Tue SaiPaa ja haasta kaveri

  • 21 401
  • 89

krk607

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Malaga CF, Uusi Refla
Shoppailtu! C8-lippistä, vaimolle pipoa ja muuta krääsää sen verran, että postikulutarjous tuli käytettyä. Vaikka elämme vaikeita aikoja, toivotaan valoa tunnelin päähän. Propsit tämän haasteen aloittajalle. Aina tukena.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Onko nuo 10,80 euroa maksavat paidat minkä kokosia? Olen noin 170cm hoikka poitsu, niin kannattaako ottaa M vai L?
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Viimeiset 15 vuotta kun autoa on kolmesti vaihtanut niin SaIPan tarrat tarrtuvat ikkunoihin (sekä kaiki kausihuivit) ja myös Kohon paita ennen tätä kampanjaa. SaiPa on rautaa, väitän jopa terästä!
 

ahal

Jäsen
Onko nuo 10,80 euroa maksavat paidat minkä kokosia? Olen noin 170cm hoikka poitsu, niin kannattaako ottaa M vai L?
Varmaa tietoa ei ole, mutta joitakin vuosia sitten sain SaiPan t-paidan normikirjaimin ja se oli pikkuisen nafti. Itse otin nyt suurimmat koot, vaikka keskikokoinen olenkin. Kutistuvat kuitenkin pesussa, eikä se väljyys haittaa. Parempi niin päin.
 

Nössö

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Aattelin, että jos etäfanina tukisi myös rakasta seuraa ja ostaisi kausikortin, niin saisikohan sen jotain reittiä hyötykäyttöön, kun en sitä itse pysty käyttämään. Olisiko ehdotuksia kenelle kannattaisi lahjoittaa? Olisiko jokin paikallinen järjestö vai voisiko sen antaa esim. kirjaston käyttöön, josta halukkaat saisivat lainata vuorollaan? Hyviä ideoita otetaan vastaan?
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Aattelin, että jos etäfanina tukisi myös rakasta seuraa ja ostaisi kausikortin, niin saisikohan sen jotain reittiä hyötykäyttöön, kun en sitä itse pysty käyttämään. Olisiko ehdotuksia kenelle kannattaisi lahjoittaa? Olisiko jokin paikallinen järjestö vai voisiko sen antaa esim. kirjaston käyttöön, josta halukkaat saisivat lainata vuorollaan? Hyviä ideoita otetaan vastaan?

KooKoon puolella mietittiin samaa ja itse aion myös etäfanina tehdä niin, että ostan kausikortin, mutta otan sen 30 kpl irtolippuvihkona, joka jää seuralle ja KooKoo jakaa ne sitten eteenpäin. Toivottavasti esim. nuorille, joiden vanhempien taloutta korona on rokottanut. En tiedä onko tämä (kausikortin ottaminen irtolippuina) SaiPan osalta mahdollista, mutta tuo on olisi ainakin yksi aika helppo ratkaisu.
 

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Osallistuttu 51 eurolla. Tähän en vielä sisällyttänyt Kohon juhlamatsin 8.8 lippuja. Odotan toteutuuko se, kun 14.3 investoin jo 4x istumapaikkalippuihin ja jätin maksut perimättä tuolloin. Jos hallitus antaa vihreää valoa niin nähdään 8.8! Haastan @FASlapsi kommentoimaan Covid-19:n vaikutuksista jotakin, mitä emme vielä tienneet.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jussi Markkanen
Pystyykö SaiPan verkkokaupasta ostamaan tuotteita lahjaksi ulkomaille?
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tuli paita perille. Mukana käsinkirjoitetut kiitokset tuesta koronan aikana aurinkoisen kevään toivotukset Vantaalle.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ahal

ahal

Jäsen
Tuli paita perille. Mukana käsinkirjoitetut kiitokset tuesta koronan aikana aurinkoisen kevään toivotukset Vantaalle.
Sama täällä ;). Joku kyseli kokojuttuja. Itse tilasin mm. Kohon 8-paidan xl:nä eikä ole yhtään iso (omat 175 cm, 77 kg). Noissa pitää olla aina pikkuisen pesu- ja kutistumisvaraa.

EDIT. Mulla kyseessä fanipaita, ei pelipaita.
 
Viimeksi muokattu:

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Kausari uusittu, saas nähdä pelataanko vai ei. Suosittelen myös muille. Jaloilla äänestämisen aika on sitten, kun veneestä on äyskäröity enimmät vedet takas Saimaaseen.
 

Steyer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jatkoaika HC, Colorado Avalanche
Osallistuttu on hupparin, pyyhkeen, lippiksen ja pitkähihaisen muodossa. Mutta mikä helvetti siinä on, että jos asut Hangossa niin lähin loota-automaatti minkä voit valita on Tammisaaressa. Hanko on vittu palautettu Neuvostoliitosta jo jonkun aikaa sitten ja Hangon taaleritkaan eivät ole enää käypää valuuttaa. Porkkalan SaiPa-faneilta olisi kiva kuulla joutuvatko he hakemaan pakettinsa Vantaan lajittelukeskuksesta vai riittääkö, että ajaa Kirkkonummelle. Luojan kiitos SaiPalla ei ole fanituotteissa sohvaa, koska sen hakeminen 35 km päästä olisi saattanut jo panna vituttamaan oikeasti. Ilmainen kuljetus MY ASS, nyt saa ajaa sen 70 km.
 

Kalalokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nyt tuli maksettua sähköpostiin saapunut lasku ensi kauden kausikortista (149 e). Jotain fanikamaa voisi vielä hankkia lähempänä syksyä.
 

Mjarkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja Kiekko-Espoo
Onko tuo normaalia, että tulee lasku uudesta kaudesta vaikka ei ole uutta kausikorttia tilannut? Tänään tuli lasku ja en meinaa sitä tilaisuutta tänä vuonna käyttää.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs KalPa
  • 2.04
  • 3.80
  • 3.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös