Toby Dammit
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- New Jersey Devils
Mitch Marner oli kieltäytynyt luopumasta siirron estävästä pykälästä mahdollisessa Rantasen kaupassa Torontoon.
Kyllähän Marner on ihan itse agenttinsa kanssa tämän sopan keittänyt, kun toitottavat että Mitch tahtoo jatkaa Torontossa, mutta sitten mitään halua neuvotella jatkosopparista ei ole. Vähän tämä haiskahtaa siltä, että Marner haluaa joka tapauksessa kilpailuttaa sopparitarjoukset UFA-markkinoilla ja allekirjoittaa sitten pahvin Torontoon, jos tarjous on riittävän lähellä jonkun muun jengin mottipäistä ehdotusta. Se riippuu sitten tämän kauden playoff-esityksistä tuleeko Marneria ikävä vai ei, jos häipyy muualle.Käykö tässä vielä niin että Mitch häipyy Torontosta kesällä ilman että Leafs saa mitään vastinetta takaisin? Aika kiva epäluottamuslause Toronton suunnalta Marneria kohtaan. Toki oletettavasti tarjottavan jatkosopparin rahat voi muuttaa kaiken.
Kiitti mulle riitti... mun puolesta Marner voisi vaikka lähteä pois, jos pelaaminen ei kiinnosta Toronton rosterissa. Toisaalta Toronton kannalta on erittäin huono asia, jos hän lähtee ilmaiseksi muihin maisemiin. Hän on kuitenkin erittäin tärkeä pelaaja rosterissa, mutta pleijareissa hän on mielestäni epäonnistunut totaalisesti tärkeillä ratkaisevilla hetkillä. Super nelikko on ei ole ollut hintansa arvoinen pleijareissa, vaikka runkosarjassa on tullut menestystä yllin kyllin.Kyllähän Marner on ihan itse agenttinsa kanssa tämän sopan keittänyt, kun toitottavat että Mitch tahtoo jatkaa Torontossa, mutta sitten mitään halua neuvotella jatkosopparista ei ole. Vähän tämä haiskahtaa siltä, että Marner haluaa joka tapauksessa kilpailuttaa sopparitarjoukset UFA-markkinoilla ja allekirjoittaa sitten pahvin Torontoon, jos tarjous on riittävän lähellä jonkun muun jengin mottipäistä ehdotusta. Se riippuu sitten tämän kauden playoff-esityksistä tuleeko Marneria ikävä vai ei, jos häipyy muualle.
Tästäkin oli muistaakseni tällä viikolla vuoto, että seurajohto on totaalisen kyllästynyt tilanteeseen. Mediaan Marner vuodattaa jatkohalujaan, mutta sopimusneuvotteluissa mennään täysin raha edellä. Täysin sama kuvio, kuin edellisellä kerralla. Käsittääkseni Trevling ei muutenkaan piittaa Marnerin agentista, koska on aiemminkin vääntänyt Ferrisin kanssa ja tyyli on juuri tällainen. Lisäksi ilmeisesti Marnerin vanhemmat ovat edelleen tiiviisti mukana poikansa uran rakentamisessa, joten siellä on yksi osapuoli sekoittamassa pakkaa.Kyllähän Marner on ihan itse agenttinsa kanssa tämän sopan keittänyt, kun toitottavat että Mitch tahtoo jatkaa Torontossa, mutta sitten mitään halua neuvotella jatkosopparista ei ole. Vähän tämä haiskahtaa siltä, että Marner haluaa joka tapauksessa kilpailuttaa sopparitarjoukset UFA-markkinoilla ja allekirjoittaa sitten pahvin Torontoon, jos tarjous on riittävän lähellä jonkun muun jengin mottipäistä ehdotusta. Se riippuu sitten tämän kauden playoff-esityksistä tuleeko Marneria ikävä vai ei, jos häipyy muualle.
Ongelma vaan on siinä, että palkkakaton noustessa kaikilla muillakin on mahdollisuus vahvistaa joukkueitaan haluamillaan tavoilla. Markkinoilla tämä tarkoittaa kysyntää talentille, jolloin talentin hinta nousee.Jos Marner ja Tavares eivät enää pelaa tulevaisuudessa Maple Leafsin rosterissa niin rosteria voidaan vahvistaa tulevaisuudessa todella paljon halutulla tavalla.
Mitch Marner oli kieltäytynyt luopumasta siirron estävästä pykälästä mahdollisessa Rantasen kaupassa Torontoon.