Sister luck
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Noh, Kareev on yleensä hoitanut nämä pelit TPS:lle. Tänään ei onnistunut, mutta on silti kevyesti kauden tärkein pelaaja tähän asti.
Nää pelit pitäs voittaa 100/100. Vastustajalla taisi olla 1 laadukas maalintekopaikka ja tekivät silti 3.
Joo eihän se kivalta tunnu hävitä aidosti huonolle vastustajalle. Noh minkäs teet kun tepsin maalinteko on mestisjengin tasolla tällä hetkellä. Mua vituttaa nää meidän ulkkarihyökkääjät ihan kympillä.Nää pelit pitäs voittaa 100/100. Vastustajalla taisi olla 1 laadukas maalintekopaikka ja tekivät silti 3.
Joo eihän se kivalta tunnu hävitä aidosti huonolle vastustajalle. Noh minkäs teet kun tepsin maalinteko on mestisjengin tasolla tällä hetkellä. Mua vituttaa nää meidän ulkkarihyökkääjät ihan kympillä.
Fakta on, että tämän kauden ulkomaalaishankinnat ovat kokonaisuutena tähän mennessä olleet erittäin heikkoja. Myöskään kumpikaan ruotsalaisista ei ole ollut ihan sitä, mitä haettiin, vaikka Sandbergin pelistä näkyykin ajoittain potentiaali vielä parempaan. Rodewald hyvä kahden suunnan duunari ja voimahyökkäjä, mutta ei hänestä kärkiketjun pelinrakentajaksi kyllä ole. Kärsii roolistaan. Onneksi on tulosten puolesta aikaa odotella. Merkit paremmasta ovat vaan aika vähissä.
Tätä mä en ymmärrä vieläkään ja kaipaisinkin hieman perusteluja?Pakistossa Arell ei ole pystynyt täyttämään Bohmin saappaita.
Tätä mä en ymmärrä vieläkään ja kaipaisinkin hieman perusteluja?
Arellilla on hyvät ominaisuudet, mutta jotenkin ylipelaa ja vähän säntäilee sinne tänne, eikä pysty rauhoittamaan olemuksellaan peliä. Ei kiekottomana eikä kiekollisena. Luistelee kyllä hyvin, ok-vääntäjä, vahva ja peruspakiksi ok-kädet. Silti se jokin puuttunut ja pahasti. Se joku, mikä teki Forsströmistä liigatason pakin, vaikka olikin ominaisuuksiltaan Suomi-sarja tasoa.
Antaisin paljon jos Fogu olisi yhä joukkueessa.Se joku, mikä teki Forsströmistä liigatason pakin, vaikka olikin ominaisuuksiltaan Suomi-sarja tasoa.