Vatanen ei ollut Norfolkin kokoonpanossa illan pelissä. Olisikohan treidi tulossa?
Voi hyvinkin olla. Ensin Penner veke ja Robidas tuomaan leveyttä alas. Joku TOP-6 hyökki sieltä varmaan on tulossa ja Vatanen olisi osa tota treidiä. Tai sit sarjakärki ajatteli voittavansa cupin anyway ja päätti vähän heikentää joukkuetta deadlinella.
Voihan se olla, joku vetää välistä ja Duckseille jää käteen tyhjäarpa.
Kesleriä puolestaan ei kiinnosta siirtyä Rangersiin. Luultavasti koutsin takia.
Twitter / NYP_Brooksie: Rangers had interest but were ...
Omia arvailujasi tuo, ettei valmentajan takia siirtyisi?
Keslerin ensimmäinen meriitti NHL:ssäkin oli suunnilleen se, että hän kommentoi Umbergerin sopimusneuvotteluja, eikä sen vuoksi/siitä lähtien ole ollut suosituimpia kavereita kanssapelaajien keskuudessa.
Itse myös toivoisin Samin liikkuvan johonkin pienempään seuraan josta olisi helpommin otettavissa pelipaikka ja kunnon rooli yv:lle. Coloradossa tätä paikkaa en kuitenkaan näe mahdolliseksi, koska Tyson Barrie on hyvin samankaltainen pelaaja ja jo vakiinnuttanut roolinsa. Islesiin taas ei kukaan voi toivoa joutuvansa vaikka roolia olisikin tarjolla. Carolinalla en taas näe olevan mitään sellaista jota Ducks haluaisi. Oma veikkaus olisi Buffalo ja myös samalla toive.
Moneltako tuo TSN:n lähetys alkaa tänään?
8am ET, joten suomen aikaa klo 15.
Mitäs kautta tuon näkisi?
Pystyykö pelikiellossa olevia pelaajia liikuttaa? Entä loukkaantuneita? Nämä asiat aina jäänet itselleni epäselviksi.
Moneltako tuo TSN:n lähetys alkaa tänään?
Coloradon suunnalta sen verran, että Stastny itse sanoi olevansa valmis antamaan "kotiseutu"-alennusta jatkosopimusneuvotteluissa ja hän itse todella haluaisi jatkaa Avsissä. Pelasi normaalisti viime yönä ja sinetöi voiton tyhjään Hawks-maaliin. Sopimusta yritetään sorvata ennen illan kuumia tunteja, mutta Avs on Adrian Daterin mukaan saanut useita puhelinsoittoja koskien Stastnyä, joten kiinnostusta kuulemma on paljon. Oma toive sittenkin (vanhana Stastny-dissaajana) olisi, että jäisi. Tuo jengi toimii nyt niin hyvin, että en halua sen kemiaa rikottavan. Tää on todella vaikea tilanne varmasti seurajohdollekin.
Käsittääkseni pystyy. Mm. Robidashan on tällä hetkellä loukkaantunut ja silti myytiin Duckseihin. Pelikielto ei estä myyntiä. Tuo loukkaantuneena oleminen ainoastaan vaikuttaa sopimusasiohin, kuten siihen että ei voi ostaa sopimusta ulos.