Kaapo Kakko sai "kunnian" tehdä Rangersin tämänkauden viimeisen maalin. Nähdäänkö Kaapo MM-kisoissa? Itse uskon että nähdään.
Totta ! kausihan on vielä kesken. Hyvä minä! :D Keskityin liikaa siihen kun Rangersin tippuminen Playjareista varmistui.Kaapo pelasi viime yönä sen verran vahvasti että verkko voi hyvinkin heilua vielä kolmessa viimeisessä pelissä. Tai jos Kakko ei tee niin uskon että joku muu kyllä onnistuu vielä maalinteossa. Vai onko multa mennyt jotain ohi?
Sjöroos käynyt Saaronniemen Saukkojen tiluksilla luvattomasti?Seksi-Rane sai sukeltamisesta sakkoa. Ennenkuulumatonta Tepsin kasvatilta!
Olin jo unohtanut kuinka varma maalivahti Källgren on. Ei paljoa höntyile ja kiekot pysyy hanskassa. Ekeståhl-Jonssonin tunnisti luistelutyylistä, en tiennyt että pelaa Röglessä. Piti käydä tarkastamassa kun oli niin tutun näköistä luistelua.Källgren Växjön maalilla ja Ekeståhl-Jonsson Röglen pakistossa Ruotsin liigan finaaleissa. Växjö johtaa sarjaa 3-1. Ruotsissa mennään ilman maskeja. Yleisöä yhtä vähän kuin meilläkin.
Mä en tiennytkään, että Francis Parelle on houkuteltu Valko-Venäjän passi
Viime yönä teki debyytin.Mikäli tulkitsin asian oikein Timur Ibragimov jatkaa kauttaan Barracudasin riveissä.
TPS-legenda Evan Weinger teki kyseisessä pelissä Barracudan avausmaalin.Viime yönä teki debyytin.
Barracuda voitti 2-1, Timurille ei tehopisteitä.
Joukkue kuitenkin meni voitolla jatkoon ja pelit jatkuvat puolivälierissä.
TPS-legenda Evan Weinger teki kyseisessä pelissä Barracudan avausmaalin.
Tepsin kuntouttama ja Ruotsin mestaruuden tällä kaudella voittanut Erik Källgren teki näemmä NHL-sopimuksen.
Slovakiaan, jos tarkkoja ollaan.