Onko joku seurannut kuinka monta TPS-taustaista pelaajaa on MM-kisoissa? Toistaiseksi olen huomannut matseja katsoessa 4: Sexton (USA), Nakladal (CZE), Mikus, Jurcina (SVK). Oliko muita?
Toistaiseksi olen huomannut matseja katsoessa 4: Sexton (USA), Nakladal (CZE), Mikus, Jurcina (SVK). Oliko muita?
Ei kai kyseinen Juraj Mikus sentään ole TPS-paidassa painanut?Onko joku seurannut kuinka monta TPS-taustaista pelaajaa on MM-kisoissa? Toistaiseksi olen huomannut matseja katsoessa 4: Sexton (USA), Nakladal (CZE), Mikus, Jurcina (SVK). Oliko muita?
Mikä miehen tilanne muuten on, kun Eliteprospectsista ei löydy kaudesta 14-15 mitään merkintää?Hyökkääjä Juraj Mikus (TPS)
Mikä miehen tilanne muuten on, kun Eliteprospectsista ei löydy kaudesta 14-15 mitään merkintää?
Nakladal oli äskeisessä pelissä erittäin hyvä, ihan normikamaa siis.
Kyllä Nakladal pelasi hyvin Turussakin, lisäksi ehkäpä tasaisimmin ja erinomaisella asenteella aina. Pelaajat ympärillä eivät ihan vastanneet Tsekin maajoukkuetta ja saattoi "pieni" turbulenssi seuran ympärilläkin häiritä.Nakladal pelaa Tshekin pelaajista eniten ja ilmeisesti ihan hyvin vetänyt. Näyttää kaikilla menevän hyvin kun pääsee Turun taudin vaikutuksesta pois.
Nyt luuri käteen Niitty, ja vaihtoehdotusta Calgaryyn Nakládal --> Malmivaara.