TPS:n peliesitykset kaudella 2020–2021

  • 549 845
  • 8 975

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Se kuudes sija olisi taatusti mukava saavuttaa - mutta joko täällä joku muukin kuin minä alkaa uskoa runkosarjassa vähintään siihen 3. sijaan.?.

Aivan loistavaa tekemistä ja vastustajan maalipaikat loistavat poissaolollaan. Minä hymyilen täällä.
Runkosarjan voittoon minä uskon. Tai no sen mitä uskostani Raipeen ehdin johonkin muuhun uskoa.
 

Piku84

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Dallas Stars, Frölunda
Se kuudes sija olisi taatusti mukava saavuttaa - mutta joko täällä joku muukin kuin minä alkaa uskoa runkosarjassa vähintään siihen 3. sijaan.?.

Aivan loistavaa tekemistä ja vastustajan maalipaikat loistavat poissaolollaan. Minä hymyilen täällä.

Tuli tossa eilen mietittyä, että tämä 4 matsin viikko on todella tärkeä viikko sijoitusten kannalta. Laskin ennakkoon saldon 3/4 eli 9 pinnaa olisi kairattava.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Huutonaurua Tapparan ”lyömättömälle” trapille. Juuri yksi muuan ELMO-lehti kehui Tapolan joksikin profeetaksi tuon suhteen. Ja nyt jo oma kasvatti Jasu vähän kouluttaa. Häpeäisivät.
 

Hantta#23

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niinkuin täällä jo kirjoitettukin niin mikäli Anttalainen olisi ollut Peltolan tilalla niin kaveri olisi lentänyt suihkuun ja kaupan päälle useamman ottelun pelikieltoa.
Toi Tapola on sitten oksettava tapaus. Joka jäähystä itkemässä tuomareille ja ei voi käsittää miten nämä tuomarit hyväksyy tämän ja ennenkaikkea vielä muuttavat linjan tuollaisen neitimäisen itkemisen johdosta.
Tapiolan ja Rautakorven tyyli on aina ollut että mitä pidemmälle kausi etenee niin sitä enemmän he itkevät tuomareille joka pelissä ja oksettavinta ja säälittävintä on tuomareihin vaikuttaminen median kautta.
Eräs tuttu päätuomari aikanaan sanoi että pahimmat itkijät olivat juurikin Rautakorpi, Tapola ja Marjamäki.
Hienosti
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Huutonaurua Tapparan ”lyömättömälle” trapille. Juuri yksi muuan ELMO-lehti kehui Tapolan joksikin profeetaksi tuon suhteen. Ja nyt jo oma kasvatti Jasu vähän kouluttaa. Häpeäisivät.

Hei, ei nyt Tapolakaan ylivoimalla pelaa trappia ;)

Toinen asia pitää pitää mielessä. Pudotuspeleissä ei välttämättä noita Tapparalle vihellettyjä estämisjäähyjä enää vihelletä, kun ”annetaan poikien pelata”.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
On tuo Tapola vastenmielinen tyyppi. Ei pysty muuhun kuin järkyttävään ja vastenmieliseen kiroiluun. Ottaisi mallia TPS:n aitiosta.
Harmi kun ei saada yleisöä halliin. Siinä olisi poffeissa typhoonissa yleisöllä tehtävä antaa Tapolalle samanlainen vastaanotto kuin Ristolle 2010.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
P.W, Janatuinen ja Anttalainen pudonnut. Voi voi..
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Hienosti pelattu eikä Kareev kyllä voinut mitään.

Edit. Sit vaan taistellaan loppuun!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös