TPS - Saipa 20.9.2003

  • 17 143
  • 157

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Re: Arvoisa kausi

Viestin lähetti kausi
Eli jos sanaa käyttämällä voinee esittää mitä hulluimpia olettamuksia? Kun sinä Arvon JHag käytät täällä ja tässä yhteydessä jos-sanaa, katsoo suurin osa nettikarjasta tämän johtuvan ainoastaan varovaisuudestasi sortua suoraan hyökkäykseen, mutta olettaa että näin se asia kuitenkin mielestäsi oli. Siis että J.Koivu käskytti Aallon Nielikäisen kimppuun (lauseessa on sisäänrakennettu paradoksi). Hyvä, että et tätä tarkoittanut vaan tulit ihan muuten vain kyselemään tähän ketjuun josko tällainenkin olisi mahdollista, pois se sinusta että niin väittäisit, kunhan nyt pullahti mieleesi kaikkien tuhansien tähän palstalle kirjoittamiesi asiaviestien jälkeen.

Mitä jos minä sanoisin että tämä meni jossitteluksi.

kausi hei! mitä jos minä puolestaan sanoisin että nyt alkaa mennä saivarteluksi.

Minä ilmeisesti kuuluun "nettikarjan" vähemmistöön koska en tulkinnut JHagin viestiä sen enempää syytökseksi kuin vihjailuksikaan. Kuten joskus aiemmin olen kirjoittanut. Olemme täällä kirjoitetun tekstin varassa ilman äänenpainoja tai eleitä. Eli on aiheellista kirjoittaa sanatarkasti sitä mitä tarkoittaa ja tulkita teksti sellaisena kun se on kirjoitettu. JHag noudatti juuri tuota mielestäni järkevää tapaa kirjoittaa. Sinä puolestasi kausi aloit tulkitsemaan tekstiä mielikuvituksen avulla
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Jaa voi olla niinkin, mun pointti oli lyhykäisyydessään se, että kun tuhansien viestien mies Jhag kyseli jos-lauseellaan J.Koivun roolista saattaa joku myös minun lisäkseni ymmärtää kyselyn siten, että sillä tosissaan viitataan Koivulla olleen jokin rooli episodissa. Näin myös esim Cobol jokerit-palloseura ketjussa, jossa hän kirjoitti "Kyllähän se sentään kiinnostaa TPS-Saipa ottelussa, että käskyttikö Jukka Koivu todellakin Aaltoa mukahaastamaan Nielikäisen luo? Näin ainakin arvostettu JHag vihjaa ja kirjoittajan tuntien tiedän, että ei tekisi sitä ilman timantinkovaa faktaa takataskussaan"

Minun osaltani tämä jää tähän. JHag jo suoraselkäisesti ilmoittikin ettei siis tarkoittunut vihjata millään lailla Koivun käskyttäneen Aaltoa.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Mielenkiintoinen kaveri tämä Nielikäinen. Vuodesta toiseen nostaa itsensä otsikoihin kyseenalaisilla teoilla, kun ei taitojensa puolesta sinne nousisi koskaan. Tappeluissa ei ole mitään vikaa, mutta selästä taklaukset ja tällaiset huitomiset ovat älyttömiä. Jos pelaisi puhtaasti kovaa olisi hyödyllinen monelle joukkueelle.

En ihmettele ollenkaan ettei eräs valmentaja halunnut Pasia edes try-outille kesällä. Tuskin itsekään ottaisin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jossittelua

Pelkkä "jos" ei riitä? Ei myöskään se, että toteaa viestin alussa, ettei ollut edes paikalla? Lisäpointtina mainittakoon, että kyseinen J.Koivua sivunnut kysymys ei ollut ainoa, vaan yksi monista kysmyksistä. Tämäkin selviää kaikille taaksepäin kelaamalla. Itse asiassa koko tapaus on minulle kysymysmerkki, koska en nähnyt sitä.

Yleisesti ottaen olen niin uuno, että sanon suoraan, jos jotain tarkoitan ja tiedän. En verhoile enkä räätälöi. Enkä sitäpaitsi vieläkään saanut vastausta siihen, että mitä asiaa Aallolla oli tilanteeseen, joka taisi olla jo ohi? Jos (taas tuo sana...) täällä aletaan pohtia kirjoittajien ajatuksia ja tosiasiallisia sanomisia selkosuomella kirjoitetun tekstin takana, niin tänne on saatava nettipoliiseiksi Rauni-Leena Luukanen ja Juhan af Grann. Tai sitten vanhan itäblokin isotveljet.

Tästä kaikesta suivaantuneena onkin pakko provokatiivisesti kysyä: Onko A.Aallon / J.Koivun toiminta joillekin tepsifaneille siis jotenkin arka paikka? (tarkennetaan: yhdelle tepsifanille)

Kannattaa muuten seurata Muukkosen toimintaa tapauksen tiimoilta. Pelikiellon pituudesta (toistaiseksi OR eli 1 ottelu) on varmastikin luettavissa aika paljon itse tilanteesta.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Re: Jossittelua

Viestin lähetti JHag
Tästä kaikesta suivaantuneena onkin pakko provokatiivisesti kysyä: Onko A.Aallon / J.Koivun toiminta joillekin tepsifaneille siis jotenkin arka paikka? (tarkennetaan: yhdelle tepsifanille)

Kannattaa muuten seurata Muukkosen toimintaa tapauksen tiimoilta. Pelikiellon pituudesta (toistaiseksi OR eli 1 ottelu) on varmastikin luettavissa aika paljon itse tilanteesta.

Ensimmäiseen vastaus; ei ole. Koivu ei ko tilanteessa toiminut mitenkään, Aalto toimi ja seuraukset ovat ottelukirjoissa.

Muukkosen osalta näin jossain mediassa maininnan, että asiaan palataan keskiviikkona jos ylipäätään palataan kun hän saapuu ulkomaanmatkaltaan. Nielikäinen vs Aalto osalta ei mielestäni ole mitään aihetta toimia, sitä edeltäneen tapauksen osalta kyllä.

Mitenkään enää lisää hämmentämättä kysyn että miten muuten itse tulkitsit tuon Cobolin "heiton"?

BTW, tässä ei ole enää mitn järkeä. Pata kattilaa soimaa musta kylki kummallakin, jossitellen lähden tästä Ilmalaan seuraamaan mielenkiinnolla Jortikan jokereiden ja nyky-palloseuran kohtaamista.
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Re: Re: Jossittelua

Viestin lähetti kausi Nielikäinen vs Aalto osalta ei mielestäni ole mitään aihetta toimia, sitä edeltäneen tapauksen osalta kyllä.

Läheltä seurannut tuomari taasen ajatteli toisinpäin siis 2 min + 25 min. Vaikka siis olisi voinut olla 5+20 ja 25?
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Re: Jossittelua

Viestin lähetti JHag
Kannattaa muuten seurata Muukkosen toimintaa tapauksen tiimoilta. Pelikiellon pituudesta (toistaiseksi OR eli 1 ottelu) on varmastikin luettavissa aika paljon itse tilanteesta.

Tiedä sitten menikö edes oikein, mutta Muukkonen lätkäisi kuin lätkäisikin Pasille penalttia kahden ottelun verran.
 

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"Kyllähän se sentään kiinnostaa TPS-Saipa ottelussa, että käskyttikö Jukka Koivu todellakin Aaltoa mukahaastamaan Nielikäisen luo? Näin ainakin arvostettu JHag vihjaa ja kirjoittajan tuntien tiedän, että ei tekisi sitä ilman timantinkovaa faktaa takataskussaan"

Nyt minuakin alkoi kiinnostamaan, että miksi JHag ei millään lailla kommentoinut tätä, koska aivan selkeästi hänen sanomisiaan käytettiin tietoisesti väärin hyväkseen ja niitä jopa vääristeltiin.

JHagin arvostus ei tästä muutu miksikään, mutta Cobolin sijaan en sano mitään.

L
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös