Kuka tahansa muista vaihtoehdoista: Bernier, Ullmark, Miller, Rittich, Raanta (tosin hän olisi kuitenkin loukkaantunut eli ei häntä), Reimer, joku muu.
Mutta hyvä, jos Avsin kannattajat ovat tyytyväisiä tilanteeseen. Loppupeleissä minulle on ihan sama, miten Avs menestyy pudotuspeleissä. Kunhan heitin asiasta omat nojatuoli-GM:n ajatukseni, joita kauppa minussa herätti – keskustelupalstalla kun ollaan.
Onhan se silti epätodennäköistä, että Grubauer loukkaantuu pudotuspeleissä tänäkin vuonna. Ja vaikka loukkaantuisi, niin voihan se olla, että Dubnyk ajaa silti asiansa. Tai sitten ei. Kommentissani oli kyse riskien minimoimisesta, kun Avsilla ei ole muita heikkouksia kuin kakkosmaalivahti. Miksi Sakic ei siis paikkaisi kunnolla myös sitä. Toisaalta mistäs minä tiedän, minkälaisia hintoja siellä on pyydetty muista maalivahdeista.
Oliko noin? Itselleni on jäänyt sellainen fiilis, että viime kaudella tapahtuneeseen loukkaantumiseensa asti Bishop oli Dallasissa ykkönen tai ainakin 1A, jos Khubodin oli sitten 1B. Mutta voi olla, että olen väärässä.