TPS World-Wide Watch

  • 470 944
  • 2 148

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaapo Kakko sai "kunnian" tehdä Rangersin tämänkauden viimeisen maalin. Nähdäänkö Kaapo MM-kisoissa? Itse uskon että nähdään.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaapo Kakko sai "kunnian" tehdä Rangersin tämänkauden viimeisen maalin. Nähdäänkö Kaapo MM-kisoissa? Itse uskon että nähdään.

Kaapo pelasi viime yönä sen verran vahvasti että verkko voi hyvinkin heilua vielä kolmessa viimeisessä pelissä. Tai jos Kakko ei tee niin uskon että joku muu kyllä onnistuu vielä maalinteossa. Vai onko multa mennyt jotain ohi?
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaapo pelasi viime yönä sen verran vahvasti että verkko voi hyvinkin heilua vielä kolmessa viimeisessä pelissä. Tai jos Kakko ei tee niin uskon että joku muu kyllä onnistuu vielä maalinteossa. Vai onko multa mennyt jotain ohi?
Totta ! kausihan on vielä kesken. Hyvä minä! :D Keskityin liikaa siihen kun Rangersin tippuminen Playjareista varmistui.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Terry Broadhurst
Seksi-Rane sai sukeltamisesta sakkoa. Ennenkuulumatonta Tepsin kasvatilta!
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Källgren Växjön maalilla ja Ekeståhl-Jonsson Röglen pakistossa Ruotsin liigan finaaleissa. Växjö johtaa sarjaa 3-1. Ruotsissa mennään ilman maskeja. Yleisöä yhtä vähän kuin meilläkin.
Olin jo unohtanut kuinka varma maalivahti Källgren on. Ei paljoa höntyile ja kiekot pysyy hanskassa. Ekeståhl-Jonssonin tunnisti luistelutyylistä, en tiennyt että pelaa Röglessä. Piti käydä tarkastamassa kun oli niin tutun näköistä luistelua.
Källgren ja Växjö Lakers voitti eilen SHL:n mestaruuden.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mä en tiennytkään, että Francis Parelle on houkuteltu Valko-Venäjän passi, kun on pelannut Dinamo Minskissä. Noh, nytpä on nimetty Valko-Venäjän mm-leiriryhmään ja eiköhän kisoihin mene, sitä vartenhan noita jenkkejä ja kanukkeja nämä jämämaat houkuttelevat. Noh, onpa syy katsella Valko-Venäjän pelejä. Pare on yksi viihdyttävimmistä ulkkareista koskaan Tepsissä.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Mä en tiennytkään, että Francis Parelle on houkuteltu Valko-Venäjän passi

Tais tästä olla juttua jossain kohtaa täälläkin.

Yleisesti ottaen en tykkää liittää urheilua ja politiikkaa toisiinsa, mutta tähän vois sanoa, että yök.
 

Aleshki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Manchester United, England.
Eliten mukaan Hannu Kuru lähdössä ensi kaudeksi Sloveniaan, kyseisessä joukkueessa pelasi viime kaudella TPS-legendat Jakub Cerny ja Timi Lahtinen, Cernyllä sopimus myös ensi kaudesta.
 

Liitteet

  • Screenshot_20210523-144325-147.png
    Screenshot_20210523-144325-147.png
    53 KB · kertaa luettu: 140

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Myös Tepsin junnuissa pelannut ranskalainen Malo Ville löytyy tuosta samasta joukkueesta. Kova kisa tulee mestaruudesta, kun siellä on edistyksellistä kiekkoa pelaava Kosice ja vastassa TPS-kasvattien ja TPS-legendojen johtama Spisska Nova Ves vastakkain. Ainoa kysymys tässä on, että viekö tuo taistelu jopa mielenkiinnon kotimaisesta lätkästä? Aineksia on.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Rintsi hyvästeltiin Instassa. Kohti uutta..niin Seura kuin Rintsikin.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Sinänsä sääli, mutta jos Ahokas haluaa tuoda oman tiiminsä johon Rintsi ei mahdu, niin ymmärrettävää. Tosin pidän myös mahdollisena että Rintsi haluaa kokeilla jotain muutakin kuin apuvalmentajana paikkaa ja on saanut haluamansa tarjouksen muualta.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Sampo Ranta debytoi Avsin paidassa kellotettuaan rapiat 7 minuuttia jääaikaa 7-1-voitossa Vegasista. Ei tehomerkintöjä. Nyt sitten Avalanchella on turkulaislähtöiset Ranta ja Rantanen. Löytyisikö joku RantaLA vielä jostain niin olisi siellä ihmettelemistä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös