Luojan kiitos ei ollut.Oliko Friman joukkueessa?
Luojan kiitos ei ollut.Oliko Friman joukkueessa?
Tässä laatikkomainospaitojen luvatussa maassa TPS yhteistyökumppaneineen on ansainnut kaiken palstatilan ja todellisen hatunnoston uusien paitojen ansiosta.Huomion saamiseksi. Varsinkin kun TPS:n sponsorit ovat suostuneet musta-valkoisiin mainoksiin, pitää siihen saada kaikki saatavissa oleva huomio. Ei tällaista tilaisuutta ihan huvikseen pidetä. Vaikka tilaisuus oli hyvin korni ja sisällöltään mitätön, on sen huomioarvo kuitenkin taattu jo pelkästään tämän ketjun perusteella ja TPS:n markkinointipuolella ollaan varmasti tyytyväisiä.
Poistuneet: Nummelin, Lassila, Salo, Moisio, Paré, Malmivaara, Kaijonmaa. Ketä vielä? Oliko Friman joukkueessa?
Lola käveli kaupungilla muutama päivä sitten kadulla vastaan ja ihmettelin tätä pulskistumista. Piti vielä kääntyä katsomaan että mitä helvettiä on tapahtunut.
Tässä laatikkomainospaitojen luvatussa maassa TPS yhteistyökumppaneineen on ansainnut todellisen hatunnoston uusien paitojen ansiosta.
Viimeisen päälle tyylikkäät!
Näin juuri. Musta paita erityisen tyylikäs, huippuhankinta puolustukseen, tärkeimmät jatkot ja nuorille vastuuta kuten tuleekin antaa mikäli meinataan tulevinakin vuosina pelata muilla kuin palkkasotureilla. Kelpaa minulle.Tätähän markkinoitiin joukkueen julkistamistilaisuutena, paidan julkistamisena ja hallirempan julkistamisena. Palstalla sitten väänneetiin "massiivinen" ja odotettiin uusia sopimuksia. Ihan riittävän massiivista minun makuuni.
Jatkot: Kaarlehto 3v, Forsström 2v, Tallinder 1v, Kojo 1v, Kallio 1v
KorjasinPerrin?
Ketäs meillä on tällä hetkellä 3 keskelle laittaa?
Ihan turha miettiä niitä vielä, jos sieltä on vielä pelaajia tulossa.
Tähän voisi selventää, ettei kyse ole markkinoinnista vaan journalismista. Yle päättää itse mitä näyttää. TPS ei voi ostaa ruutuaikaa Areenasta. Nyt sitä toki on luvassa ihan ilmaiseksi, mutta vain siksi koska Yle arvioi, että info kiinnostaa tarpeeksi katsojia.
Yritin hahmotella ketjukokoonpanoja. Senttereitä tarvittaisiin lisää yksi hyvä, mutta laitureissa jää jo ilman Thorelliakin monta sellaista äijää kokoonpanon ulkopuolelle, joille itse haluaisin antaa mahdollisuuden hyökkäävässä roolissa.
...
Point being, vaikka kauteen lähdettäisiin tasan tänään julkistetuilla nimillä niin itse en olisi heittämässä kirvestä kaivoon. Ei kai liigassa ole viime vuosina pärjäilty ilman että aiempien kausien runkopelaajat ovat ottaneet askeleita eturiviin? Nyt on ensimmäistä kertaa ikuisuuksiin jonkinlainen pohja, jolle rakentaa kehitystä niin joukkueen kuin yksilöiden tasolla. Jos sitten vahvistuksia vielä tulee kesän aikana, niin minusta yksi tai kaksi nimeä tekee jo aika ison lisän. Mitään kolmea hyökkääjää ja kahta pakkia en edes halua nähdä.
Teemu Lämsä on ainakin yksi sopimuksenalainen sentteri!Kyllähän siellä tulee loukkaantumisia senttereidenkin osalta(Kummeli), joten minusta aiheellista puhua senttereistä. Koska ei sieltä 2 sentteriä ole tulossa.
Point being, vaikka kauteen lähdettäisiin tasan tänään julkistetuilla nimillä niin itse en olisi heittämässä kirvestä kaivoon. Ei kai liigassa ole viime vuosina pärjäilty ilman että aiempien kausien runkopelaajat ovat ottaneet askeleita eturiviin? Nyt on ensimmäistä kertaa ikuisuuksiin jonkinlainen pohja, jolle rakentaa kehitystä niin joukkueen kuin yksilöiden tasolla. Jos sitten vahvistuksia vielä tulee kesän aikana, niin minusta yksi tai kaksi nimeä tekee jo aika ison lisän. Mitään kolmea hyökkääjää ja kahta pakkia en edes halua nähdä.
Eikös Vähätalo ole peruskoulutukseltaan sentteri, vai muistanko väärin? Menisi aivan hyvin Patrik Virran, Jasper Lindstenin, Topi Taavitsaisen tms. vierellä siinä.Ketäs meillä on tällä hetkellä 3 keskelle laittaa?