Pressiboxi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Palloseura
Tänne kommentteja Turun kiertueen viimeisestä pelistä. TPS:n rekordi ennen tiistaita 3-3-4, kotona 2-2-2.
Osku Grönman Sergeille: "ota sinä bisset, minä otan kossun". Näin se hoituu.Viestin lähetti Mustavalkoinen
Ei muuten ole ihme, että tuosta alkoholista on tullut niin suosittu puheenaihe jääkiekossa; Tapparallakin on riveissä Koskenkorva ja Bisset.
Viestin lähetti champselyse
Osku Grönman Sergeille: "ota sinä bisset, minä otan kossun". Näin se hoituu.
Viestin lähetti Aksu
Tuota... sivistäkää minua (muisti pettää tai en ole vain asiaa kuullut). Miksi tepsillä on tämä kotipelien putki? Onko hallissa jossain vaiheessa tapahtumia, jotka estävät pelien pelaamisen vai...
Viestin lähetti Pressiboxi
Mielenkiintoinen kuvio muuten tämä, että Draper oli sateentekijä Tampereella mutta varsinainen moniongelma Helsingissä. Lehtokin taisi olla vanhassa työpaikassaan nykytilanetta arvostetumpi kaveri.
Viestin lähetti TBK
Tompan hyvyydessä oli iso-osa myös Tapparan puolustuksella, mikä viime kaudella oli aika kova.
Viestin lähetti Oloneuvos
Viikonloppuna 26-27.10 Turkuhallin valtaavat crossipyörät. Sitä ennen areena peitetään hiekalla ja tehdään hyppyreitä yms. Ilmeisesti rakennustyöt kestävät muutamia päiviä, eikä hiekan kuskaaminen takasin uloskaan ole ihan pieni juttu. Tässä ainakin osa selitystä.
Viestin lähetti Pressiboxi
Mielenkiintoinen kuvio muuten tämä, että Draper oli sateentekijä Tampereella mutta varsinainen moniongelma Helsingissä. Lehtokin taisi olla vanhassa työpaikassaan nykytilanetta arvostetumpi kaveri.
Viestin lähetti TBK
Tompan hyvyydessä oli iso-osa myös Tapparan puolustuksella, mikä viime kaudella oli aika kova.
Viestin lähetti mission16W
Ei. Halliyhtiö vain vuokrasi tilat Supercrossille viikoksi, koska halusi mahdollisimman paljon rahaa. Mikäs siinä, onhan täällä jo tehty selväksi, että raha se on joka puhuu. Operaatio olisi saatu hoidettua alle puolessa ajassa.
Viestin lähetti Erno
Samat äijät luutivat peräpäässä myös tänä vuonna, mutta silti puolustus tuntuu heikentyneen
Viestin lähetti viren
Veikkaus : Tappara katkaisee Tepsin selkärangan lopullisesti 1-3 ja ehkä ISO-D kunnostauu maalinteossa.
Viestin lähetti mission16W
Koska Tappara Dannyn on palkannut? Ei siinä mitään, ovathan nuo varttuneet sentterit Tampereella in, mutta ainakin Ojanen ja Raipe ovat pelimiehiä :)