TPS World-Wide Watch 2019–2020

  • 67 245
  • 244
Mediassa olevien tietojen perusteella kerrotaan, että HPK:ssa pelaava Niklas Friman pelaisi ensi kaudella KHL:n Jokereissa. Hienosti on hänen uransa Turusta lähdön jälkeen kehittynyt, joten eipä muuta kuin onnea ja menestystä jatkoon. Niklas taitaa kulkea Mikko Lehtosen viitoittamaa tietä eli huippupakiksi KHL:ssä.

Jälleen yksi sulka TPS:n hattuun tästä. Putki näköjään tuottaa huippupelaajia jatkuvasti.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Jos täällä nyt itketään jonkun Frimanin perään, niin muistutukseksi että oli erittäin heikko tapaus Tepsissä pelatessaan, jatkuvasti hävisi kaksinkamppailut sekä syötöt olivat sekundaa. Pelasi jopa hyökkääjänä mielestäni paremmin noina vaikeina kausina merkityksettömissä peleissä.

Oli vain ja ainoa ratkaisu lähettää hänet muualle kehittymään ja hyvin on mennyt enkä ole pätkän vertaa katkera. Ehkä joskus tulee sitten edarina Turkuun uran vikona vuosina.
 
Viimeksi muokattu:

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jos täällä nyt itketään jonkun Frimanin perään, niin muistutukseksi että oli erittäin heikko tapaus Tepsissä pelatessaan, jatkuvasti hävisi kaksinkamppailut sekä syötöt olivat sekundaa. Pelasi jopa hyökkääjänä mielestäni paremmin noina vaikeina kausina merkityksettömissä peleissä.

Oli vain ja ainoa ratkaisu lähettää hänet muualle kehittymään ja hyvin on mennyt enkä ole pätkän vertaa katkera. Ehkä joskus tulee sitten edarina Turkuun uran vikona vuosina.
Muistanko oikein että Friman oli kovasti lopettamassa koko lätkää ja sit tuli vielä jostain (HPK) tarjous ja yritti vielä?
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Muistanko oikein että Friman oli kovasti lopettamassa koko lätkää ja sit tuli vielä jostain (HPK) tarjous ja yritti vielä?

En toisaalta ihmettelisi jos palo lajiin alkoi kadota, kun on yli-ikäinen a-nuoriin ja pelaat virhealttiisti vaihdosta toiseen häviävässä joukkueessa. Eli upea juttu näin. Joskus tuo on aika taiteilua lankulla mistä nuo hienot tarinat syntyvät.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
En toisaalta ihmettelisi jos palo lajiin alkoi kadota, kun on yli-ikäinen a-nuoriin ja pelaat virhealttiisti vaihdosta toiseen häviävässä joukkueessa. Eli upea juttu näin. Joskus tuo on aika taiteilua lankulla mistä nuo hienot tarinat syntyvät.
Laadukas valmennus pelasti Frimanin uran. Antti Pennaselle on tästä syytä antaa isot propsit.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Laadukas valmennus pelasti Frimanin uran. Antti Pennaselle on tästä syytä antaa isot propsit.

Taitaa Friman vedellä kirjain rinnassa kerhossa. On tämä surullisen pitkä lista TPS:n osalta kun näitä on sössitty muualle. Mutta hei onhan meillä Jönssön, Jansson, Holgersson ja Mulgersson. Täyskäsi melkeen.
 

MaMiJu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Laadukas valmennus pelasti Frimanin uran. Antti Pennaselle on tästä syytä antaa isot propsit.
Ja mistäs tämän tiedät? Onko Friman sen sinulle ihan itse kertonut? Syynä joi olla laadukas valmennus ja itse Pennanen mutta syitä voi olla myös monia muita, Itse kun olen työskennellyt pitkään 16-30 -vuotiaiden nuorten kanssa ymmärtää hieman heidän ajatusmaailmaa ja elämää. Samoin kun on työskennellyt myös useiden liigakiekkoilijoiden kanssa, tietää myös jotain heidän elämästään. Uskallan sanoa, että asiaan voi olla myös muita syitä esim. sellaisia jotka lähtevät kiekkoilijasta itsestään eikä pelkästään se mitä faktana esität. Iloinen asia on se että Friman menestyy ei mitään pois häneltä mutta syyn menestykseen tietää parhaiten hän itse.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Nati

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Eetu Liukas
Uskallan sanoa, että asiaan voi olla myös muita syitä esim. sellaisia jotka lähtevät kiekkoilijasta itsestään eikä pelkästään se mitä faktana esität. Iloinen asia on se että Friman menestyy ei mitään pois häneltä mutta syyn menestykseen tietää parhaiten hän itse.

Asenne työntekoon ja harjoitteluun sekä henkisesti kasvaminen. Ne lähtevät pelaajasta itsestään. Kasvoi Matias Maccellikin Pohjois-Amerikassa nimenomaan henkisesti (lähde vanhemmat) vaikka yleinen palstatotuus on se, että kaikki on TPS:n syytä.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Pennnaselta ei mitään pois, mutta kyllähän Friman jo JYPissä pelasi ihan ok kauden ennen HPkhon siirtymistä.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Taidan tietää Frimanin asiat peremmin kuin moni muu, joten ihmeellistä kitinää taas kerran, kun on vaan pakko olla eri mieltä minun kanssani.
 

Taikajim

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Luleå
En itse ainakaan tarkoittanut pelkästään Frimania. Luulisin, että aika nopeasti saisin 10 pakkia kasaan, jotka ovat 10-vuoden sisään lähteneet tepsistä, missä näitä pelaajia pidetty menetettyinä tapauksina, jonka jälkeen heistä tulee maajoukkue/KHL-pakkeja tai saavat NHL-sopimuksia...
 

charlieglide

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hmm. Ristolainen lähti TPS:stä NHL:n, Joonas Järvinen Pelsujen kautta NHL/KHL:n, mutta Mikko Lehtosen lisäksi en nyt itse saisi ihan kymmentä kokoon. Vittasmäki toki parantanut huimasti, samoin Friman ja Erosellakin menee mukavasti, nähtäväksi jää pääsevätkö isompiin kaukaloihin. Jäikö joku mainitsematta?
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Erostakaan ei pidetty minään ”menetettynä tapauksena”. Käsittääkseni halusi itse muutosta ja uutta nousua uralleen.
 

PJPT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, SaPKo & Latvija
TPS-kasvatti Jesse Dudas on päässyt urallaan eteenpäin. Hän siirtyi hiljattain kriisissä olevaan Tshekin liigan Vitkoviceen ja on päässyt jo pelaamaan pari matsia. Kyseinen joukkue on vain vähän putoamisviivan yläpuolella, joten heille iski hätä ja hankkivat "haulikolla" kasan pelaajia itselleen. Jännä nähdä saako Jesse pelastettua hyvän alkusyksyn jälkeen syvälle uponneen joukkueen!
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Järvinen - Lehtonen
Friman - Eronen
Vittasmäki - Reunanen

Oishan toi ihan ok pakisto.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Suosikkijoukkue
TPS

Tommi Seppälä kirjoittaa Koivun viimeaikojen alamäestä. Joukkue kompuroi, kapteeni ja seurahistorian merkittävin pelaaja lämmittää entistä enemmän penkkiä sekä suhii nelosketjun laidalla. Todella harmillinen tilanne. Onko kellään käsitystä, millaisia ajatuksia tämä on rapakon takana herättänyt? Tuskin Minnesotassa tanssitaan riemusta.

Ohessa toinen YLE:n juttu jossa Koivun ja valmentajan kommentteja. Mieheltä itseltään irtoaa vain vaitonaista "teem vain työni" jargonia ja valmentaja selittää korvat punaisena kuinka hyvin kaikki on.

 
Viimeksi muokattu:

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Tommi Seppälä kirjoittaa Koivun viimeaikojen alamäestä. Joukkue kompuroi, kapteeni ja seurahistorian merkittävin pelaaja lämmittää entistä enemmän penkkiä sekä suhii nelosketjun laidalla. Todella harmillinen tilanne. Onko kellään käsitystä, millaisia ajatuksia tämä on rapakon takana herättänyt? Tuskin Minnesotassa tanssitaan riemusta.

Ohessa toinen YLE:n juttu jossa Koivun ja valmentajan kommentteja. Mieheltä itseltään irtoaa vain vaitonaista "teem vain työni" jargonia ja valmentaja selittää korvat punaisena kuinka hyvin kaikki on.

Koivun kohdalla pitää muistaa myös hänen siviilielämänsä tilanne eli avioeroprosessi . Se ei ole missään nimessä helppo ja ei voi olla vaikuttamatta hänen pelillisiin otteisiinsa. Ihme olisi jos ei vaikuttaisi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös