Pari kertaa lukioaikoina jonkun CSGO-session jälkeen kaverit linkitteli vielä jotain tubetuspätkiä/streameja, mitä näitä nyt oli tyyliin Herbalisteja, enkä muista edes muiden nimiä. Toiset katto ja naureskeli niille jutuille, viiden minuutin katselun jälkeen omina ajatuksina oli joko itsensä ampuminen tai heebon tirvaiseminen turpaan, toivoen nyrkin teleporttautuvan ruudun läpi sitä rikkomatta. Päätin sulkea streamin. En ole kertaakaan tarkoituksella enää varsinaisia mainstream tubetuksia katsellut. Ainoat mitä katselen, enkä tiedä, onko ne edes varsinaista tubetusta, ovat pelivideot joistain peleistä, joita en omista, mutta harkitsen hankkimista. Niissäkin toiveena on, että videon hemmo pitäis turpansa kiinni ja pelais sitä peliä. Toki ne missä on jotain asiaa siitä, miltä peli tuntuu tai siihen liittyviä uutisia kelpaa, mutta se oman pelaamisen kommentointi on yleensä rasittavaa kuunneltavaa. Youtubesta muuten tulee kyllä musiikkia kuunneltua ja jotain dokumentteja tai niiden pätkiä katteltua.
Tubettajat on kyllä ryhmä, joita ei pysty juurikaan selvinpäin katsomaan. Enkä kyllä pysty ymmärtämään, että tuolla puuhastelulla voi elättää itsensä. No hyvähän se heille on, ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa. Tiedän, että se joillekin asianosaisille käy nykyisin työstä, mutta minun mielestäni sen pitäisi olla harrastustoimintaa. Monestihan niin onkin, että ne keillä jotain oikeaa asiaa on, eivät siitä merkittävää tuloa saa, mutta ne mainstream hömpänpömpönlömpät tienaa niitä masseja jauhamalla paskaa toinen toistaan turhemmista asioista.
"Tuleeko A ennen B:tä vai sittenkin toisinpäin? Mun mielestä aakkoset on ihan OUT, että vois se hyvin olla toisinpäinki. Laittakaa kommenttei kummin päin teist on. Ens kerral testataan kui monennel pudotuskerral hajoo tää Jonne666 lahjottama Applen älypuhelin. Heippa ja pusipusit kaikille, plz seuratkaa mua myös Instassa."