TPS World-Wide Watch 2014–2015

  • 53 624
  • 142

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olihan se odotettavissa tämä Honkasen lähtö. Oman uran kannalta varmasti fiksu ratkaisu mihin ikinä päätyykään. Harmittaa silti. Joukkuepelaaja ihan vimosen päälle.
 

snumi

Jäsen
Onko joku seurannut kuinka monta TPS-taustaista pelaajaa on MM-kisoissa? Toistaiseksi olen huomannut matseja katsoessa 4: Sexton (USA), Nakladal (CZE), Mikus, Jurcina (SVK). Oliko muita?
 

Akuma82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, VG-62
Onko joku seurannut kuinka monta TPS-taustaista pelaajaa on MM-kisoissa? Toistaiseksi olen huomannut matseja katsoessa 4: Sexton (USA), Nakladal (CZE), Mikus, Jurcina (SVK). Oliko muita?

Eikös siellä Bertrand painele Ranskan paidassa?

Edit.
Itse itselleni vastaten: Kyllähän se siellä on.

Edit 2.
Ja Smolenak painelee tosiaan Tshekin paidassa, samoin kuin yksi henkilökohtaisista suosikeistani Alexander Salak
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Toistaiseksi olen huomannut matseja katsoessa 4: Sexton (USA), Nakladal (CZE), Mikus, Jurcina (SVK). Oliko muita?

Korjataan sen verran, että Mikúš ei pelaa näissä kisoissa. Kyseessä on toinen Juraj Mikúš. Hän on puolustaja ja TPS-taustaisen pelaajan kokonimikaima.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Onko joku seurannut kuinka monta TPS-taustaista pelaajaa on MM-kisoissa? Toistaiseksi olen huomannut matseja katsoessa 4: Sexton (USA), Nakladal (CZE), Mikus, Jurcina (SVK). Oliko muita?
Ei kai kyseinen Juraj Mikus sentään ole TPS-paidassa painanut?

Puolustaja Juraj Mikus
Hyökkääjä Juraj Mikus (TPS)

Nopeasti laskettuna seitsemän:
Jakub Nakladal, CZE
Alexander Salak, CZE
Radek Smolenak, CZE

Charles Bertrand, FRA

Dan Sexton, USA

Milan Jurcina, SVK

Atte Engren, FIN
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Mikä miehen tilanne muuten on, kun Eliteprospectsista ei löydy kaudesta 14-15 mitään merkintää?

Jääkiekkouran kannalta vakava bakteeritulehdus, joka uhkaa koko uran jatkumista. Polvileikkaus epäonnistui, minkä seurauksena ilmeisesti sitten tämä tulehdus. Yrittää kyllä tehdä paluuta, mutta koskaan tuskin on enää erityisen hyvä jääkiekkoilija.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Nakladal oli äskeisessä pelissä erittäin hyvä, ihan normikamaa siis.

Nakladal pelaa Tshekin pelaajista eniten ja ilmeisesti ihan hyvin vetänyt. Näyttää kaikilla menevän hyvin kun pääsee Turun taudin vaikutuksesta pois.
 

jtuominen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS(+Länsirannikko)
Nakladal pelaa Tshekin pelaajista eniten ja ilmeisesti ihan hyvin vetänyt. Näyttää kaikilla menevän hyvin kun pääsee Turun taudin vaikutuksesta pois.
Kyllä Nakladal pelasi hyvin Turussakin, lisäksi ehkäpä tasaisimmin ja erinomaisella asenteella aina. Pelaajat ympärillä eivät ihan vastanneet Tsekin maajoukkuetta ja saattoi "pieni" turbulenssi seuran ympärilläkin häiritä.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Kimmo Timoselle nimi kannuun ja sitä myöten pelaajaura pakettiin. Onnittelut Kimelle!
 

Jokujoonas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Montrèal Canadiens
Hieno ura, hieno mies! En juurikaan välitä Blackhawksista joukkueena, mutta Timosen vuoksi kannustin heitä täysin rinnoin Stanley Cupin voittoon. Timonen sai ansaitsemansa lopun uralleen. Hyvä Kimmo!
 
Minulla oli mennyt täysin ohi että Jakub Nakládal pelaa nykyään Flames-paidassa. Teki viime yönä uransa ensimmäisen NHL maalinsa Jokipakan syötöstä. Onnittelut Jakubille!

Jos totta puhutaan niin olin unohtanut koko miehen, mutta heti iski kaipuu :)
Nyt luuri käteen Niitty, ja vaihtoehdotusta Calgaryyn Nakládal --> Malmivaara.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ristolainen, Koivu ja Korpikoski nimettiin ensimmäisten joukossa World cupiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös