kuitenkin pitää ja ei itse uskalla huonosti käyttäytyä niin sitten varmaankin tosiaan on kade - mutta tuskin siihen nyt erityisesti tarvitsee rahaa tai menestystä, että voi ruveta strippaamaan, mitä käsitystä empiiriset havainnotkin tukevat, jopa siinä määrin että korrelaatio on voimakkaampi köyhyyden ja menestymättömyyden (tai sanotaan kouluttamattomuuden) suuntaan. Eli älä ole turhan tiukkapipoinen - virheitä sattuu kaikille riippumatta rahasta ja suosiosta.

Jos luet tekstini uudestaan huomaat varmaan että sanoin juurikin niin, että Kimille ollaan kateellisia koska hänellä on asennetta - ja taidot joilla hänellä on vara olla juuri niin härski ja kusipää kuin itse haluaa. Rautalangasta: sana "vara" voi merkitä muutakin kuin rahallista varakkuutta - tässä tapauksessa henkistä sellaista.

Samalla tavoin kuin kateelliset leimaavat hauskan ihmisen aina pelleksi - ihan niin kuin hauskuus ja hauskat jutut eivät vaatisi koskaan älykkyyttä,
 
Viimeksi muokattu:

hermosillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Iirot
Viestin lähetti hannes_ko
Ei ihme, että suuri osa suomalaisista kasvaa tässä suhteessa kieroon. Ainoa tapa taistella tätä sortoa vastaan on kieltäytyä kaikesta asiaan liittyvästä toiminnasta. Ei baareille, ei juhlille, ei alkoholille, ei humalaiselle seuralle, ei ravintoloille jne.

Itse en alkoholia myöskään käytä, mutta kieroon olen varmasti kasvanut ja pahemman kerran.

Baarissa käyn silloin tällöin esim. pelailemassa bilistä kavereiden kanssa, enkä siihen tarvitse alkoholia. Juhlissa viihdyn just niin kauan kuin ensimmäiset humalaiset alkavat vääntämään kättä tai painimaan, tämä on varsin valitettavaa esim. mummon syntymäpäivillä. Ravintoloistakaan en tarkemmin tiedä, mutta olen kuullut että sieltä saisi myös ruokaa ilman alkoholia.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Tobias

Minä ainakin olen sitä mieltä, että Kimillä on täysi oikeus ottaa ilo irti miljoonistaan ja mitä enemmän se tyyli vituttaa kukkahattumentaliteetin omaavia pellejä, sen parempi.

Miljoonat oikeuttavat idioottimaiseen käytökseen?

Tämän typerämpää väitettä saa jo oikeasti hakea. Tietysti mistäs minä tiedän jos milonääreillä on jonkinlainen keskinäinen kyrvänheilutuskerho, ja Kimin nyt uutisiin päässyt tempaus onkin vain kerhon jäseneksi pääsemisen tae.

Olen aivan satavarma ettei Kimi ole itsekään ylpeä tempustaan. Itseäni ainakin hävettäisi niin saatanasti.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti goldenawe
J...että sanoin juurikin niin, että Kimille ollaan kateellisia koska hänellä on asennetta ...

Samalla tavoin kuin kateelliset leimaavat hauskan ihmisen aina pelleksi

Mielestäni asenne ja hauskuus ovat ilmaisuja, joilla ei ole ko. tapauksen kaltaisen käytöksen kanssa mitään tekemistä.

Edelleen, mielestäni esim. Tommi Mäkisellä on helvetisti paljon enemmän asennetta kuin Kimillä.

Mutta uskoisin, että olen jo jauhanut tästäkin paskasta tarpeeksi. Oikein hyvää illanjatkoa!
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Joko jollakin on tietoa tekikö se Räikkönen mitään ja mitä teki jos teki jotain, vai myikö ahne klubinomistaja jonkun piparijutun sensaationälkäiselle lehtimiehelle?

Rehellisesti sanottuna en usko pätkääkään näihin juttuihin. Sen verran annan periksi että Kimi on ollut juhlimassa parin ystävänsä kanssa, mutta siinä kaikki. Loppu saattaa olla ihan mitä tahansa soopaa.

Surullisinta tässä on se, että hölmöt suomalaiset uskovat.

Kuinkahan lujaa engelsmannit itse nauraisivat, jos tietäisivät miten suomalaiset vannovat heidän roskalehtiensä nimeen ja solvaavat niiden uutisoinnin perusteella omaa sankariaan.

Hyi, hävetkää suomalaiset! Pahempia olette kuin akat! Ja teitä voi viedä kuin pässiä naurussa!
 

Tobias

Jäsen
Viestin lähetti Tulppu
Miljoonat oikeuttavat idioottimaiseen käytökseen?

Tämän typerämpää väitettä saa jo oikeasti hakea. Tietysti mistäs minä tiedän jos milonääreillä on jonkinlainen keskinäinen kyrvänheilutuskerho, ja Kimin nyt uutisiin päässyt tempaus onkin vain kerhon jäseneksi pääsemisen tae.

Olen aivan satavarma ettei Kimi ole itsekään ylpeä tempustaan. Itseäni ainakin hävettäisi niin saatanasti.

Niin, sehän on tietysti mielipidekysymys, mitä pitää idioottimaisena käytöksenä. Sama se, onko sitä rahaa kymppi vai miljoona, mutta tuollainen pieni kullinvilauttelu strippiklubilla ei täytä omasta mielestäni idioottimaisen käytöksen tunnusmerkkejä. Itsehän en moiseen kullinvilautteluun osallistuisi mutta uskonpa Kimillä olleen varmaan ihan jees ilta tuolla Lontoossa. Ylpeä hän ei varmaankaan tempustaan ole, mutta hauskaa varmasti on ollut.

Tää on niin tyypillistä -suomalaiset kateellisena kommentoivat, kun joku osaa pitää hauskaa vähän eri tavalla, kuin itse on tottunut pitämään hauskaa.

Idioottimaista käytöstä olisi mielestäni esimerkiksi irtaimen paskaksi laittaminen, toisten ihmisten vahingoittaminen jne. Muistaaksi se nopea Ferrari-kuski on joskus syyllistynyt johonkin telkkarin heittelyihin kekkereissään. Tosin saattaahan se olla vain paskalehtien pahansuopaista juoruilua...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös