TPS- valmennus 2013-->

  • 44 544
  • 118

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vitut täällä kukaan mitään kieriskele, mutta sinun palstapoliisin roolin vetämisesi on jossain määrin huvittavaa.

Mikä rooli? Taidat nyt vanhasta muistista verestää noita "Kauden jälkipyykki"-ketjun juttuja mutta joku roti tuolle syyttelylle nyt. Sinä olet se joka nyt otit kantaa minun viestiini, joten ihan luontainen jatkumo keskustelulle oli kun vastasin sinulle. Toki siihen väliin muutama muu ehti tarttua kirjoitukseesi, mutta silti.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joo, niin taisikin olla, mutta kerran hankitusta mulkun maineesta on niiiin hankala päästä eroon.

Ja se liittyy TPS-valmennus 2013-ketjuun miten? Aivan. Hieno veto lähteä keulimaan jollain tuollaisella kun argumentit muuten loppuneet kesken aikoja sitten.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ja se liittyy TPS-valmennus 2013-ketjuun miten? Aivan. Hieno veto lähteä keulimaan jollain tuollaisella kun argumentit muuten loppuneet kesken aikoja sitten.

Argumentteja Suikkasen tekemisistä ja mahdollisesta Toisesta Tulemisesta olen tässä päivän aikana melko paljon esittänyt (lueskele ketjua vähän taaksepäin!), mutta kaikki näkemykset eivät ilmeisesti ole olleet saksineidin mieleen, kun mieli on noinkin myrtynyt.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Argumenttisi olivat niin heikkoja, että useampikin kirjoittaja niihin puuttui. Get over it. Sitten kiukuttelet miten sinua muka sanottiin kusipääksi (ei sanottu), ja suollat puolestasi sen jälkeen jotain "neiti"- solvauksia tänne. Aika paksua. Ellei tuo kieriskelysi paremmaksi muutu niin ei siinä mitään, mä jätän tämän tähän. Voit yv:llä jatkaa jos jokin vielä painaa sydäntä.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Pajuojan kommentti päivän Turun Sanomissa siitä, että pesti ei tod.näk. jatku keväällä:
- Ajattelen niin, että viedään tämä joukkue mestaruuteen ja katsotaan sitten, miltä näyttää kun en saa jatkaa valmentajana.

Pakko pitää äijästä. Tällaisena osa-aikamanselaisena olin kuullut paljon hyvää miehestä jo aiemminkin, mutta tää Juupen pätkä on ollut kyllä positiivinen yllätys. Itse asiassa parilla rankkarivoitolla Tepsi olisi Juupen ajan kuntopuntarissa liigan kolmosena...

Itse en edelleenkään jaksa innostua Suikkasen jatkosta. Joku tällainen paikallisten piirien ulkopuolinen kaveri toimii Tepsissä paremmin. Jos tämä kysymys ei olisi jo niin ilmeisen ratkaistu, niin Juupe tai Pikkarainen ovat allekirjoittaneen toivelistalla.
 

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Pajuojan kommentti päivän Turun Sanomissa siitä, että pesti ei tod.näk. jatku keväällä:
- Ajattelen niin, että viedään tämä joukkue mestaruuteen ja katsotaan sitten, miltä näyttää kun en saa jatkaa valmentajana.

Pakko pitää äijästä. Tällaisena osa-aikamanselaisena olin kuullut paljon hyvää miehestä jo aiemminkin, mutta tää Juupen pätkä on ollut kyllä positiivinen yllätys. Itse asiassa parilla rankkarivoitolla Tepsi olisi Juupen ajan kuntopuntarissa liigan kolmosena...

Itse en edelleenkään jaksa innostua Suikkasen jatkosta. Joku tällainen paikallisten piirien ulkopuolinen kaveri toimii Tepsissä paremmin. Jos tämä kysymys ei olisi jo niin ilmeisen ratkaistu, niin Juupe tai Pikkarainen ovat allekirjoittaneen toivelistalla.

Jatkoajan keskustelupalsta - Yksittäisen viestin lukeminen - TPS- valmennus 2013--

Joo, tällaista hahmottelin itse jo aiemmin. Eikä olisi mikään mahdoton juttu vieläkään toteuttaa... Saisi Pajuoja asua Tampereella, ei olisi mikään ongelma, voisi jopa suostua.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä, Juupe on hommansa hoitanut ammattimiehen elkein, paremmin kuin osasin kuvitella. Ehdottomasti ollut vaihdoksen arvoinen, ja tuo pelitapakin on paljon terveempi kuin mitä Virta yritti ajaa sisään. Yksi harvoista miinuksista, joita Juupelle voisi antaa, on tuon juhlaottelun turpasauna Ipalle. Se oli nöyryyttävää. Hieno mies kuitenkin, ja tuollaista jätkää katselisi kyllä mielellään pidempään organisaatiossa, tosin Suikkasen tullessa niin vaikka kakkosvalmentajana, johon tuskin ryhtyy, tai vaikkapa Vuoren aisaparina. Jos Suikkanen jostain syystä ei tule, niin saattaisin aiemmista puheistani poiketen lämmetä Juupen jatkolle päävalmentajana.
 

blackhawk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Chicago
Pajuojan kommentti päivän Turun Sanomissa siitä, että pesti ei tod.näk. jatku keväällä:
- Ajattelen niin, että viedään tämä joukkue mestaruuteen ja katsotaan sitten, miltä näyttää kun en saa jatkaa valmentajana.

Mä tykkään Pajuojan asenteesta. Realistit eivät saavuta epärealistisia tuloksia. Jos Tepsin positiivinen suuntaa jatkuu tästä eteenkinpäin, Juupe pääsee jatkossa jopa valitsemaan tarjotuista valmennuspesteistä.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mä haluaisin tällä hetkellä ennemmin Juupen kuin Kaitsun. Tähän toki vaikuttaa erittäin paljon näkemäni keskiviikkoinen pelikaanimatsi, jossa Kaitsun pussinokat oli kyllä niin täysin munaton ja hampaaton, että oksat pois.

Pajuojalle on pakko nostaa hattua, kun joukkueen peli näyttää varsin hyvältä, vaikka tuli tilanteeseen, jossa pelitapaa ei ollut olemassa lainkaan. Ehkä täytyy katsoa vielä loppukausi ja arvioida Pajuoja sen jälkeen uudestaan. Nyt menee kyllä eittämättä hyvin.

Ensi kaudella sitten saa taas luonnollisesti nillittää aivan riittävästi, jos Pajuojan luotsaama porukka vetää hyvin ja me rämmitään taas :P
 

Fordél

Jäsen
Ei tule millään lailla yllätyksenä, että Pajuojasta pidetään Turussa. Sen mitä olen haastatteluita lukenut ja kuullut vuosien varrella, Juupe on miellyttävä, ihan karismaattinen ja suoraselkäinen tyyppi, joka laittaa varmasti kaikkensa peliin työssään eikä pelkää laittaa käsiään ns. paskaan.

Ei tullut sekään yllätyksenä, että Pajuoja on osoittautumassa ihan hyväksi hauksi TPS:ltä palauttamaan pelaamiseen jonkinlaisen tolkun. Juupe ei varmasti tee asioita turhan monimutkaiseksi vaan on pystynyt keskittymään olennaiseen ja perusjuttuihin, joilla pelaamisen tasoa saadaan nostettua. Peli riittävän yksinkertaiseksi, työnteko paremmalle tasolle, pelaajat uskomaan omaan tekemiseen jne.

Ilmeisesti kuitenkin Juupe ei jatka ensi kaudella päävalmentajana. Sekin oli ihan arvattavissa, koska TPS on taatusti ollut kovasti Suikkasen perään. Jos Suikkanen ei olisi ollut saatavilla, Juupe olisi ollut varmasti yksi vaihtoehdoista. Nyt kysymys kuuluukin, löytyykö Juupelle muuta tonttia TPS:stä? Valmennuksesta tuskin. Jos Suikanen on ykkönen ja R-P Lehtonen kakkonen niin eipä Juupe taida tuoda tohon mitään lisäarvoa. Kenties toimiston puolelta voisi löytyä, mutta onko siihen paloa? Toki onhan Pajuoja ollut Ilveksessäkin toimiston puolella, mutta itse näkisin hänet mieluusti vielä valmentajana. Vaikka jonkun nuoremman valmentajan aisaparina tyyliin Tuomas Tuokkola. Toinen osaa organisoida pelin, toinen osaa myydä sen pelaajille ja saa jengin taistelemaan illasta toiseen.

No aika näyttää mihin Juupen tie vie.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Mielenkiintoista on muutenkin, että mitä Elomon ja Stounin kohdalla tehdään vai ovatko he alunperinkin vain tämän kuluvan kauden "talkootyöläisinä" Tepsissä?
Vastaavasti Elomo jatkanee valmentajaopintojaan. Eikö hän jossain haastattelussa maininnutkin, että pystyi ottamaan tämän pestin vastaan koulun "erikoisluvalla"?
Vastaus "with cold, hard facts" tulee nyt muutaman päivän viiveellä, mutta sattui tuo haastattelu niin sopivasti silmiini.

06.11.2012 - Työharjoittelija Elomo TPS:n talkoissa

"Nyt tulee poissaoloja, mutta keväällä sitten koulu jatkuu myöhempään kuin lätkäkausi.
- - -
Yllättävä pesti liigavalmentajana on hyödynnettävissä opiskeluun kuuluvana harjoitteluna.
- - -
Opiskeluun kuuluu työharjoitteluakin, se olisi virallisesti ohjelmassa ensi kevään jälkeen. Minulle tämä paikka tuli nyt hiukan etuajassa.
"
 

Konson Antti

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
YLE uutisoi radiossa Suikkasen ja RP:n palaavan Turkuun. Mitään lisätietoja ei ollut.

Ehkä on toimistolla ollut kiire pistää jotain muuta uutista kiertoon tämän Nummelin-tapauksen tasapainottamiseksi.
 

Banjo

Jäsen
Sieltä paukahti sekin sitte julkiseksi. Toivotaan ettei tämän päivän tepsi-uutiset tulleet ensin seuraus ja sitten syy -järjestyksessä.

Linkki vie Ylen sivuille
 

Dvozak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mistä lähtien on ollut OK tiedottaa toisessa organisaatiossa vielä palvelevan valmentajan sopimuksesta seuraavaksi kaudeksi?

Onko tämä joku suurten organisaatioiden yksinoikeus (Kärpät ja TPS)? Sairasta meininkiä joka tapauksessa.

Onnea Kaitusta silti. Hieman yllätti, että lähti takaisin Turkuun, jossa on jo voittanut sen pytyn. Näinkö tyssäsi Suikkasen urakiito tähän? Toisaalta miehen pitää ajatella perhettäänkin.
 

Alec

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Dvozak kirjoitti:
Mistä lähtien on ollut OK tiedottaa toisessa organisaatiossa vielä palvelevan valmentajan sopimuksesta seuraavaksi kaudeksi?

Seura ei ole tiedottanut mitään, vaan tämä on näitä "YLE:n saamien tietojen mukaan"-uutisia.
Jos meet kurkkaamaan tohon naapuriketjuun, ni ei oo ainut uutinen tälle päivälle YLE:ltä henkilöstä, jonka kausi on kesken.
 
Viimeksi muokattu:

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Mistä lähtien on ollut OK tiedottaa toisessa organisaatiossa vielä palvelevan valmentajan sopimuksesta seuraavaksi kaudeksi?
Eihän TPS asiaa ole vielä tiedottanut. Asiasta vaan on saanut tietää niin moni Seuraa lähellä oleva taho ettei asia voinut jäädä salaisuudeksi. Tuskin Kärpätkään on julkistanut uutta valmentajahankintaansa. Ellen ihan väärässä ole niin ainoa lehdistölle vahvistuksen antanut henkilö on Arto Laatikainen.
 

Dvozak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Aivan totta, my bad! Jotenkin sitä pitää ilmeisesti YLE:ä sen verran luotettavana lähteenä, ettei julkaise huhuja, mutta ajat muuttuu.
 

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Vähän OT:ta.

Tämä on kyllä jännä työelämän saarekkeensa, jääkiekko (ja sopii varmaan pallopeleihin ylipäätään).

Pelaat jossain ja haluat pelata seuraavallakin kaudella. Tai valmennat ja sama homma. Kaikki "tietävät", että nyt tehdään tulevaa kautta kovaa vauhtia. Kenellekään ei ole epäselvää, että vierustoverilla saattaa olla jo lappu takataskussa ihan muualle. Ja ilmeisesti näin ei kuitenkaan saisi tehdä mutta kaikki tekevät (vaalirahakohu anyone..)?

Sitten kaikki tämä tieto vuotaa kuitenkin julkisuuteen hyvissä ajoin ja alkaa hemmetinmoinen surina. Tuntuu, että koska kilpailu ihmisten vapaa-ajasta on niin kova, niin tästä on tullut "tapa toimia". Toimittajille tämä on lottovoitto, joka päivä saattaa päästä julkaisemaan jotain, mikä tulee viralliseksi vasta n. 6kk päästä. Seuroille tämä on mallia "ei ole sellaista kuin huono julkisuus", tosin TPS:n osalta en ole ihan varma. Laji pysyy otsikoissa huhusta toiseen, myydään mielikuvia...

Mikä on este sille, että pelattaisiin avoimilla korteilla? Jääviysepäilykset?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös