Läski Salonen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Boston
Tps ei vaan ole vielä valmis mestaruudelle pitää vaan jatkaa yritystä. Tappara täynnä kokeneita pelureita.
Eipä kannata tuuletella vielä. Haista vaan ihan itse :DSarjahan on selvä jo nyt. Tappara on ollut selvästi parempi kiekollisesti ja tänäänkin tepsin tasoitus oli ihan luojan lykky. Meidän maalin edessä oltiin paljon hanakammin ja vaarallisemmin kuin toisin päin.
Nyt on eväät syöty. Tästä ei ole mitään, millä nousta.
Sarja ja kevät on valmis. Haistakaa kaikki tasapuolisesti vaikka koiranpaska!
Siellä se juuri tähän aikaan keväästä haisee kun kävelee :)Eipä kannata tuuletella vielä. Haista vaan ihan itse :D
Kyllä hyvin näkee ne puutteet. Pärssinen ei riitä 1.senana, aivan liian kiltti ja pehmeä.
Ei TPS ole milloinkaan valmis mestaruuteen. Luuletko ihan tosissasi että tuo rosteri on kasassa vielä 2 vuoden päästä? Ei ole, silloin on taas uudet yhtä paskat ulkomaan avut + muutama oma junnu kun nämä nykyiset omat kasvatit ovat menetetty rahakkaimmille kaukaloille.Tps ei vaan ole vielä valmis mestaruudelle pitää vaan jatkaa yritystä. Tappara täynnä kokeneita pelureita.
Eniten vahvistusta tarvitaan sille osastolle, joka näitä vahvistuksia hankkii.En usko todellekaan et sama rosteri jatkaa ja toivon myös niin. Olen iloinen et omat pojat ovat rosteris mut tarvitaan myos kunnon vahvistuksii. Vähän sekava viesti toivon et ymmärät.
Olen 100% samaa mieltä. Turha syyttää pelaajia että eivät riitä ku joku on ne tänne hankkinut.Eniten vahvistusta tarvitaan sille osastolle, joka näitä vahvistuksia hankkii.
Vainari.Kuka meni vaihtoaition vieressä pleksin reunaan pahannäköisesti ja siitä hitaasti vaihtoon?