TPS:n nettisivut

  • 71 021
  • 298

Wingman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valmentajien hautuumaa
Hyvältä näyttää ipadilla.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Pistäkää ihmeessä tänne palautetta, niin Sofis ja HC TPS saavat uusia sivuja viilattua vielä parempaan kuntoon.

Kannattaa palautetta laittaessa mainita myös, että millä päätelaitteella ja selaimella sivuja on katsonut.
Ensivaikutelma: hyvältähän tuo näyttää, mutta ei mitenkään erikoiselta!

En tarkoita sitä kuitenkaan mitenkään pahalla. Oliko tämä uudistus kuitenkaan kaiken sen hehkutuksen arvoinen, jota tässä on nyt jo noin puolitoista vuotta odoteltu? Kai tuollainen selkeä ja puhdas linja oltaisiin saatu aikaan ilman sitä suurta ja mahtavaa responsiivista uudistustakin?

Ensimmäisenä silmään ottaa tiettyjen elementtien järjettömän suuri koko - lähtien nyt vaikkapa noista etusivulla olevien juttujen kuvista. Vastaavasti sitä samaa kuvaa ei löydy itse jutusta. Mä lähtisin ennemmin matkaan siitä, että etusivulla oleva kuva olisi mallia "thumbnail" (eli kuvaruudulla noin postimerkin kokoinen). Vasta itse jutussa kuva olisi normikokoisena + muut kuvat. Katsokaa vaikka tuota juttua TPS:n kapteenistosta. "Puffissa" tai "teaserissa" (eli tossa etusivulla) on tyylikäs kuva kapteenistosta. Itse jutun kun avaa, niin siellä ei vastaavaa kuvaa olekaan, vaan ainoastaan joukkuekuva.

Toinen ihmetystä herättävä asia on tuo yläbanneri (?) - eli missä tällä hetkellä vilkkuu Bolzano- ja Pardubice-ottelut sekä kausikorttimainos. Onko tuon oikeasti pakko olla noin helvetin iso? Jotenkin näyttää todella typerältä, kun tuo yläpalkki (UUTISET, OTTELUT, LIPUT...) roikkuu keskellä kuvaruutua. Mä olen vain tottunut siihen, että yläpalkki sijaitsee oikeasti ruudun YLÄREUNASSA - EI keskellä ruutua.

Yläpalkissa on toinenkin häiritsevä juttu. Mun mielestäni olisi kohtuullisen normaalia, että tuosta yläpalkista avautuisi alasvetovalikko. Nyt kun clickaa vaikkapa OTTELUT-kohtaa, niin se vie suoraan uudelle sivulle. Eikö tuosta pitäisi ennemmin avautua valikko, josta voi valita, minne oikeasti haluaa siirtyä (kotiottelut, vierasottelut, 2014-15, 2013-14, 2012-13,...,European Trophy, harjoitusottelut)? Tai sitten ainakin niihin pitäisi saada viereen nuoli, josta tuon alasvetovalikon saa avattua, vaikka itse linkkiä painamalla siirtyisikin suoraan kyseiselle sivulle.

Nämä valikothan löytyvät tuolta sivun alalaidasta juuri sellaisina kuin tarkoitinkin. Eikö noiden yläpalkin tekstien (UUTISET, OTTELUT, LIPUT...) vieressä kuuluisi olla se nuoli, josta nuo valikot saisi esille?

Kokeilin muuten randomina ihan jotain wanhaa uutisarkiston juttua:
PAGE NOT FOUND
Eli ei siellä vissiin vielä ihan kaikki ole kunnossa...

Uutisarkisto - Kesä 2008 - Kaksi Stanley Cup - voittajaa Turkuhallissa - Katso lisätietoja ottelusta

Testilaite: pöytäkone
Käyttöjärjestelmä: Windows XP
Selain: Mozilla Firefox


EDIT1: ...vielä yksi asia, joka pitää mainita noista alasvetovalikoista...

Missään nimessä en tarkoita sellaista järkyttävää systeemiä, joka on käytössä esim. Jatkoajan verkkolehden etusivulla. Siellähän nämä alasvetovalikot tunkevat esiin aina itsekseen, että varmasti tulee clickailtua itsensä aivan vääriin paikkohin. Tämä olisi älyttömintä mitä voisi tehdä. EI HELVETISSÄ MITÄÄN TÄLLAISTA SYSTEEMIÄ!!!

Tekstin viereen selkeä nuoli, jota PAINAMALLA avautuu alasvetovalikko - voiko se olla niin saatanan vaikeata totetuttaa?

EDIT2: lisäsin vielä kuvan tuosta "Sivua ei löytynyt" -sivusta, josko se helpottaa jotenkin ongelmanratkaisua
 

Liitteet

  • 2014-08-21 - TPS-kotisivu.jpg
    2014-08-21 - TPS-kotisivu.jpg
    96,3 KB · kertaa luettu: 433
  • 2014-08-21 - TPS - sivua ei löytynyt.jpg
    2014-08-21 - TPS - sivua ei löytynyt.jpg
    85,6 KB · kertaa luettu: 393
Viimeksi muokattu:

julkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasalaiset urheiluseurat
Paljon kyllä kieltämättä hyviä juttuja web-uudistuksessa. Itse ehkä kyseenalastaisin tuon slider/karusellin tarpeen muilla sivuilla kun etusivulla, sillä nuo usein tuppaavat olemaan suht raskaita ja tarpeettomia (ensinnäkin kuinka moni löytää itsensä edes kolmannelle slaidille, jos slaidit eivät toimi sattumanvaraisesti, ja kuka nuolia jaksaa klikkailla?). Toisekseen navigaatiolinkkien määrä näkyvillä on aikamoinen, ja varmasti näkyy esimerkiksi fanituotteiden myynnissä, kun potentiaalinen asiakas siirtyykin aivan väärille sivuille fanituotemyynnin sijaan.

Mutta kieltämättä keskivertojengiä tyylikkäämpi verkkosivusto. Tosin tekemistä tuossa vielä riittää mm. suorituskyvyn osalta (Google pagespeed-ehdotukset)
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
- - - varmasti näkyy esimerkiksi fanituotteiden myynnissä, kun potentiaalinen asiakas siirtyykin aivan väärille sivuille fanituotemyynnin sijaan.
Hm... ke kommentare - ei kommentoitavaa!
 

Liitteet

  • 2014-08-21 - TPS-shop.jpg
    2014-08-21 - TPS-shop.jpg
    82,2 KB · kertaa luettu: 502
  • 2014-08-21 - TPS-shop - muut tuotteet.jpg
    2014-08-21 - TPS-shop - muut tuotteet.jpg
    92,1 KB · kertaa luettu: 537

Vode

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
TPS Shop välilehdeltä:

Sampo Pankin verkkomaksu, jolloin siirryt maksamaan tilauksesi verkkopankkiin.

Pitäisiköhän tuo Sampo Pankki olla kuitenkin Danske Bank, jolle Sampo myi pankkitoimintansa tammikuussa 2007? Itsehän en ole voinutkaan Danske Bankin asiakkaana käydä tekemässä nettiostoksia TPS Shopissa kun meille ei ole sivun mukaan muuta maksumahdollisuuutta kuin tilisiirto ennakkoon.
 

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
Paljon kyllä kieltämättä hyviä juttuja web-uudistuksessa. Itse ehkä kyseenalastaisin tuon slider/karusellin tarpeen muilla sivuilla kun etusivulla, sillä nuo usein tuppaavat olemaan suht raskaita ja tarpeettomia (ensinnäkin kuinka moni löytää itsensä edes kolmannelle slaidille, jos slaidit eivät toimi sattumanvaraisesti, ja kuka nuolia jaksaa klikkailla?). Toisekseen navigaatiolinkkien määrä näkyvillä on aikamoinen, ja varmasti näkyy esimerkiksi fanituotteiden myynnissä, kun potentiaalinen asiakas siirtyykin aivan väärille sivuille fanituotemyynnin sijaan.

Mutta kieltämättä keskivertojengiä tyylikkäämpi verkkosivusto. Tosin tekemistä tuossa vielä riittää mm. suorituskyvyn osalta (Google pagespeed-ehdotukset)

En ole itsekkää noita karuselleja ymmärtänyt, mutta joku muotijuttu ovat. Meijänkin firman webbisivuille tuollainen oli pakko saada kun muillakin on :D
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Kah... TPS-shopin sivutkin alkoivat toimia!
Itse ehkä kyseenalastaisin tuon slider/karusellin tarpeen muilla sivuilla kun etusivulla, sillä nuo usein tuppaavat olemaan suht raskaita ja tarpeettomia - - -
En ole itsekkää noita karuselleja ymmärtänyt, mutta joku muotijuttu ovat.
Totta tosiaan!

Mitä enemmän noita sivuja nyt tarkastelee, niin entistä enemmän vain ajattelee: "Mitä helvettiä?!". Mikä tuon yläbanneri/slideri/karusellin (?) funktio oikein on? Itse asiassa tuohan vain vituttaa joka sivulla scrollata puoli sivua alaspäin ennen kuin pääsee näkemään jotain, mitä oikeasti tuli hakemaan. Mitä hyötyä tuosta on kenellekään?

Tuossa kuun vaihteessa pääsenkin taas testaamaan kuinka nuo sivut toimivat heikommilla yhteyksillä. Suoraan sanottuna en odota lainkaan tuota kokemusta, sillä juuri tuollaiset vilkkuvat, välkkyvät ja leijuvat paskat tekevät nettisivujen selailusta todella ärsyttävää vähänkin heikommilla/ulkomaalaisilla yhteyksillä. Eikä tarvitse edes mennä niin pitkälle. Ihmettelen jo etukäteen mitä mahtaa tapahtua, jos Turun keskustasta ajaa vaikkapa ~30-40km päähän. Kun puhelimen näytössä näkyy pelkkä 3G-yhteys parilla palkilla, niin mahtaako tuollaista raskasta banneri-paskaa saada auki ollenkaan?

Mutta eiväthän nämä mainostoimistojen sun muiden laitosten web designer -kenokaulat sellaisia ajattele. Heille ilmeisesti riittää se, kun heidän korkeintaan 3kk wanhoissa laitteissaan kaikki toimii ja näyttää niin helvetin hyvältä jonkun satamegaisen valokuidun päässä tai max. 5 metrin päässä WiFi-antennista. Mun mielestäni kannattaisi verkkosivujen toimivuus testata joskus vähän wanhemmillakin laitteilla ja/tai heikommilla yhteyksillä. Kuluttajillehan nämä sivut kuitenkin tehdään - eikä se voi olla mikään oletusarvo, että kaikilla kuluttajilla on aina viimeisen päälle uudet pelit ja vehkeet sekä parhaat mahdolliset verkkoyhteydet.

Tosin tuo yläbanneri on aavistuksen vähemmän ärsyttävämpi kuin ne saatanan pop up -ikkunat, joita ainakin viime kaudella käytettiin. Avaapa TPS:n kotisivu - ja tauluun lävähtää joku vitun mainos jostain Ysäriklassikosta tms. Mitkään ad blockerit tai muut vastaavat eivät noihin tehonneet. Tuolloin mä kirosin todella noi päivitykset alimpaan helvettiin. Miksi ihmisiä pitää tahallaan ärsyttää tuollaisilla pop upeilla tai nyt tässä tapauksessa tuolla naurettavalla yläbannerilla/sliderilla/karusellilla?
 

stouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Nyt kun uudet sivut avautuivat ja jäsenmaksukin tipahti luukusta, niin voisiko jäsenedut päivittää ajantasalle? Jäi vähän epäselväksi että minkä hintaiset ovat silja linen matkat jäsenedulla?

-Stouni-
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Mistäs löytyy harjoituspelien lipun hinnat, muualta kuin Lippupalvelun sivuilta? Nekin voisi olla suotavaa pistää esille, vaikka *Liput* osioon sisältyväksi. Nyt kun harjoituspelit ja CHL-pelit ovat kunnolla alkamassa.
 

Jokujoonas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Montrèal Canadiens
Apple iPad, Safari, tosi hyvännäköset uudet sivut, hyvin järjestetty etusivu ja TPS Shop erillisellä sivulla on hyvä ratkaisu. Täältä tykkäystä ja lisäys suosikkeihin.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Eikö olisi jo aika pistää runkosarjapelin lipunhinnat ylös TPS kotisivuille, kuitenkin perjantaina kotiavaus edessä? Moni voi jäädä jo tuonkin asian takia, tulematta peliin.
 
Koitin löytää lippujen hintoja (kuten joku muukin tällä palstalla) sivuilta täpin : Liput, alta.
No eihän ne hinnat tietenkään siellä ole, vaan joutuu klikkailemaan ihan urakalla.
Ottakaa nyt herran tähden edes selvää, montako klikkausta asiakas on nykyään valmis näkemään vaivaa lipun hinnan selvittämiseksi, saati ostamiseksi.
Jos ette löydä tietoa mistään, vastaan mieluusti.

Semminkin, kun ehkä ostopäätökseen liittyy myös tuotteen kyseenalainen maine viime vuosina.
 

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Miksiköhän tuolla harjoitusotteluissa ei ole kauden ensimmäistä Vaasan vierailua sekä Pitsin pelejä? Voisihan nekin sinne "arkistoida"....
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Olen ennenkin ihmetellyt tätä twitterin jyräävää asemaa ja jälleen ko. ilmiö nosti päätään, kun Laatikaisen jatkosta kiljuttiin samantien twitterin risuaidoilla nopein sanankääntein, mutta nettisivuille tätä tietoa ei ole viitsitty/jaksettu päivittää. Miksi? Pidetäänkö pelkästään nettisivujen lukijoita vanhanaikaisia, että heille ei myöskään tieto kuulu? Oletetaanko, että kaikki ovat twitterissä ja oletetaanko että kaikkia kiinnostaa twitterin risuaita-uutisoinnit? Miksi nimenomaan twitterissä tämä tieto ilmoitettiin, kun taas toisessa somejätissä, facebookissa, ilmoitusta ei tunnu löytyvän HC TPS:n viralliselta sivulta? Onko tämä ihan lähitulevaisuuden suuntaus noin niin kuin yleisestikin, että nettisivut ovat täysin laskevan auringon toimintaa ja sitä lukee mummot sekä papat+ some-taidottomat pahvit ja tälle ryhmälle riittää, että Ladan tilanteesta tiedotetaan juhannuksena? Väitän, että nettisivujen varassa ovat varsinkin vanhemmat TPS-fanit ja seurasta kiinnostuneet, jotka eivät jaksa androideillaan chattailla pitkin päivää ja päivitellä, että mitäs seuralle kuuluu noin yleisesti. Ja tämä ryhmä on vielä vuonna 2014 yllättävän iso.

Muutenkin mua on alkanut ärsyttää nykymedian tiedotuksessa, että twitterit ja facebookit ovat nykyään kuin joku yleinen tiedotusväline ja lähde. Perinteisille tiedotusmuodoille on edelleenkin tilausta.

"Henkilö X twiittasi", "X kertoo facebookissaan". Raivostuttavaa, todella raivostuttavaa.
 
Pavlikovsky tuossa edellä toi esiin myös minun ihmetykseni, jota hämmästelin eräästä näkökulmasta nimim. Rosvoroopelta myös vuosi sitten(?) Tuto-osiossa.
Twitter ja Facebook ovat oikein käytettynä hyviä markkinointi- ja viestintäkanavia. Ne vaan tuntuvat/näyttävät aina hyvinkin epäviralliselta uutisoinnilta jos viestin lähettäjä yrittää olla uskottava seura/yhteisö/yritys.
Ja työaikaa nettisivujen päivitykseen menee juuri se sama kuin someen.

Itse suosittelen asiakkailleni (jos haluavat käyttää somea): tiiseri someen, uutisfakta/tarjous/ilmoitus/whatever nettisivuille.
Yleensä kaikki ovat tyytyväisiä.

Toki jos haluaa Tami-Valavuori-linjalle, God bless us. Siis uskottavuusnäkökulmasta.

Ja mitä tulee shopin karuselliin (jos se nyt siellä vielä on, en jaksa edes katsoa) sen lienee suunnitellut sama "webdesigner" jonka kuningasidea se on ollut aina eri yhteyksissä viimeiset 10 vuotta ;) Vau!
 

Rosvoroope

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pavlikovsky tuossa edellä toi esiin myös minun ihmetykseni, jota hämmästelin eräästä näkökulmasta nimim. Rosvoroopelta myös vuosi sitten(?) Tuto-osiossa.
Twitter ja Facebook ovat oikein käytettynä hyviä markkinointi- ja viestintäkanavia. Ne vaan tuntuvat/näyttävät aina hyvinkin epäviralliselta uutisoinnilta jos viestin lähettäjä yrittää olla uskottava seura/yhteisö/yritys.
Ja työaikaa nettisivujen päivitykseen menee juuri se sama kuin someen.

Juu, olet aivan oikeassa - kotisivujen pitää olla se ykköskanava, jota kautta informaatio jaetaan. Nappasin vinkistäsi viimeksi kopin ja aion tehdä niin tälläkin kertaa. Olen ehkä liian someutunut tässä ajan vilskeessä, samoin oma ympäristöni. Tämä on johtanut siihen, että se perinteinen osio; kotisivut, ovat jääneet jopa liiankin pienelle huomiolle. Sieltä tulee kaiken tiedon löytyä ja olla helposti löydettävissä. Siispä, sitä kohti.
 

Rosvoroope

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen ennenkin ihmetellyt tätä twitterin jyräävää asemaa ja jälleen ko. ilmiö nosti päätään, kun Laatikaisen jatkosta kiljuttiin samantien twitterin risuaidoilla nopein sanankääntein, mutta nettisivuille tätä tietoa ei ole viitsitty/jaksettu päivittää. Miksi? Pidetäänkö pelkästään nettisivujen lukijoita vanhanaikaisia, että heille ei myöskään tieto kuulu? Oletetaanko, että kaikki ovat twitterissä ja oletetaanko että kaikkia kiinnostaa twitterin risuaita-uutisoinnit? Miksi nimenomaan twitterissä tämä tieto ilmoitettiin, kun taas toisessa somejätissä, facebookissa, ilmoitusta ei tunnu löytyvän HC TPS:n viralliselta sivulta? Onko tämä ihan lähitulevaisuuden suuntaus noin niin kuin yleisestikin, että nettisivut ovat täysin laskevan auringon toimintaa ja sitä lukee mummot sekä papat+ some-taidottomat pahvit ja tälle ryhmälle riittää, että Ladan tilanteesta tiedotetaan juhannuksena? Väitän, että nettisivujen varassa ovat varsinkin vanhemmat TPS-fanit ja seurasta kiinnostuneet, jotka eivät jaksa androideillaan chattailla pitkin päivää ja päivitellä, että mitäs seuralle kuuluu noin yleisesti. Ja tämä ryhmä on vielä vuonna 2014 yllättävän iso.

Muutenkin mua on alkanut ärsyttää nykymedian tiedotuksessa, että twitterit ja facebookit ovat nykyään kuin joku yleinen tiedotusväline ja lähde. Perinteisille tiedotusmuodoille on edelleenkin tilausta.

"Henkilö X twiittasi", "X kertoo facebookissaan". Raivostuttavaa, todella raivostuttavaa.
Ymmärrän turhautumisen, mutta tähän Laatikaisen-caseen oli syynsä. Olin tien päällä, kun puhelimitse sain tehtävän uutisoida nopealla aikataululla, ettei Laatikainen jatka Tepsissä. Tieto piti saattaa nopeasti "uutisvirtaan", koska jos Laatikainen olisi tehnyt vaikkapa sopimuksen toisen seuran kanssa ja tämä seura olisi uutisoinut sopimuksesta, olisimme näyttäneet hölmöltä, jos "meidän tietojemme mukaan Laatikainen on meidän mies". Eli Twitter auki puhelimella, uutinen ulos ja muutama toimittaja otti jopa kopin kyseisestä asiasta. Ja samana iltana, otteluennakon, kokoonpanojen ja tulevan matsiraportin välissä oli sopiva hetki tehdä asiasta kotisivuillekin uutinen.

Eli miksi Twitterissä -kysymykseen vastaan, että koska se on nopein tapa tavoittaa urheilumediat.

Ja tuossa ylempänä vastasinkin kritiikkiin nettisivujen jäämisestä vähälle huomiolle ja totesin kritiikin olevan täysin aiheellista. Eli siihen tarvitaan muutos -> siihen saadaan muutos.

Kotisivut tosiaan kesän aikana uusittiin, samoin sivujen päivittämiseen kykenevät henkilöt Tepsin puolelta ja siellä on vielä todella paljon parannettavaa. Pala kerrallaan mennään, nyt siellä on puuttellisia ja kiirellistä päivitystä vailla pääsylippuja koskevat tiedot ja toisaalta taas yhteistyökumppaninäkökulmasta kummiyritysten maininnat pelaajalistassa.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voisiko siellä TPS:n nettisivuilla olla sitten sellainen twitterboksi? Johon tulisi nuo @HCTPS-tilin twiitit näkyviin? Silleenhän tuokin siellä olisi ainakin sen hetken näkynyt kun oli viimeisimpänä twiittinä. Samallahan siellä sitten näkyisi uudelleentwiittauksia fanien fiilistelyistä niinkuin nyt twitterissä, kun TPS noita välillä uudelleentwiittailee.
 

-TMA-

Jäsen
Voisiko siellä TPS:n nettisivuilla olla sitten sellainen twitterboksi? Johon tulisi nuo @HCTPS-tilin twiitit näkyviin? Silleenhän tuokin siellä olisi ainakin sen hetken näkynyt kun oli viimeisimpänä twiittinä. Samallahan siellä sitten näkyisi uudelleentwiittauksia fanien fiilistelyistä niinkuin nyt twitterissä, kun TPS noita välillä uudelleentwiittailee.
Siellähän sivun alalaidassa nuo somet ovat.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siellähän sivun alalaidassa nuo somet ovat.
No niin eiköhän mun ois sit aika taas lopettaa tää jatkoaikailu hetkeks. Miten hitossa noi on menny ohi, en kyllä oo ikinä noin ales edes rullannut, mut silti ois voinu tarkemmin katsoa. Oisin kuvitellut niiden olevan ylempänä, sarjataulukon kohdilla.

E: Siis noin alas, eihän tuo hirveen alhaalla edes ole kun avaa ikkunan koko näytölle, toisin kuin itse teen. Eli siis sille joka ihmetteli ettei näy kotisivuilta, niin olisihan se tuolta siis näkynyt.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Aika lillukanvarsi, mutta luulisi, että kummiyritykset haluaisivat itsensä noteerattavan TPS:n sivuilla, kun pelaajien kohdalla tällainen slotti on. Käsittääkseni muutamia kummiyrityksiä kuitenkin on pelipaitojen perusteella.

Muuten kyllä hyvin toimivat sivut.
 

Anisin88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vityaz Podolsk & Hannu Toivonen
Neljä viestiä aiemmin Rosvoroope mainitsi kummiyritykset yhdeksi kiireellistä päivitystä vaativaksi asiaksi.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Neljä viestiä aiemmin Rosvoroope mainitsi kummiyritykset yhdeksi kiireellistä päivitystä vaativaksi asiaksi.
Kappas. My bad. En tuota tuossa huomannut.

Jok.tap. olennainen asia varsinkin pienemmille yritystukijoille. Kauden alusta on kuitenkin jo reilu kuukausi.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Koskakohan tepsin sivuille päivitetään tulevien CHL pelien päivämäärät? Uutinen aiheesta on, mutta ottelupäiviä ei sivuilta löydy.
 

Anisin88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vityaz Podolsk & Hannu Toivonen
Koskakohan tepsin sivuille päivitetään tulevien CHL pelien päivämäärät? Uutinen aiheesta on, mutta ottelupäiviä ei sivuilta löydy.
Totta tosiaan, kotiottelu on tasan kahden viikon päästä ja viimeisin tieto seuran omilla nettisivuilla on: "HUOM! Pelipäivät varmistuvat 14.10. toisin kuin aiemmin uutisoimme." Ottelupäiviä ei ole edes ohimennen mainittu missään uutisessa ja luulisi lipunmyynninkin alkavan jo varsin pian.

Edit: Muokataanpas sen verran, että lipunmyynti onkin jo näköjään kaikessa hiljaisuudessa aloitettu. Tämä kävi ilmi, kun kävin Lippupalvelun sivuilta katsomassa. En ole ihan varma, onko tämä hyvä vai huono asia.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös