TPS:n peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 720 896
  • 13 341

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Pelillisesti ihan sama kumpi tulee. Ilves oli kivempi pikkuseurana joten sen putoaminen Kärpille nyt lämmittäisi mieltä, mutta olisihan sarja Ipaa vastaan paljon hienompaa kannattajien näkökulmasta kun reissutkin olisi mahdollisia paremmin ja molemmilla isot hallit.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eli Ilves tai Kärpät. Kumpaa tässä nyt kuuluu kannattaa?
Ihan sama. Molemmat pitää voittaa jos mielii kannua kantaa. HIFK oli kyllä iso mittari ja väitän että olisi voittanut sekä Ilveksen tai Kärpät jos olisvat kohdanneet välierässä. Nyt koitti aikainen kevät HIFK:lle jotka oli myös hyviä.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Noniin. Nyt mukava asento sohvalle, poppareita ja lukemaan kaverin otteluseurantaketjua..
Jahka työt loppuu. Mahtavuutta TPS!!
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei pystynyt katsomaan viimeistä viittä minuuttia, oli pakko mennä pihalle tuijottelemaan horisonttia ja sitten viesti kerrallaan täältä lukemaan mitä tapahtunut.

Loistavaa, ja olettaisin että nyt suurimmat paineet ovat poissa.

Vaikka itse olen paljon antanut kritiikkiä ja hyvin herkästi ja varmasti aiheettakin, pitää nyt antaa kiitosta että tavasta riippumatta voitto kai rattiin ja jatkoon mentiin, hienoa!

Ja enhän minä ole minä jos en jotain piikkiä anna, treenatkaa oman pään aloituksia. ;)
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Lakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pelin jälkeisissä haastatteluissa oli herkkänä niin Peltonen kuin Nurmikin. Nurmesta kyllä oikein hehkuu se kuinka nauttii näistä peleistä. Jos runkosarjassa välillä turhautti ykkösketjun neppailut, niin nyt Makke on kyllä ottanut koko jengin ja vähintään puoli kaupunkia reppuselkään.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Oli ainakin lähellä kyynel kun kuvattiin sen kolmannen maalin jälkeen vaihtoaitiossa.
Huikeeta. Miettikää mikä henkinen ulospuhallus jätkällä käy kun sarja on paketissa. Kaiken sen järjettömän kovan ja jatkuvan hiillostamisen jälkeen. Huhhuh, kova, erittäin kova henkinen koulu Makkelle tämä sarja ja mun valinta sarjan MVP:ksi.
 

Batisland

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei omasta mielestä kyllä itkenyt. Oli ihan saatanan loppu, irvisteli ja räki sellaista sitkeää vaahtoa kun koko kroppa on täysin hapoilla.

Edit. Haastiksessakin vielä puuskutti ja irvisteli, mutta tässä oli jo muutakin tunnetta havaittavissa.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Aloituksista oli aiemmin päivällä puhetta ja tämän illan pelissä heikoimmat aloittajat oli Intonen ja Jasu jotka molemmat voitti puolet aloituksista. Rodewald kaivoi jostain ihan eläimellisen vaihteen ja raapi vaatimattomasti 64% aloituksista. Pärälle lukemiksi 54%. Ei huono.
 

snake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Saku Koivu, Mikko Koivu, Aatos Koivu
Aloituksista oli aiemmin päivällä puhetta ja tämän illan pelissä heikoimmat aloittajat oli Intonen ja Jasu jotka molemmat voitti puolet aloituksista. Rodewald kaivoi jostain ihan eläimellisen vaihteen ja raapi vaatimattomasti 64% aloituksista. Pärälle lukemiksi 54%. Ei huono.
Mitään merkitystä sillä nyt ei enää ole, mutta eikö Rodewald hävinnyt juuri tuon Hifkin maalia edeltäneen aloituksen ihan 100-0?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös