TPS:n loukkaantuneet, sairaat ja raihnaiset 2024–2025

  • 22 146
  • 123

Juketsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Jääkö jollekin muulle tästä sellainen mielikuva, että toivotaan, että vamma paranisi ilman leikkausta ja siksi tilannetta seurataan viikottain ja jos paraneminen ei tapahdukaan toivutusti niin sitten mennään leikkauspöydälle ja toipumisaika on jotain iahn muuta? Tai sitten turvotus on vielä niin iso, että ihan tarkkaa arviota ei pystytä vielä tekemään.
Käsitän tämän itse niin, että vamma ei ole vakava ja toipuminen on paras arvio sekä on mahdollista, että toipuminen olisi nopeampaakin.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Niin oisko kokoajan ollut pientä vaivaa ja siksi rooli ollut harjoituspeleissä pienempi. Joku sitten heittänyt liikkeelle huhuh että on huonossa kunnossa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Niin oisko kokoajan ollut pientä vaivaa ja siksi rooli ollut harjoituspeleissä pienempi. Joku sitten heittänyt liikkeelle huhuh että on huonossa kunnossa.
No miksi on peluutettu vaivan kanssa? Ei käy järkeen. Kyllä mä uskon tuohon huonoon kuntoon ja sen viilaamiseen.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
No miksi on peluutettu vaivan kanssa? Ei käy järkeen. Kyllä mä uskon tuohon huonoon kuntoon ja sen viilaamiseen.
No jos ajateltu että pystyy sillä pelaamaan ja opettelemaan pelitapaa. Kuitenkin mennyt pahemmaksi pelaamisen myötä, mistä näistä varmasti tietää.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
No jos ajateltu että pystyy sillä pelaamaan ja opettelemaan pelitapaa. Kuitenkin mennyt pahemmaksi pelaamisen myötä, mistä näistä varmasti tietää.

No eikai nyt herranjumala ketään peluuteta treenikaudella jos on pientä vaivaa missä riski mennä pahemmaksi. Eihän?
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Luulen, ettei Savoie ole tottunut tällaiseen harjoitteluun eikä pelaamiseen. Vedetään rautaa urakalla jne. Taisi olla Kestnerillä sama juttu. Paikat eivät kestäkään täkäläistä tyyliä, rasitus on liiallista. Nyt joku paikka tuottaa kremppaa, vaikka nyt sitten ehkä nivus.
 

J.K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Eihän Teissala ottanut pahempaa osumaa eilen?Mun mielestä yhdessä vaihdossa kävi hetken jäällä ja lähti sitten pois. En kiinnittänyt enää huomiota loppupeliin sen jälkeen?
 

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onkohan Palmun tehoajat mennyttä aikaa. Tuosta kun palaa toipilaana hyvä jos 20 pinnaa saa täyteen, mutta sekään ei taida täyttyä. Taitaa Palmu pelata ensikaudella Jukurit/Jyp osastolla
 
Eipä yllätä. Tuo ensimmäinen päivitys Palmun tilanteeseen oli sen verran hämyinen, että jotain tällaista oli haistettavissa.

Huonoa tuuria on kyllä Palmulla. Toivottavasti sitten kevätpuolella terveenä ja iskussa.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Winnipeg Jets
Onkohan Palmun tehoajat mennyttä aikaa. Tuosta kun palaa toipilaana hyvä jos 20 pinnaa saa täyteen, mutta sekään ei taida täyttyä. Taitaa Palmu pelata ensikaudella Jukurit/Jyp osastolla
Syksy jää välistä mutta kyllä silti odotan Palmulta 41 ottelussa 20 pinnaa tai enemmän...Viime kaudella oli yleisesti ottaen paska ja silti tuota paremmassa tahdissa. Siltä kuitenkin haisee että seuraava sopimus on paljon nykyistä halvempi. Jo Tepsiin tullessa oli pientä aihetta alennukselle koska Ruotsissa meni ihan vihkoon mutta nyt on ollut alle vuoden aikana niin kriittisiä vammoja ja vaatineet vielä toimenpiteitä että riskifaktori nousee merkittävästi
 

Juketsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Palmulla todennäköisesti meni se nilkka, mitä piteli maassa kieriessään. Vmäinen vamma. Leikkausoperaation jälkeen yleensä vaatii 6 viikon kipsin, jonka jälkeen sitä jäykkää nilkkaa laitetaan elastisempaan kuntoon fyssarilla helposti 4 viikkoa. Jos näin on käynyt, niin nopeasti laskettuna vähintään se 2,5 kk poissa eli menisi aika lähelle tuota arviota paluu aikataulusta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös