TPS- valmennus 2013-->

  • 44 542
  • 118

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Entä mikä tekee juuri Turusta Kaitsun keitaan? Teki toki täällä valmentajana 1½ vuotta hienoa duunia saavuttaen sen mestaruudenkin, mutta häipy samoin tein, kun ryssä vähän heilutti euronippua.

Voiko joku oikeasti olla noin vitun kujalla? TPS-fanien olis syytä ottaa mies vastaan takaisin turkuun kuin Jeesuksen toinen tuleminen. Suikkanen valmensi ensin Tepsin mestariksi ja lähti sen jälkeen Venäjälle sopimuksella, jolla Tepsi sai euroja sen verran, että pääsi eroon konkurssiuhastaan eli ihan vitusti. Totta kai jokainen kusipäinen ja persaukinen turkulainen voi olla kateellinen myös Suikkasen Venäjältä saamasta palkasta, mutta vähän nyt vois miettiä mitä kirjoittaa, jos kerran on olevinaan TPS-fani.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
IFK-leirissä pidetään kanssa täysin varmana, että Suikkanen tulee sinne, siitä vain ei ole kukaan päättänyt soittaa iltapululle.

Jännäksi menee...
IFK-leirissä taitaa olla palikat hieman sekaisin tämän keissin osalta. Siellä kun ilmeisesti jollakin hallituksen jäsenellä on vieläkin sellainen käsitys, että Kaitsu menee sinne. Ja mitä tulee tuohon jännäksi menemiseen, niin ei tässä ole mitään jännitettävää ainakaan Tepsillä. Ensi kauden koutsi selvillä jo ennen joulua. Toksi aina voi jännittää, että jatkaako Upi.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
IFK-leirissä taitaa olla palikat hieman sekaisin tämän keissin osalta. Siellä kun ilmeisesti jollakin hallituksen jäsenellä on vieläkin sellainen käsitys, että Kaitsu menee sinne. Ja mitä tulee tuohon jännäksi menemiseen, niin ei tässä ole mitään jännitettävää ainakaan Tepsillä. Ensi kauden koutsi selvillä jo ennen joulua. Toksi aina voi jännittää, että jatkaako Upi.

Onkohan näin oikeasti? Tai no mikä minä olen sua kyseenalaistamaan, sulla aika hyvin hajua on ollu näistä. Olispa kiva kun tä kaikki olis varmasti näin selkeää. Jostain syystä pikkuhiljaa lämmenny entistä enemmän Suikkasen tulolle, pelkästään sen takia, että täällä on Turussa paras toi pressikäytäntö ja pääsee kattomaan sen sedän kiroamiset ja haukut youtubesta.

E: Tämän tekstin jälkeen itse vaan rupesin uskomaan jo, että äijä menee IFK:lle.

Kyllä Turggusessa taidetaan hihkua turhan aikaisessa vaiheessa Suikkasen diiliä. Kannattaa valmistautua Nordiksella siihen, että K.Suikkanen on hyvin todennäköinen seuraava valmentaja. En uskalla vielä ihan pomminvarmaksi julistaa, mutta kyllä tässä lähellä ollaan.

Lainattu tuolta IFK:n Soppa Sormusen potkuketjusta. Tämän jälkeen samainen lähettäjä tosi todennut:"Ihmeellisen ristiriitaista tietoa Suikkasesta. Itse kuulin hyvin lähellä HIFK:ta olevalta lähteeltä vielä eilen, että "lähellä sopimusta HIFK:n kanssa". Tsekkasin jopa toiselta taholta ja sama vastaus"

Kun tuli tuo veikkaajan juttu tänäään tietoisuuteen.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
En usko äijän rakkauden Turkua kohtaan olevan niin suurta, etteikö sitä pystyisi rahan voimalla hoitelemaan.

Voi nyt jeesus näitä juttuja, tottakai jokaisen tässä liigassa toimivan henkilön voi ostaa rahalla, pl. ehkä Urpo Ylösen, joka varmaan jäisi mielummin eläkkeelle kuin vaihtaisi seuraa.

Liigassa valmentajat ovat ammatti-ihmisiä, ja vievät kyllä sopivaa korvausta vastaan osaamisensa muualle. Aika harva tätä hommaa työkseen tekevä rakastaa seuraansa niin paljon, että tekee mielummin sadasta tonnista meillä kuin miljoonasta vaikkapa KHL:ssä. Tottakai on eri asia hylätä seura, vaikka sopimus on voimassa, kuten taannoisessa surullisenhupaisassa HIFK&Matikainen -keississä, mutta toki kaikella ammattitaidolla on hintansa.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Onkohan näin oikeasti? Tai no mikä minä olen sua kyseenalaistamaan, sulla aika hyvin hajua on ollu näistä. Olispa kiva kun tä kaikki olis varmasti näin selkeää. Jostain syystä pikkuhiljaa lämmenny entistä enemmän Suikkasen tulolle, pelkästään sen takia, että täällä on Turussa paras toi pressikäytäntö ja pääsee kattomaan sen sedän kiroamiset ja haukut youtubesta.
No en minäkään nyt tuota sopimusta tekemässä ole ollut, mutta sen verran luottoa löytyy viime päivien puheisiin, että olen melkeinpä järkyttynyt jos sieltä tulee joku toinen valmentaja. Mutta en mä kuitenkaan kiveksiäni pantiksi laita, koska aina voi sattua mitä tahansa ennen kuin se sopimus julkistetaan.
 
Entä mikä tekee juuri Turusta Kaitsun keitaan? Teki toki täällä valmentajana 1½ vuotta hienoa duunia saavuttaen sen mestaruudenkin, mutta häipy samoin tein, kun ryssä vähän heilutti euronippua.

Joo ja valmentaisi nyt toisilla kentillä jos ei olisi saanut Lokomotivista silloin kenkää kesken kauden...

En kyllä osaa tuomita Suikkasen ratkaisua yhtään mitenkään kun hän lähti valmentamaan mestarina Venäjälle avittaen samalla TPS:n kuiville paksun kompensaation myötä. Päinvastoin, hän teki palveluksen TPS:lle. Ja vielä palaa takaisin. Hieno mies.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Päinvastoin, hän teki palveluksen TPS:lle. Ja vielä palaa takaisin. Hieno mies.

Juuri näin. Lisäksi Suikkanen ei ole koskaan peitellyt kiinnostustaan palata jonain päivänä Tepsin peräsimeen. Minä en keksi yhtään syytä miksei jokaisen tepsiläisen tulisi kumartaen toivottaa Kai Suikkanen tervetulleeksi takaisin, jos herra vain itse päättää tulla.

Erittäin hieno mies.
 

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Seuraavaksi on kyllä mielenkiintoista nähdä jatkosopimukset nykyrosterista... Onhan se nyt päivän selvää, että kyllä näitä asioita tullaan kysymään Suikkaselta (jos ja kun herra valmentamaan alkaa). Locke ei taida olla joukossa, koska Suikkanen pitää pelaajista joilla liike on kunnossa.... (Näin olen eri yhteyksistä ymmärtänyt.)

Ja ketkä seuraavat miestä Lahdesta, saas nährä.

Aikamoista tämä uutisointi on, koska TPS ei tätä ole vahvistanut enkä tiedä voiko. Mutta MTV3:n tekstiteeveellä sivulla 237 homma on jo varmana tietona...

Ja kuinka ollakaan huomenna Turkuun tulossa..
 

Ludek

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Suikkanen tuo sen tarttuvan äijämäisyyden jengiin mitä kieltämättä hänen Venäjälle lähtönsä jälkeen meillä ei ole näkynyt. Minua ei kismitä pätkääkään se, että hän päätti lähteä mestaruuden jälkeen kokeilemaan valmentamista KHL:ssä. Kuka tahansa olisi siinä tilanteessa lähtenyt.

Minun papereissani Suikkanen on koko ajan ollut ykkösvaihtoehto ensi kauden päävalmentajaksi. Nyt se näyttää myös toteutuvan. Olen tyytyväinen.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ja kuinka ollakaan huomenna Turkuun tulossa..

Jep, miettisin naureskellen samaa, ottaakohan vielä viimeisen kyydin Pelicans-bussilla ja tulee Turkuun pysyvästi. Tuskimpa sentään, mut oishan se hauskaa jos samalla reissulla kävis paperin allekirjoittamassa.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kaikki keuhkoajat eivät ehkä kiihdyksissään huomanneet, että kirjoitin viestissäni myös suhtautuvani positiivisesti Suikkasen mahdolliseen paluuseen Palloseuran valmentajaksi. Asiassa on kuitenkin monta monessa eikä kaikki välttämättä ole pelkästään auvoa ja aurinkoa. Joillakin ei tunnu sipuli kestävän asioiden kriittistäkin tarkastelua.

Suikkasen lähtö Venäjälle oli ehkä seuran talouden kannalta hyvä juttu, mutta muuten kaikki menikin sitten seuraavalla kaudella päin vittua hienosti hoidetusta valmentajakarusellista alkaen.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaikki keuhkoajat eivät ehkä kiihdyksissään huomanneet, että kirjoitin viestissäni myös suhtautuvani positiivisesti Suikkasen mahdolliseen paluuseen Palloseuran valmentajaksi. Asiassa on kuitenkin monta monessa eikä kaikki välttämättä ole pelkästään auvoa ja aurinkoa. Joillakin ei tunnu sipuli kestävän asioiden kriittistäkin tarkastelua.

Paskaa. Suikkasen lähtö ja sen tuomat rahat Tepsille, pelastivat todennäköisesti Tepsin olemassaolon. TPS-johto oli enemmän kuin tyytyväisiä saamastaan rahallisesta kompensaatiosta.


Suikkasen lähtö Venäjälle oli ehkä seuran talouden kannalta hyvä juttu, mutta muuten kaikki menikin sitten seuraavalla kaudella päin vittua hienosti hoidetusta valmentajakarusellista alkaen.

Valmentajakaruselli oli TPS-johdon aikaansaannos. Ammattivalmentajan tilalle hankitaan joku vitun amatööri jääkiekon kehitysmaasta Ranskan sarjatasolta, kun ei SM-liigassa ole koskaan pärjännyt edes Ranskan maajoukkuevalmentaja.

Sama ravi jatkui Pekka Virran kanssa. Petteri Sihvonen jää toivottavasti kokeilematta, ja pysytään valmentajissa, jotka pystyvät tarjoamaan muutakin kuin teoriatason valmennusta.
 

Thriller

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Suikkasen lähtö ja sen tuomat rahat Tepsille, pelastivat todennäköisesti Tepsin olemassaolon.

Muuten samaa mieltä, mutta tuo lainattu osa menee pitkäksi. Toki tuo hieman alle puolen millin Suikkasen sopimuksen purkukorvaus tasetta mukavasti korjasi. Ja sinänsä Suikkasen luomasta menestyksestä suurin osa viimeisen kolmen kauden yhteensä 2,3 miljoonan voitosta on peräisin.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Eilen tuli mieleen tuosta Pelsun valmentajatroikasta se, että meinaakohan Suikkanen tuoda Turkuun mukanaan jo kerran Tepsistä kenkää saaneen R-P Lehtosen?

Käsittääkseni Lehtonen on Suikkaselle ollut aina se oikea käsi valmennuksellisesti ja hyvä apuri ihan TPS-ajoista lähtien. Lehtonen tuntuu luottavan Suikkaseen ja Suikkanen Lehtoseen, joten tuon kaksikon yhteispeli voisi edelleen toimia Tepsissä, vaikka Lehtosen oma päävalmentaja ura Tepsissä päättyikin katastrofikaudella peräti 8 ottelun tappioputkeen. En usko, että Lehtoselle jäi Tepsistä paskanmaku suuhun, kun Big Daddy korvasi hänet silloin, Lehtonen ei vain ollut valmis vielä silloin liigajoukkueen päävalmentajaksi. Kenties Lehtonen ei ole sitä vieläkään, mutta mikäli Suikkanen haluaisi Lehtosen mukaan Turkuun niin mikä jottei vanha TPS-kapteeni R-P myös siinä samalla siirrolla.

Mielenkiintoista on muutenkin, että mitä Elomon ja Stounin kohdalla tehdään vai ovatko he alunperinkin vain tämän kuluvan kauden "talkootyöläisinä" Tepsissä?
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Eilen tuli mieleen tuosta Pelsun valmentajatroikasta se, että meinaakohan Suikkanen tuoda Turkuun mukanaan jo kerran Tepsistä kenkää saaneen R-P Lehtosen?
- - -
Mielenkiintoista on muutenkin, että mitä Elomon ja Stounin kohdalla tehdään vai ovatko he alunperinkin vain tämän kuluvan kauden "talkootyöläisinä" Tepsissä?
Jossain Suikkas-uutisessa muistaakseni oli, että nimenomaan Suikkanen-Lehtonen -parivaljakko on siirtymässä Turkuun. Saatan tietysti muistella päin persettäkin?

Mitä noihin Kiviharjuun ja Elomoon tulee, niin omaa spekulaatiotani: Kiviharju jatkaa Suikkasen ja Lehtosen rinnalla kolmantena lenkkinä vastaten mm. alivoimapelaamisesta (tämähän on yksi asia, joka on huomattavasti parantunut Pajuojan aikana). Vastaavasti Elomo jatkanee valmentajaopintojaan. Eikö hän jossain haastattelussa maininnutkin, että pystyi ottamaan tämän pestin vastaan koulun "erikoisluvalla"?

Kaikki tämä siis ainoastaan omien hatarien muistikuvieni ja spekulaatioideni pohjalta - mitään "cold, hard facts" mulla ei ole tarjolla.
 

Ludek

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jossain Suikkas-uutisessa muistaakseni oli, että nimenomaan Suikkanen-Lehtonen -parivaljakko on siirtymässä Turkuun. Saatan tietysti muistella päin persettäkin?

Suikkanen ja RP ovat jo pitkään valmentaneet parina ja tämä tiimi pysynee yhdessä ensi kaudellakin. Työnjaon osalta Suikkanen vastaa enemmän hyökkäyksestä kun taas RP keskittyy enemmän puolustamiseen.
 
Seuraavaksi on kyllä mielenkiintoista nähdä jatkosopimukset nykyrosterista... Onhan se nyt päivän selvää, että kyllä näitä asioita tullaan kysymään Suikkaselta (jos ja kun herra valmentamaan alkaa). Locke ei taida olla joukossa, koska Suikkanen pitää pelaajista joilla liike on kunnossa.... (Näin olen eri yhteyksistä ymmärtänyt.)

No Locke ei varmaan kauhean monen SM-liiga valmentajan toivelistalla tällä hetkellä ole...

Oletetaan hypoteettisesti että Kaitsu on jo aiemmin nimensä paperiin pistänyt. Onko jo aiemmin tehdyt jatkosopimukset sovittu hänen kanssaan?

Marko Virtala ja Veli-Matti Vittasmäki ovat tehneet kauden 2013–2014 kattavan jatkosopimuksen HC TPS:n kanssa.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Paskaa. Suikkasen lähtö ja sen tuomat rahat Tepsille, pelastivat todennäköisesti Tepsin olemassaolon. TPS-johto oli enemmän kuin tyytyväisiä saamastaan rahallisesta kompensaatiosta.

Kieliasultaan apukoulutasoinen kyhäelmäsi oli kyllä myös ihan sitä itseään. Saadut fyrkat varmaan paikkasivat vajaata kassaa mukavasti, mutta pelastivat Palloseuran? Paskaa.

Harva joukkue on tuskin tyytyväinen, kun superkauden vetänyt valmentaja ilmoittaa toukokuussa lähtevänsä muualle voimassaolevasta sopimuksesta huolimatta. Ja totta kai valmentajasekoilu seuraavalla kaudella meni johdon piikkiin, kenenkäs muun? Mielestäsi johto kuitenkin oli helvetin tyytyväinen saaduista rahoista. Mutta ei ole niin hirveän helppo rasti ruveta keväällä etsimään vapaata huipputason valmentajaa, kuten nähtiin.
 
Viimeksi muokattu:

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Jos/kun Pajuoja luotsaa TPS:n kelvoliseen tulokseen tälläkaudella niin minua harmittaa vietävästi ettei hänelle ole tarjota paikkaa ensi kauden valmennuksessa. Olen pitänyt miehen tyylistä jo Ilves- aikana ja mielestäni Ilveksessä tehtiin tyhmästi kun Juupe potkittiin pois. Pidän hänen rauhallisesta ja positiivisesta tavasta valmentaa vaikkei mitään valtavaa menestystä tällä kaudella olisikaan tulossa. Siksi olen miettinyt Suikkanen-Pajuoja- kaksikkoa valmentajina, ellei Kaitsu ole pahasti naimisissa Lehtosen kanssa..
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Harva joukkue on tuskin tyytyväinen, kun superkauden vetänyt valmentaja ilmoittaa toukokuussa lähtevänsä muualle voimassaolevasta sopimuksesta huolimatta. Ja totta kai valmentajasekoilu seuraavalla kaudella meni johdon piikkiin, kenenkäs muun? Mielestäsi johto kuitenkin oli helvetin tyytyväinen saaduista rahoista. Mutta ei ole niin hirveän helppo rasti ruveta keväällä etsimään vapaata huipputason valmentajaa, kuten nähtiin.

Osoitit ihan ensimmäisen kritiikinjyväsi minun kirjoitukseeni, mutta en nähnyt tarvetta vastata koska niin moni sinulle jo, sinua lainatakseni, keuhkoilee, kun viestiesi sisältö on mitä on. Jollain tavalla, vaikka omien sanojesi mukaan suhtaudut positiivisesti Kaitsun mahdolliseen paluuseen, onnistut siirtämään osavastuun TPS:n johdon kommelluksista valmentajavalintojen muodossa Suikkasen niskaan, koska tämä otti ja lähti Venäjälle. Kuka tahansa olisi Kaitsun asemassa lähtenyt Venäjälle, ja vaikka nuo kipurahat eivät välttämättä TPS:ää pelastanut, niin vähensivät oleellisesti tarvetta painaa paniikkinappulaa, ja turvasivat perustuksia, jos ei muuta. Ihan asiallisia kuitteja sulle tässä on kirjoitettu, mun mielestä asiasta on kuitenkin turha jatkaa kun kantasi on harvinaisen selvä.
 

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Pidän hänen rauhallisesta ja positiivisesta tavasta valmentaa vaikkei mitään valtavaa menestystä tällä kaudella olisikaan tulossa. Siksi olen miettinyt Suikkanen-Pajuoja- kaksikkoa valmentajina, ellei Kaitsu ole pahasti naimisissa Lehtosen kanssa..

Multa kans ääni tälle. Pajuoja on ollut meillä kaikkien tilastojen valossa todella hyvä. Pieniä miinuksia tulee peluutuksista ja pienistä taktisista epäonnistumisista, mutta ei ketään ole täydellinen. Tässä laitan nuo pienet miinukset sen piikkiin, ettei ole SM-liigassa saanut kauaa olla tähän asti.

Pajuojan ero Virtaan on käsittämättömän iso. Siinä missä Virta vittuili joka suuntaan, Pajuoja heittää vitsiä joka asiasta. Vastaavasti hän ottaa vastuun myös tuloksista ja virheistä, toisin kuin Virta ikinä. Pajuoja jo tullessaan hyvin tiesi Tepsin ongelmat, joita taas Virta suorastaan kieltäytyi näkemästä. Kyllähän tuossa NHL-miesten avut auttavat paljon, mutta toisaalta materiaali on lähes sysipaska floppien takia. Tuolla sakilla on kuitenkin raavittu kaikkien tilastojen valossa hyvin pisteitä ja me ollaan oikeasti kohta kiinni playoff-paikassa tällä menolla. Hyvää työtä Juupe, jatka samaan malliin.

Noin hyvien esitysten (tähän asti) on sääli päästää Juupe muualle. Tepsillä on tässä on ollut 2000-luvulla pelkästään paskaa koko valmennus, nyt kun joku onnistuu, päästetään pois. Tosin, mitään seuran julkituloja ei ole esitelty, joten katsotaan keväällä miten tämä päättyy.

Surkean kauden + järkyttävän viime kauden jäljiltä mulla alkaa olemaan taas hyvä olo Tepsin suhteen todella pitkästä aikaa!
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Osoitit ihan ensimmäisen kritiikinjyväsi minun kirjoitukseeni, mutta en nähnyt tarvetta vastata koska niin moni sinulle jo, sinua lainatakseni, keuhkoilee, kun viestiesi sisältö on mitä on. Jollain tavalla, vaikka omien sanojesi mukaan suhtaudut positiivisesti Kaitsun mahdolliseen paluuseen, onnistut siirtämään osavastuun TPS:n johdon kommelluksista valmentajavalintojen muodossa Suikkasen niskaan, koska tämä otti ja lähti Venäjälle. Kuka tahansa olisi Kaitsun asemassa lähtenyt Venäjälle, ja vaikka nuo kipurahat eivät välttämättä TPS:ää pelastanut, niin vähensivät oleellisesti tarvetta painaa paniikkinappulaa, ja turvasivat perustuksia, jos ei muuta. Ihan asiallisia kuitteja sulle tässä on kirjoitettu, mun mielestä asiasta on kuitenkin turha jatkaa kun kantasi on harvinaisen selvä.

Kyllä osoitin, kuten tarkkasilmäisenä huomasit. Kysyin vaan, että minkä "juttujen" mukaan Palloseuran budjetti olisi tulevaisuudessa kasvamassa, kun mistään muualta en tällaisia juttuja ole kuullut. En myöskään pitäisi Turkua minään Suikkasen "keitaana" hyvin ohkaisen pelaajauran ja toistaiseksi lyhyen, mutta menestyksekkään valmennusuran perusteella. Jonkun Jortsun kohdalla Turku on ehkä keidas, mutta ei Suikkasen, ainakaan vielä. Asiaan voidaan palata ehkä noin kymmenen vuoden päästä.

Kiva juttu, jos äijä tänne tulee, mutta lähtökohtaisesti herralla on helvetin vaikea pesti nostaa toistamiseen vuodesta toiseen alisuorittava sakki taistelemaan pysyvästi liigan kärkisijoista ja lisänä vielä edellisen reissun menestys taakkanaan.

En ymmärrä, mikä kirjoituksen ymmärryksessä tökkii? Erikoista tulkintaa, jos sun mielestä kaadan Suikkasen lähdön jälkeiset valmentajasekoilut hänen niskaansa. Herra vaan jätti lähtiessään seuran erittäin vittumaiseen jamaan, josta ei olla vieläkään toivuttu, kun vuodesta toiseen rämmitään jämäsijoilla ja ovet käyvät tiuhaan niin pikkutakki- kuin pelaajaosastollakin.

Olen varmasti vähemmistöä ja toisinajattelija, kun mielestäni seuran kannalta Suikkasen ryssiin lähtö oli enemmän negatiivinen kuin positiivinen juttu. Lähdön seurauksena seura ajautui rahoista huolimatta taas Häntä edeltäneeseen sekasorron tilaan ja HALLITUKSEN epäonnistuneille valmentajavalinnoille maksetut liksat veivät varmaan kohtalaisen osan myös saaduista rahoista. Onhan se vitun noloa, että edellisen kauden mestari vaihtaa kolme kertaa valmentajaa kalenterivuoden sisällä.

Niin ja jos kusipääksi kritisoiminen omien mielipiteiden johdosta on mielestäsi ihan asiallista kuittia, niin mikä on sitten mielestäsi epäasiallista palautetta?
 
Viimeksi muokattu:

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä osoitin, kuten tarkkasilmäisenä huomasit. Kysyin vaan, että minkä "juttujen" mukaan Palloseuran budjetti olisi tulevaisuudessa kasvamassa, kun mistään muualta en tällaisia juttuja ole kuullut. En myöskään pitäisi Turkua minään Suikkasen "keitaana" hyvin ohkaisen pelaajauran ja toistaiseksi lyhyen, mutta menestyksekkään valmennusuran perusteella. Jonkun Jortsun kohdalla Turku on ehkä keidas, mutta ei Suikkasen, ainakaan vielä. Asiaan voida palata ehkä noin kymmenen vuoden päästä.

Näin mä olen hallilla kuullut juteltavan, ja on tuosta kai täällä Jatkoajassakin jotain juttua ollut, tai sitten muistan vain väärin. Ja kyllä Suikkanen aika jumalaisen statuksen noilla kahdella kaudellaan itselleen kehitti, mielestäni Turku on Kaitsun keidas sen myötä. Sanavalintaa voi tietysti muokata joksikin vähemmän symboliseksi, mutta ei tuo nyt mielestäni täysin hölmö termi ole. Tottakai saat silti olla siitä eri mieltä.

En ymmärrä, mikä kirjoituksen ymmärryksessä tökkii? Erikoista tulkintaa, jos sun mielestä kaadan Suikkasen lähdön jälkeiset valmentajasekoilut hänen niskaansa. Herra vaan jätti lähtiessään seuran erittäin vittumaiseen jamaan, josta ei olla vieläkään toivuttu, kun vuodesta toiseen rämmitään jämäsijoilla ja ovet käyvät tiuhaan niin pikkutakki- kuin pelaajaosastollakin.

Ei Suikkanen jättänyt Palloseuraa mitenkään vittumaiseen jamaan, vaan siihen päädyttiin koska johto teki paskoja ratkaisuja. Lähtien paikkaajan nimeämisestä. Jos ei tuo, että sanot Kaitsun jättäneen seuran vittumaiseen jamaan ole mielestäsi vastuun kaatamista Kaitsun niskaan, niin selvä, ehkä tulkitsen sinua heikosti. En ymmärrä pointtiasi tässä kun jutuissasi on noin selvä ristiriita. Kilpaurheilustahan tässä on kyse, ja Kaitsun lähdössä ei ollut mitään väärää, kun tuollainen sauma aukenee, se myös hyödynnetään.

Olen varmasti vähemmistöä ja toisinajattelija, kun mielestäni seuran kannalta Suikkasen ryssiin lähtö oli enemmän negatiivinen kuin positiivinen juttu. Lähdön seurauksena seura ajautui rahoista huolimatta taas Häntä edeltäneeseen sekasorron tilaan ja HALLITUKSEN epäonnistuneille valmentavalinnoille maksetut liksat veivät varmaan kohtalaisen osan myös saaduista rahoista. Onhan se vitun noloa, että edellisen kauden mestari vaihtaa kolme kertaa valmentajaa kalenterivuoden sisällä.

Tietysti se oli negatiivinen asia, mutta luonnollinen sellainen samalla. Samaa mieltä tosin tästä lainatusta, ja se nimenomaan oli TPS:n johtoporras joka aiheutti turbulenssia päin vittua menneiden peliliikkeidensä myötä, ja siltä osin Kai Suikkanen ei ole se joka jollain tavalla "jätti seuran vittumaiseen jamaan".

Niin ja jos kusipääksi kritisoiminen omien mielipiteiden johdosta on mielestäsi ihan asiallista kuittia, niin mikä on sitten mielestäsi epäasiallista palautetta?

Tuo ei ollut kohdistettu sinuun, vaan ymmärtääkseni Ramchester käytti melko yleistävää asiarakennetta tuossa kohdassaan. Pointtinsa oli ihan terävä, ja mielestäni muutkin vastaukset sinulle ovat rehteja ja suoria. Ehkä sä sitten olet väärinymmärretty, mutta mielestäni tuo kieriskelysi on vähän hassua.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Näin mä olen hallilla kuullut juteltavan, ja on tuosta kai täällä Jatkoajassakin jotain juttua ollut, tai sitten muistan vain väärin.

Hyvin luotettava lähde. Meidänkin lähibaarissa juteltiin Jeesuksen toisesta tulemisesta.

Ei Suikkanen jättänyt Palloseuraa mitenkään vittumaiseen jamaan, vaan siihen päädyttiin koska johto teki paskoja ratkaisuja. Lähtien paikkaajan nimeämisestä. Jos ei tuo, että sanot Kaitsun jättäneen seuran vittumaiseen jamaan ole mielestäsi vastuun kaatamista Kaitsun niskaan, niin selvä, ehkä tulkitsen sinua heikosti.

Kyllä mielestäni jama on vittumainen, jos SM-liiga - seura on toukokuussa yks kaks yllättäen ilman seuraavan kauden päävalmentajaa, kun muilla seuroilla sellainen on ollut tiedossa jo viimeistään joulukuussa. Keväällä kun harvemmin on halukkaita ja kriteerit täyttäviä kandidaatteja tarjolla.

Ehkä sä sitten olet väärinymmärretty, mutta mielestäni tuo kieriskelysi on vähän hassua.

Vitut täällä kukaan mitään kieriskele, mutta sinun palstapoliisin roolin vetämisesi on jossain määrin huvittavaa.
 

Ludek

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kiva juttu, jos äijä tänne tulee, mutta lähtökohtaisesti herralla on helvetin vaikea pesti nostaa toistamiseen vuodesta toiseen alisuorittava sakki taistelemaan pysyvästi liigan kärkisijoista ja lisänä vielä edellisen reissun menestys taakkanaan.

Olen samaa mieltä siitä, ettei yksin valmentaja, Suikkanen tai joku muu, saa riittävää muutosta aikaan. Siihen tarvitaan enemmän ja erityisesti seuran johdon sitoutumista selkeään strategiaan, mihin suuntaan kiekkojoukkuetta nimeltä TPS halutaan kehittää.

Vuoren pesti urheilutoimenjohtajana on askel oikeaan suuntaan. Sen jälkeen meillä on päätoiminen pelaajakoordinaattori. Seuran johdon tulee tehdä selkeä linjaus, halutaanko panostaa junioreihin ja odottaa menestystä useampia vuosia vai hankkia meille muutama todellinen huippupelaaja oikeisiin ruutuihin, jolloin meillä on potentiaalinen mahdollisuus taistella liigan kärkisijoista. Joukkueen rakenne ei ole kohdillaan ja sitä pitää muuttaa. Siinä urheilutoimenjohtajan ja päävalmentajan yhteistyö on onnistumisen kannalta avainasemassa. Meidän pitää rakentaa sellainen kivijalka, joka takaa meille jatkossa menestymisen joka vuosi. Tehtävä ei ole helppo mutta se on mahdollinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös