Se että täällä haukutaan Korpikosken sopimusta paskimmaksi ikinä ja kaikkea muuta nohevaa jälkiviisautta niin kannattaa käydä lukemassa Korpparin ketjua sieltä alkupäästä mitkä koskee vuotta 2016 kun huhuiltiin ensimmäisen kerran meille ja sitä aikaa kun sopimus julkaistiin, selatessa ei tullut yhtään kommenttia vastaan missä moitittiin hankintaa tai sen pituutta. Jälkiviisaus on vain niin helvetin helppoa.
En tiedä saiko yksi pöksynsä ja sohvansa kastellut kirjoittelija uuden sohvan, sekin luvattiin ostaa jos sopimus syntyy.
Tottakai jengi on innoissaan kun siinä kohtaa iso stara palaa joukkueeseen. Minä ainakin olin.
Kyllä sitä kritiikkiä alkoi tulla, kun niitä taustoja alkoi paljastua (mysteerivaivoja + 6v sopimus jne).
Miten palstalainen voi tietää asioiden taustoja ja sopimuksen arvoa/pituutta etukäteen? Tepsin taas pitää ne taustat tuollaista sopimusta tehdessä tietää.
Siinä varsinainen näkijä olisi ollut, jos olisi tällä palstalla pystynyt jo tuossa kohtaa sanomaan, että vituiksi tulee menemään isosti tämä homma, eikä missään nimessä palkata Korpparia. Sehän olisi vaan kivitetty negapessimistinä alimpaan helvettiin pilaamasta toisten iloa, hymiö.
Jos nyt huhutaan vaikka, että Pärssinen palaa loppukaudeksi Tepsiin, niin ihan jokainen kusee hunajaa täällä palstalla ja sen myös tuo julki. Sen jälkeen voi sitten paljastua vaikka mitä (sopimus 5 x 500ke ja jätkällä on perna halki sekä 17 aivotärähdystä alkukaudelta). Tuossako kohtaa ollaan sitten jälkiviisaita, kun aletaan noista huomauttelemaan, että ehkäpä TPS olisi voinut tehdä kotiläksynsä paremmin?
Jotenkin aika luonnollista, että tätä
sopimusta kritisoidaan. Olihan tuo nyt TPS lähihistorian kalleimpia harhalaukauksia.
Eikä näitä niin vakavasti kannata ottaa. Mun mielestä tämän sopimuksen voi alkaa kääntää vitsiksi ja huumorin puolelle nyt kun siitä on jo päästy.
Oli muuten kiva lukea, että Korpikoskella on asiat kuitenkin hyvin ja lapsi kotona laittaa asiat oikeaan tärkeysjärjestykseen. Universumin keskipiste on löytynyt ja se ei ole oma napa.