Valitettu on jo pelaajista kirjoitti:Tästähän voisi jo avata vaikka uuden ketjun. Teen sen kohta.
Valitettu on jo pelaajista kirjoitti:Tästähän voisi jo avata vaikka uuden ketjun. Teen sen kohta.
Rallar kirjoitti:Joukolle terveisiä kun kuitenkin luet, että sivut näyttävät hyvältä ja historiaosa on pirun jees.
Off topic edelleen... Toma oli toki oiva pelimies kaukalossa, mutta Suvi, Juki ja Rose olivat sellaisia myös kentän ulkopuolella. Kukapa heitä voisi unohtaa... ;) Eikä sitten väännetä tästä mitään kaksimielisyyksiä.Itäinen pitkä kirjoitti:Pari offtopic-sanaa. Hassua, miten muutamankin vuoden takaiset nimet painuvat unholaan. En tiedä, oletteko kaikki muut niin kovan luokan kiekkokiviä, että joka nimi jää mieleen, mutta minä se olin melkein vallan unohtanut, että TPS:ssä on ihan "lähivuosinakin" pelannut sellaisiakin supertähtiä kuin Harri Suvanto, Jukka Tiilikainen, Miikka Rousu tai jopa Tommi Miettinen.
Carsten kirjoitti:Kaverihan näyttää aivan jäätävältä kusipäältä! MAHTAVAA!!!
Carsten kirjoitti:Kaverihan näyttää aivan jäätävältä kusipäältä! MAHTAVAA!!!
kausi kirjoitti:On kyllä ihan pakko olla samaa mieltä, todellinen naamanaama. Tuo kun liimautuu ruotsia papattaen hihaan kiinni niin saattaa tulla nopeita tilanteita. Kiviharju on tässä vertailussa mallitavaraa. Vielä kun/jos on kaukalossa täysin kontrolliton niin tässä meillä on uusi roolipelaaja.
Mahtavaa rutinaa tiedossa stadista ja oulusta.Jämtin on valittu Ruotsin liigan inhottavimmaksi pelaajaksi.
Kaiser Soze kirjoitti:Mahtavaa rutinaa tiedossa stadista ja oulusta.
K
Erkka kirjoitti:Kuka noita "parhaalla mahdollisella miehistöllä"-juttuja tuolla oikein runoilee?
Erkka kirjoitti:Kuka noita "parhaalla mahdollisella miehistöllä"-juttuja tuolla oikein runoilee?
AnaMasa kirjoitti:Minä luen tuon "parhaalla mahdollisella miehistöllä" niin, että TPS ei lepuuta ketään.
Erkka kirjoitti:No juu, voinhan sen (parhaalla mahdollisella miehistöllä) noinkin tulkita kieltämättä, en väitä vastaan. Itse ymmärsin tuon ilmaisun kuitenkin eri tavalla ja teksti muuttui suorastaan ärsyttävän vääristeleväksi. Varsinkin, kun ennakossa ei mainita sanallakaan yhdenkään pelaajan olevan tällä hetkellä loukkaantuneena. No, ei tästä retoriikkapuolesta sen enempää.
neiti kevät kirjoitti:Käykäähän Tepsin lätkäpuolen avaussivulla http://hc.tps.fi/index.html ja ihmetelkää viimeisintä pikku lapsusta:jokerit puuttuu sarjataulukosta kokonaan.Mitä Freud tuosta sanoisi?
foobar kirjoitti:Tälläinen pulju on yrittäjänä tällä kertaa: http://www.mercuriusonline.com/index.html?n=2364
snumi kirjoitti:Mitä "vanhasta Tepsistä" muistuu mieleen: minusta ne pelit olivat usein tasaisia, mutta Tepsi käänsi ne voitokseen. Oli kyky huononakin päivänä voittaa. Kotimatseja ei kovin usein hävitty, vierasmatseistakin tuli voittoja aika usein.
Hmm, kun Tepsi juuri hävisi Saipalle kotonaan, niin sattumalta eka näkemäni SM-liigamatsi oli juuri TPS-Saipa, se päättyi 11-2. Minusta sitä matsia oli ihan kiva seurata Kupittaalla... :)