Minkä takia ne muuten tulee veikkaukselle 12 maissa ja liiga itse julkaisee ne vasta klo 13?Sakkoahan tosta vissiin pitäis tulla. Varsinkin jos vielä ei ole ilmoitettu klo 13 mennessä, niin varmasti tulee sakkoa.
Minkä takia ne muuten tulee veikkaukselle 12 maissa ja liiga itse julkaisee ne vasta klo 13?Sakkoahan tosta vissiin pitäis tulla. Varsinkin jos vielä ei ole ilmoitettu klo 13 mennessä, niin varmasti tulee sakkoa.
Tuskin tuosta mitään vielä tulee. Klo 13.00 pitää kaiketi julkaista. Toivottavasti toimii Pelsujen suuntaan samalla tavalla kuin tänne, eli kiroilua sielläkin.Mielenkiintoista viivytystaktiikkaa käyttävät tänään rosterin julkistamisessa, nyt jo 40 min myöhässä. Tuleeko Liigalta näistä sakkoa vaiko vain karttakeppiä sormille?
Tuskin tuosta mitään vielä tulee. Klo 13.00 pitää kaiketi julkaista. Toivottavasti toimii Pelsujen suuntaan samalla tavalla kuin tänne, eli kiroilua sielläkin.
Ibragimov ja Kuru ulos. Intonen ja Janatuinen sisään. Muuten samat.
Mutta Liiga ei ilmoita kokoonpanoja vasta kun klo 13:00. Eiköhän Liiga aseta ne takarajat kokoonpanojen julkistamiselle eikä Veikkaus.Ei kaikki muut joukkueet varmaan ihan hyvää hyvyyttään niitä kokoonpanoja julkaise Veikkaukselle klo 12. Tuskin TPS tästä täysin ilman seuraamuksia selviää.
Niin Vainionpää nousee kolmoseen Ibran tilalle ja Aarne ja Jana neloseen.
En tiiä... Jotenkin olisin toivonut näkeväni Intosen ykkösessä Pyyhtiän paikalle ja Haapasen katsomossa Jana siinä paikalla. Saa nährä.
Mutta Liiga ei ilmoita kokoonpanoja vasta kun klo 13:00. Eiköhän Liiga aseta ne takarajat kokoonpanojen julkistamiselle eikä Veikkaus.
Mä toivon tänään (tod'näk täysin turhaan) Vainarilta niitä luvattuja taklauksia. Jos niitä ei tule, mun puolesta pelaa tänään viimeisen matsin Tepsin paidassa. Se hyvä puoli on Haapasessa ettei se ainakaan voi huonommin enää pelata mitä eilen.Niin Vainionpää nousee kolmoseen Ibran tilalle ja Aarne ja Jana neloseen.
En tiiä... Jotenkin olisin toivonut näkeväni Intosen ykkösessä Pyyhtiän paikalle ja Haapasen katsomossa Jana siinä paikalla. Saa nährä.
Liukas olisi myös ollut omalla toivelistalla. Taklaa ja tuo röyhkeyttä, mutta ehkä me ei sitä kaivata. Vainari röyhii senkin edestä or what?!
Hyvä huomio. Olisikin kiva tietää, ketä siellä kuplassa on? Intonen ja Pyyhtiä ei nyt ainakaan.Voihan olla, että Liukas on tuossa U20-ringissä omassa kuplassa eikä tämän takia nyt nostettu kokoonpanoon.
Hyvä huomio. Olisikin kiva tietää, ketä siellä kuplassa on? Intonen ja Pyyhtiä ei nyt ainakaan.
Janatuisen puuttuminen nelosesta harmittaa. No mutta nyt on Vainarin aika näyttää miksi hänet Seuraan hankittiin.
Eikä Slafkovsky ja Knazko
Ja puolustajista miinukset keräsivät omat nuoret + Lajunen. Ruotsalaiset nollilla.Kauheat porut taas rotaatiopelaajista.
Siellä on ne 5 hyökkääjää(Pärssinen, Pajuniemi, Nurmi, Iskhakov ja Kestner), joiden on noustava tasolleen, jos välieriin halutaan mennnä.
Rotaatiopelaajat hoisivat eilenkin tonttinsa pelaamalla nollanollaa...
Yhteistyösopimus?Minkä takia ne muuten tulee veikkaukselle 12 maissa ja liiga itse julkaisee ne vasta klo 13?
Kauheat porut taas rotaatiopelaajista.
Siellä on ne 5 hyökkääjää(Pärssinen, Pajuniemi, Nurmi, Iskhakov ja Kestner), joiden on noustava tasolleen, jos välieriin halutaan mennnä.
Rotaatiopelaajat hoisivat eilenkin tonttinsa pelaamalla nollanollaa...
SM-liiga - käyttöehdotJotenkin täysin käsittämätöntä, että kannattajien perustyökaluja - kokoonpanoja, muiden otteluiden tilanteita, tilastoja jne. - piilotetaan asiakkailta eli katsojilta.
TPS:n materiaalin on väitetty olevan laajempi kuin Pelicansin. Mielestäni ei kyllä ole, ainakaan kärkikenttien osalta.