Ja vitut, taas katkes. On toi vittu touhua
Sama. Kai se nyt johonkin tallentui? Ettei käy niin kuin Revon voittomaalin 1976...Heti jos joku sen Viron voittomaalin videomuodossa jostain bongaa, niin tänne linkki kiitos.
Siis koko Helsinki sammui :)?Siellä on kuulemma ollut täys blackoutti. Tai niin ne selittää...
Siis koko Helsinki sammui :)?
Voinhan mä keskiviikkona Nordiksella palata asiaan, meinaan siinä uskossa että Tappara ei voittaisi mitalia!Eikös sun pitänyt palata asiaan keskiviikkona Nordiksella?
Tartun nyt yksittäiseen viestiin, mutta pointtina se että on kyllä käsittämätöntä miten voiton hetkelläkin nykyihmisen on pakko päästä nälvimään toisilleen, vieläpä saman seuran kannattajille. Sama homma näissa "missä Aurajoki" viesteissä. En ymmärrä! Vittu me ollaan finaalissa! Nautittaisko vaikka siitä. Cama!Eikös sun pitänyt palata asiaan keskiviikkona Nordiksella?
Iso lampaanperse niille jotka täälä kirjotteli sarjan kääntymisestä kun oltiin maalin tappiolla. Tää joukkue ei helpolla luovuta, eikös se ole jo nähty?
Tää jengi ei luovuta!!
Meen huomenna kutoseen tehtaalle töihin mun #84 Pikkarainen mallia koti pykälässä. Se on varma juttu
Itse voin syödä kaikki sanani tältä kaudelta. Meinaan kyllähän ny itekkin vaikka paljon olen seuraa haukkunut niin olihan se pakko sitten jotain vastineeksi antaa näistä loistavasti sujuneista pleijareista, ja sen takia jos on vain huomen aamulla enään aitioita jäljellä niin sellainen lähtee ostoon ellei sitten TPS ja Veera Oikari vastaa minun viestiini sekä sähköpostiini jo tänään.Seison täysin sanojeni takana. Täysin käsittämätöntä, että joukkue vedetään kölin alta jokaisella hetkellä, kun menee huonosti, ollaan tappiolla ym. Ja kun se sitten kuitenkin taas voittaa, menestyy, niin ollaan tuulettelemassa. Itse en kehtaisi.