Samaa tietoa olisin vailla sillä erotuksella että pituus on n. 183 cm.Onko nuo 10,80 euroa maksavat paidat minkä kokosia? Olen noin 170cm hoikka poitsu, niin kannattaako ottaa M vai L?
Varmaa tietoa ei ole, mutta joitakin vuosia sitten sain SaiPan t-paidan normikirjaimin ja se oli pikkuisen nafti. Itse otin nyt suurimmat koot, vaikka keskikokoinen olenkin. Kutistuvat kuitenkin pesussa, eikä se väljyys haittaa. Parempi niin päin.Onko nuo 10,80 euroa maksavat paidat minkä kokosia? Olen noin 170cm hoikka poitsu, niin kannattaako ottaa M vai L?
Aattelin, että jos etäfanina tukisi myös rakasta seuraa ja ostaisi kausikortin, niin saisikohan sen jotain reittiä hyötykäyttöön, kun en sitä itse pysty käyttämään. Olisiko ehdotuksia kenelle kannattaisi lahjoittaa? Olisiko jokin paikallinen järjestö vai voisiko sen antaa esim. kirjaston käyttöön, josta halukkaat saisivat lainata vuorollaan? Hyviä ideoita otetaan vastaan?
Sama täällä ;). Joku kyseli kokojuttuja. Itse tilasin mm. Kohon 8-paidan xl:nä eikä ole yhtään iso (omat 175 cm, 77 kg). Noissa pitää olla aina pikkuisen pesu- ja kutistumisvaraa.Tuli paita perille. Mukana käsinkirjoitetut kiitokset tuesta koronan aikana aurinkoisen kevään toivotukset Vantaalle.
Kai se tuli viime kauden korttilaisille. Tarjous se vaan on. Hinta ilmeisesti normaalia halvempi.Onko tuo normaalia, että tulee lasku uudesta kaudesta vaikka ei ole uutta kausikorttia tilannut? Tänään tuli lasku ja en meinaa sitä tilaisuutta tänä vuonna käyttää.