Heh, no partaani ajelen, tai sitä hassua mitä naamaan kasvaa. Omalla kohdallani ei ole kauhean runsas parrankasvu, tai sanotaanko, että kasvaa tupoittain ja sillä tapaa epäsiististi. Jonkinmoista leukapartaa pidän silloin tällöin, nyttenkin kasvatan (kun tyttöystävä toivoi, huom. toivoi, ei pakottanut ja olen sellaista pitänyt muutenkin).
Niin, onko siinä sitten jotakin eroa? En tiedä, pitkät hiuksetkin minulla on, nyt niin kauan kuin ne vielä päässä pysyvät.
Enkä nyt ole itse mikään intohimoinen vastustaja (jos siltä vaikuttaa), kun yhdä edelleen jokainen saa sheivailla ihan niin paljon kuin sielu sietää ja parhaalta (itsestään) tuntuu. Pointti, miksi en sellaista odota ja vaadi, on se, että näen oikeudekseni olla itse sheivaamatta, joten miten voisin vaatia toiselta kun en itse kerran halua? Hypoteettisesti ajateltuna, en tiedä miten olisi jos kiintyisin naiseen jota sitten tämä oma hillitty karvankasvuni kuitenkin häiritsisi siltikin. Suostuisinko tekemään asialle jotakin, voi olla. Kiintymys saa ihmiset tekemään kompromisseja, se on ihan hyväkin asia. Toistaiseksi ja nykyisessäkään suhteessani ei toista ole häirinnyt karvoitukseni mitenkään, eli ei tarvitse toimenpiteitäkään.
Kaikenlainen pakottaminen ja painostaminen on perseestä joka tapauksessa ja se, että pitäisi olla trendikkään karvaton. Sellaisiin en lähde.