TPS:n ketjulotto 2024–2025

• 188 357
  • 1 461

Sepe72

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Edmonton Oilers ja Liverpool FC
Pisteet Kuopiosta ovat kiven alla vaikka Beaudinin ja Lindrothin lisäksi itse Mal Davis olisi kokoonpanossa. Eikä tässä mitään hätää ole, Tepes voi ihan hyvin olla viivan yläpuolella vaikka saldo lopuista olisi 0/9.

KalPasta ja Davisista sen verran, että olin paikan päällä Niiralan Montussa keväällä 1990, kun TPS voitti KalPan välierien toisessa ottelussa 6-5. Voittomaalin laukoi jatkoajalla teini-Sepen kaikkien aikojen TPS-suosikkiulkkari Malcom Davis. KalPa pronssiotteluun ja TPS finaaliin voitoin 3-0, finaalisarjassa Ilvestä pataan voitoin 4-2. Ne oli aikoja ne.

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Pelottava yksityiskohta matsi ennakosta.. Beaudinin poissaolo tarkentuu myöhemmin. Pelottaa tuollaiset sanavalinnat.

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Noh, jos johonkin peliin poissaoloja niin sitten ehkä tähän. Viikonloppuna kaivataan kyllä ainakin Max mukaan. Beaudin toivottavasti nyt pystyisi vielä tällä kaudella pelaamaan. Leppäselle vitusti terveisiä tuostakin, perkele. Toivottavasti vaasalaiset eivät playoffeja näe.

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tois ja täl puol jokkee
Noh, jos johonkin peliin poissaoloja niin sitten ehkä tähän. Viikonloppuna kaivataan kyllä ainakin Max mukaan. Beaudin toivottavasti nyt pystyisi vielä tällä kaudella pelaamaan. Leppäselle vitusti terveisiä tuostakin, perkele. Toivottavasti vaasalaiset eivät playoffeja näe.
Kuka ottaa ensimmäisen vahtivuoron Pihlajalinnassa? Näkee tuleeko kaveri sinne pyörätuolissa leikkaukseen vai vaan perus röntgen kuvaukseen. =)

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
En ole tilannetta nähnyt mutta mikä siinä osumaa sai? Pää? Kädet? Jalka? Joku muu, mikä?

ÅBO

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Entäs kun jostain olin lukevinani tuohon liittyen, että Beaudin pelasi tokan erän loppuun, mutta ei enään kolmatta pelannut? Ei kai siinä sitten käynyt mitään, mikä pitäisi hänet poissa lopuistakin runkosarja peleistä?

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikä vetänyt. Ei tuossa ollut Leppäsen puolelta kyllä mitään väärää. Jos Beaudin tuossa tilanteessa loukkaantui, niin oli kyllä todella epäonninen tilanne.

Tilanteen jälkeen näytti ihan hyvin voivalta, kun suu kävi Leppäsen suuntaan.

En ole tuota jälkikäteen katsonut mutta olin siinä uskossa kun sitä oli jo useampi täällä sanonut. Pahoittelut siitä.

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
En ole tuota jälkikäteen katsonut mutta olin siinä uskossa kun sitä oli jo useampi täällä sanonut. Pahoittelut siitä.
Näin kyllä tuon tilanteen mutta eikös täällä kerrottu jossain toisesta tilanteesta missä ilmeisesti loukkaantui?

Näin kyllä tuon tilanteen mutta eikös täällä kerrottu jossain toisesta tilanteesta missä ilmeisesti loukkaantui?

Katselin tuota uudestaan. Tuo tilanne Leppäsen kanssa tulee toisen erän lopussa, josta Beaudin saa 2min jäähyn. Tulee jäähyn jälkeen kentälle ja ehtii vielä seuraavaan vaihtokiertoon ennen kuin erä loppuu. Noissa jäähyn jälkeisissä vaihdoissa ei näy mitään tilannetta, jossa loukkaantuisi tai pelaaminen epänormaalilta.

Sitten kolmannessa erässä ei ole mukana.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy