Re: Re: Arvoisa kausi
kausi hei! mitä jos minä puolestaan sanoisin että nyt alkaa mennä saivarteluksi.
Minä ilmeisesti kuuluun "nettikarjan" vähemmistöön koska en tulkinnut JHagin viestiä sen enempää syytökseksi kuin vihjailuksikaan. Kuten joskus aiemmin olen kirjoittanut. Olemme täällä kirjoitetun tekstin varassa ilman äänenpainoja tai eleitä. Eli on aiheellista kirjoittaa sanatarkasti sitä mitä tarkoittaa ja tulkita teksti sellaisena kun se on kirjoitettu. JHag noudatti juuri tuota mielestäni järkevää tapaa kirjoittaa. Sinä puolestasi kausi aloit tulkitsemaan tekstiä mielikuvituksen avulla
Viestin lähetti kausi
Eli jos sanaa käyttämällä voinee esittää mitä hulluimpia olettamuksia? Kun sinä Arvon JHag käytät täällä ja tässä yhteydessä jos-sanaa, katsoo suurin osa nettikarjasta tämän johtuvan ainoastaan varovaisuudestasi sortua suoraan hyökkäykseen, mutta olettaa että näin se asia kuitenkin mielestäsi oli. Siis että J.Koivu käskytti Aallon Nielikäisen kimppuun (lauseessa on sisäänrakennettu paradoksi). Hyvä, että et tätä tarkoittanut vaan tulit ihan muuten vain kyselemään tähän ketjuun josko tällainenkin olisi mahdollista, pois se sinusta että niin väittäisit, kunhan nyt pullahti mieleesi kaikkien tuhansien tähän palstalle kirjoittamiesi asiaviestien jälkeen.
Mitä jos minä sanoisin että tämä meni jossitteluksi.
kausi hei! mitä jos minä puolestaan sanoisin että nyt alkaa mennä saivarteluksi.
Minä ilmeisesti kuuluun "nettikarjan" vähemmistöön koska en tulkinnut JHagin viestiä sen enempää syytökseksi kuin vihjailuksikaan. Kuten joskus aiemmin olen kirjoittanut. Olemme täällä kirjoitetun tekstin varassa ilman äänenpainoja tai eleitä. Eli on aiheellista kirjoittaa sanatarkasti sitä mitä tarkoittaa ja tulkita teksti sellaisena kun se on kirjoitettu. JHag noudatti juuri tuota mielestäni järkevää tapaa kirjoittaa. Sinä puolestasi kausi aloit tulkitsemaan tekstiä mielikuvituksen avulla