Minä kyllä ymmärrän täysin Tuomisen vedon. Hän innostui, kun näytti siltä, että TPS marssii voittoon ja lauantaina on iso yleisöpeli. Mutta! Kannattaisi odottaa pelin loppuun, ennen kuin tuollaista twiittaa.Ladiea and gentleman, let me introduce the best of the best, Turun Pölloseuran ykkösketju ja pelaajat joiden varaan on laitettu tuloksenteko:
Pärssinen - 13 ja 7 pistettä joulukuun alusta tähän päivään.
Nurmi - 8 ja 8 pistettä (2022 ei pisteen pistettä).
Ja mitä tekee Ahokas? Vetää tukkaa taakse ja jatkaa samoilla ketjuilla koska... Miksipäs ei.
Ja huutonaurua tuolle someskoilulle, kertoo kaiken tuosta Tepsin mediatouhusta ja sen tasosta.
Olen joskus Tuomista puolustellut, mutta nyt alkaa tuo sekoilu riittää. Joku ammattilaimen tilalle ja tuo sekoilija ulos!
Lajunen löysäili 2-3 maalissa, mistä kaikki paskapuolustaminen alkoi. Tällä kertaa Rafkin ja Viro ei ottanut ratkaisevalla hetkellä jäähyjä. Päättivät tänään 3. erässä, että otetaan uusi taktiikka. Puretaan kiekkoa huonosti ja heitetään jonnekin sinne, että saadaan Andylle töitä ja jännitystä peliin. Eronen ja Lajunen päättivät maalin edessä tavata laitojen mainoksia (karjalan murre on hankalaa), kun KooKoo teki alle 7 min 4 maalia. Nämä neljä herraa pitäisi olla meidän johtavia puolustajia!? Tänään Jimi Suomi ja ruotsalaiset tekivät vähiten virheitä ja Suomi luistelee upeasti ja on loistava hyökkäysviivalla. Suomi ei heittele hyökkäysalueella kiekkoja kulmiin ja toivo, että joku sitten kuljettaa kiekon maalin eteen, vaan vetää hienosti kiekkoa maalille, kuten Tepsin vastustajatkin tekee. Hyvä Jimi!Olihan taas aikamoista perseilyä. Eronenkin katseli kaksi maalia vierestä. Nurmi ihan kuutamolla.
Jouduit eilen mainonnan uhriksi.Nyt mä päätin sen. Olen valmis menemään katsomaan lauantaina ottelua (uskokaa tai älkää) muutamalla ehdolla!
1. Ykköskenttä on oltava hajotettu. Mikäli klo 12 kun kokoonpanot pärähtää ykköskenttä on muodossa Nurmi - Pärssinen - Pyyhtiä, jää lippu ostamatta. Enkä katso peliä Cmorelta.
2. Mikäli tulee käkättimeen ja peliesitys luokkaa Kouvola en aio raahautua Artukaisiin enää tälläkaudella.
Älkää kysykö miksi tämän teen. En tiedä itsekkään. Vituttaa jo valmiiksi vähän, mutta minkäs sille mahtaa.
Niin, kuten tämän päivän pelistä voidaan päätellä, on TPS selkeästi pilannut tämänkin lahjakkuuden.Juraj Slavkovsky takoi siis kaksi maalia Suomen maajoukkuetta vastaan ensimmäisessä pelissään. Tepsissä hän ei ole saanut aikaiseksi koko kautena kuin yhden maalin. Kaipa se vain on uskottava, että TPS:llä on kyky muuttaa kaikki lahjakkuudet harmaaksi paskaksi massaksi, joista ei ole minkään tekijöiksi Tepsiin tultuaan. Toivon hartaasti Jurajin oman uransa ja elämänsä puolesta, että nostaa Tepsistä mahdollisimman nopeasti kytkintä.
No sitä rentoutta tässä kuulemma tarvitaankin. Voi elämä.Dösönöö on sosiaalisen median perusteella lasillisella tai useammalla Helsingissä. Hah. Onneksi tässä ei mitään reeniä tai keskittymistä lauantain matsiin tarvitakkaan. Koska tulee Jussilta lomapäivitystä Tsekeistä tai Hultsilta Epsanjasta?
Mitä vittua, siis valmennus päästänyt jätkät pois kaukalosta illaksi??? Ja Dösö on mennyt tapaamaan äitiään (oletan) toiseen kaupunkiin ravintolaillallisen merkeissä, kun vaihtoehtoisesti voisi katsoa kotona matseja videolta ja kuivaharjoitella vaikka onetimeria?? On kyllä oikein ihmisen irvikuvia täynnä koko joukkue.Dösönöö on sosiaalisen median perusteella lasillisella tai useammalla Helsingissä. Hah. Onneksi tässä ei mitään reeniä tai keskittymistä lauantain matsiin tarvitakkaan. Koska tulee Jussilta lomapäivitystä Tsekeistä tai Hultsilta Epsanjasta?
Mitä vittua, siis valmennus päästänyt jätkät pois kaukalosta illaksi??? Ja Dösö on mennyt tapaamaan äitiään (oletan) toiseen kaupunkiin ravintolaillallisen merkeissä, kun vaihtoehtoisesti voisi katsoa kotona matseja videolta ja kuivaharjoitella vaikka onetimeria?? On kyllä oikein ihmisen irvikuvia täynnä koko joukkue.
En tästä huolestu, mikäli on vain äitiään tapaamassa. Tuntuu, että aika monelle meidän ulkkareista voisi tehdä hyvää päivä läheistensä kanssa.Dösönöö on sosiaalisen median perusteella lasillisella tai useammalla Helsingissä. Hah. Onneksi tässä ei mitään reeniä tai keskittymistä lauantain matsiin tarvitakkaan. Koska tulee Jussilta lomapäivitystä Tsekeistä tai Hultsilta Epsanjasta?
Mun mielestä on ihan se ja sama missä kukin vapaa-aikansa viettää. Jos sulla on ilta vapaata, niin en näe mitään syytä mikset voisi käydä parin tunnin matkan päässä syömässä ja tapaamassa perhettä. Ei nuo nyt miltään pohjolan pidoilta näytä tuon kuvan perusteella. Ja yksi viinilasillinen hyvän safkan kanssa nyt ei mikään kovin ihmeellinen asia ole aikuisille ihmisille. En tosin väitä herran lasissa edes olevan alkoholia.Niin tässä onkin nyt kyse ammattilaisurheilusta ja joukkueesta joka on sanalla sanoen kriisissä. Mun mielestä tuohon yhtälöön ei sovi Helsinki, alkoholi ja arkipäivä.
Enkä minä ole tuomitsemaan. Dösö pelasi hyvän pelin Kouvolassa ja toivottavasti jatkaa samaa rataa. Ollut yksiä parhaita pelaajia viime pelit.