TPS:n ketjulotto 2024–2025

• 146 071
  • 1 127

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toma on "katsonut sormienläpi" joidenkin pelaajien meininkiä pelaaja pulan takia, mutta nyt tulee kuulemma muutos.
Itse uskoisin kyseessä olevan Beaudin ja Palmu. Eiköhän sieltä lopulta laiteta kuitenkin Lindroth ja Marjala aitioon katsomaan Launtaina

Turnipsi

Jäsen
Toma on "katsonut sormienläpi" joidenkin pelaajien meininkiä pelaaja pulan takia, mutta nyt tulee kuulemma muutos.
Itse uskoisin kyseessä olevan Beaudin ja Palmu. Eiköhän sieltä lopulta laiteta kuitenkin Lindroth ja Marjala aitioon katsomaan Launtaina

Ainoa joka on varmaa on että Aarne "pelaan aina oman miehen puolustusalueella tarkasti ja huolellisesti" Intonen ja Aarne "jos sota syttyy, minä olen paras vaihtoehto tarkka-ampujaksi" Talvitie pelaavat tuplavaihtoja.

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Sen verran vähän on luottoa Tepsin nykyisiin veskareihin että Vuoriota lähtisin tutosta seuraavaksi lainaamaan ja Vali vaihturina kupittaalle, jos muualta maailmalta meidän scoutti-poppoo ei kerta kaikkiaan liigatason molaria pysty löytämään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy