Daily Faceoffin lähetystä suosittelen. Näkyy Youtubesta kello 18 Suomen aikaa alkaen.Seuraava kysymys. Olen aina seurannut tdl:n capfriendlyn kautta. Mikäs nyt on helpoin tapa? Mitään somehommia ei ole.
Daily Faceoffin lähetystä suosittelen. Näkyy Youtubesta kello 18 Suomen aikaa alkaen.Seuraava kysymys. Olen aina seurannut tdl:n capfriendlyn kautta. Mikäs nyt on helpoin tapa? Mitään somehommia ei ole.
Jos meinasit Rantaselle jatkoja, niin onko 12,5–14 miljoonan Rantanen ja joku 1–2 miljoonan ukko niin paljon parempi kuin seitsemällä miljoonalla pelaava Verhaeghe + joku 6,5-9 miljoonan ukkeli päälle? Tai jotain vastaavaa useammalle ukkelille jaettuna. Verhaeghe on kuitenkin ollut pudotuspeleissä todistetusti Floridalle isojen maalien mies.Mä en ole pyöritellyt kuin pari minuuttia. Tuo on mun ahtaassa mielikuvituksessani se skenaario, millä Mikon saisi Floridaan. Lundelliin en oikein usko. Mulla on sellainen hytinä, että Pomo arvostaa Lundellia ihan liikaa, jotta päästäisi pois. Verhaeghella iskee NMC tämän kauden päätteeksi, joten jos on pienikään epäilys tulevasta suoritustasosta, niin anna palaa, Zito!
Itsekin olen koko ajan mielessäni pyöritellyt ensisijaisesti lännen joukkueita. Dallas, Vegas ja ehkä jotain muitakin potentiaalisia. Voisin kuvitella, että konferenssin sisällä hintapyyntö on jokseenkin kovempi ainakin.Varmasti Panthers voisi olla kiinnostunut Rantasesta, mutta kuinkahan kiinnostunut Canes olisi treidaamaan Rantasen seuraan joka voi tulla hyvin todennäköisesti vastaan idän finaaleissa jos sinne selviävät?
No, parin vuorokauden päästä ollaan viisaampia sen suhteen.
Tässä on kaksi puolta. Canesilla on tilanne, että Ranen halukkuus jatkoon ei ole megaluokkaa, vaikka tarjous sitä onkin. Kesällä Rane kävelee ilmaiseksi minne haluaa. Sen vastineen ei ole oltava varsinaisesti yks yhteen.Jos meinasit Rantaselle jatkoja, niin onko 12,5–14 miljoonan Rantanen ja joku 1–2 miljoonan ukko niin paljon parempi kuin seitsemällä miljoonalla pelaava Verhaeghe + joku 6,5-9 miljoonan ukkeli päälle? Tai jotain vastaavaa useammalle ukkelille jaettuna. Verhaeghe on kuitenkin ollut pudotuspeleissä todistetusti Floridalle isojen maalien mies.
Toki jos nykyisestä tai tulevasta suoritustasosta on epäilyksiä, niin se on eri asia. Mutta silti näen Floridan etuna joukkueen syvyyden, mikä on mahdollista, kun siellä ei ole yhtään noita yli 10 miljoonan ukkoja.
Brian Dumoulin menossa Devilsiin.
Nill tuskin päästää Johnstonista irti. Stankoven noissa huhuissa on pyörinyt.Ihme on, jos ei Dallas maksa jotain kolmikosta Stankoven, Johnston tai Bourque. Jos pitää arvata, niin noista paras pistemies eli Johnston lähtee Canesiin. Hinta on kova, mutta niin on vastinekin, varsinkin jos Rantanen tekee heti jatkot.
Tietenkin voi mennä sälää mukana, mutta kohtahan tuo selviää.Nill tuskin päästää Johnstonista irti. Stankoven noissa huhuissa on pyörinyt.
Seravallin mukaan kauppa on sovittuna Dallasin ja Carolinan välillä. Ehtona että Rantanen ja Dallas pääsevät jatkosopimuksesta sopuun.