Amac on pelannut isoja minuutteja ja aloittanut ~54% omassa päässä, joka on 33. eniten NHL:ssä. Eli on kyllä ollut "haudattuna" omaan päähän. Olet oikeassa, mun olisi pitänyt mainita tästä kun aloin kerran asiasta huutelemaan. Silti nuo lukemat on imo aika heikot. Ne tulevat kyllä varmasti paranemaan, sillä Andyn minuuttien pitäisi kaiken järjen mukaan keventyä.
Jeps, lähinnä minun herkkään hipiään kihahti tuo, ettet maininnut mitään siitä, että Andy on tosiaan joutunut pelaamaan kovia minuutteja, suhteellisen huonosti kiekkoa muutenkin kontrolloivassa joukkueessa ja aloittaa jatkuvasti omasta päästä+pelaa liikaa.
Ymmärrän huolesi, ja pyydän anteeksi omaa repeämistäni asian tiimoilta, about kymmenisen peliä Islandersilta tänä vuonna nähneenä, Andy Mac oli pienimpiä ongelmia koko joukkueessa. Aika paljon Andyn onnistumisesta tulee riippumaan siitä, minkä tyylisen pakkikaverin Flyerssissa saa.
Miehen blokkitilastot toki osittain selittyvät tuolla corsilla ja kiekonhallinnan puuttella, mutta sitä ei käy kiistäminen, tästäkään huolimatta, että jätkä osaa ja uskaltaa pistää ittensä kiekon eteen. Uskon itse vahvasti miehen onnistumiseen Flyerssissa.
Toivottavasti saisi erikoistilanteissa myös mahdollisuuden. Itse pitänyt kaverista aina.