Pitäisiköhän suosiolla vaihtaa liittoumaa? Tällä hetkellä ollaan nelosserverin 10-12 paras liittouma, mutta viime päivinä liittouman parhaimmisto on siirtynyt isompiin liittoihin. Muutama farmikin on liitossa ja johtajan kylästä tuhottiin viljapellot pulteilla.. Itse olen saanut olla yllättävän rauhassa. Yksi tiedustelu tullut, mutta taisi kyseinen kaiffari säikähtää, sillä on mulla kieltämättä melkoinen puolustus kasassa. Kohta saan itsekin pultit valmiiksi ja sitten lähtee naapurit helvettiin..
Edit. Noniin, nyt on uusi liitto alla ja täytyy sanoa, että koko meno näyttää triplasti paremmalta kuin edellisessä.
Pulttien käyttö ilman sotatilaa ja etenkin jos tuhottava kylä on liittoumassa on teko jota kannattaa harkita, sotatilassakin järemmän kaluston käyttö/ kylien valtaaminen vaatii aina liittouman johdon hyväksynnän ja yleensäkin nämä hyökkäykset on etukäteen suunniteltuja.
Yleensäkin kannattaa miettiä oma roolia liitossa ja sen mukaan tehdä joukkoja ja miettiä tarkkaan kannattaako katapultteja käyttää ennen kun on riittävästi kalustoa lamauttamaan kylä yhdellä iskulla.
Mielummin farmaa ja "väsyttää" heikomman vastustajan jatkuvilla hyökeillä ja kenties saa kiristettyä naapurilta resursseja päivittäin jotta ei hyökkäisi, jolloin voi odottaa että naapuri saa kehitettetyä resurssejansa ja sitten purkaa yksipuolisesti sopimus.