TPS:n peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 721 483
  • 13 341

Comet

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Kuusamon Pallo-Karhut, #11, #29
Aloituksista oli aiemmin päivällä puhetta ja tämän illan pelissä heikoimmat aloittajat oli Intonen ja Jasu jotka molemmat voitti puolet aloituksista. Rodewald kaivoi jostain ihan eläimellisen vaihteen ja raapi vaatimattomasti 64% aloituksista. Pärälle lukemiksi 54%. Ei huono.

Ite oon tykänny Rotikasta koko kauden ja tuntuu helvetin hyvältä tuo tilasto. Tuntuu että äijä tosissaan pelaa joukkueelle ja varmasti paljon miettinyt huonoa aloitustilastoa. Päätti varmaan sen HIFK:n maalin jälkeen ettei hänen aloituksiin tätä iltaa ainakaan hävitä.
 

Klapperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Paljon oon Rodewaldia sättinyt aloituksista ja tulihas se IFK:n maali eilenkin Rodewaldin 100-0 aloitustappiosta, mutta muuten oli eilen loistava aloituksissa joista toi 64% hyvä työnäyte. Tästä jos jatkossa Rode saa ne aloitukset edes lähelle sitä 50% keskiarvoa niin hyvällä tiellä ollaan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BigJ

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Mitalipeleissä sitten taas.
Rehellisesti minulla meni usko tuossa pari kk sitten, kun joukkueen peli ei olisi oikeuttanut edes säälipaikkaan ja pelaajien päät olivat pahasti jumissa. Luottamus menestykseen oli mennyt täysin.

Ihanaa olla taas kerran väärässä. Markus Nurmikin näyttää närhen munat minun arvioille, joissa en ikinä uskonut tämän ottavan tätä askelta urallaan, missä pystyy olemaan suunsoittaja ja samalla olisi yksi joukkueen selkärangoista. Mutta siellä pistepörssin ykkösenä se Nurmi menee ja vastustajan provoilut Makkea kohtaan lähinnä tuottavat tepsille hunajaa.

Ipa tulee olemaan täysin erilainen vastus kuin hifki, mutta luotan todellakin, että tepsi on tehnyt läksynsä Ipan suhteen.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Olin jo unohtanut auriksen negatiivisen auran.

Mä nautin.
No onhan tämä nyt vuosien saatossa nähty, ettei auris palstalla viihdy jos peli kulkee. Itse en osaa sanoa, onko kyseessä trollausta vai ennemminkin omaa pahan olon tunteen purkamista, kun ei Tepsillä kulje. Näihin tägäyksiin ei kuitenkaan saada koskaan vastausta, joten voimme vain kehittää oletuksia. Onneksi kuitenkin peli kulkee nyt ja auriskin varmasti nauttii, mutta ei halua iloaan meidän kanssa jakaa.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jumalauta ladies and gentlemen me ollaan mitalin syrjässä kiinni!

Jätetään nämä mitalipuheet mestisseuroille.

Välieriin pääsy oli hieno homma ja finaaleihin pääsy olisi vielä hienompi, mutta kannua ja uutta viiriä kattoon tässä haetaan.

Jos nyt kävisi niin huonosti, että joudutaan tuohon vitun pronssipeliin, niin toivottavasti Tepsi luovuttaa pronssilätkät Kookoolle ihan vapaaehtoisesti niin kuin Tappara viime kaudella Hifkille.
 
Viimeksi muokattu:

Lehmussaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, Rangers, TPS
Jätetään nämä mitalipuheet mestisseuroille.

Välieriin pääsy oli hieno homma ja finaaleihin pääsy olisi vielä hienompi, mutta kannua ja uutta viiriä kattoon tässä haetaan.

Jos nyt kävisi niin huonosti, että joudutaan tuohon vitun pronssipeliin, niin toivottavasti Tepsi luovuttaa pronssilätkät Kookoolle ihan vapaaehtoisesti niin kuin Tappara viime kaudella Hifkille.
Pronssista viis, mutta että päätettäis kausi tappiolla KooKoota vastaan. Ei oikein houkuttele, oli mikä peli tahansa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mä sytyin tuohon tapaan haastatella Pyyhtiää, jotain uutta, kiitos CMore.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Nyt sitten tarkasti alku ja kärsivällisyyttä. Cama TPS!
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Ai että, kun jännittää taas. Toivottavasti pystyvät hiljentämään Nokia Areenan täydellisesti.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hyvä alku. Ollaan se joka vie.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös