TPS:n ketjulotto 2023–2024

  • 199 644
  • 1 679

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Näköjään tuossa isossa kuvassa Jononen ja Lindsten syleilevät toisiaan pelikamat päällä.
Eli jäällä on mukana, hierarkiassa taitaa vain olla todella syvällä.

Kieltämättä nyt kun tarkemmin katsoin niin taisin luulla Jokista Jasuksi. Jasulla ei taida noin pitkiä hiuksia olla.
 

rs2681

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi
Joku toimittaja voisi esittää kysymyksen lehdistötilaisuudessa Miettiselle, että mikä on Jokisen tilanne. En tiedä voiko sieltä mitään erikoisempaa vastausta saada, mutta olisi sentään jotain tietoa.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Kenet te sieltä pudottaisitte pois Jokisen tieltä?

Voihan se olla, että Jokinen ei ole kesän jälkeen tarpeeksi hyvässä fyysisessä kunnossa tai miljoona muuta vaihtoehtoa. Kannattaa myös muistaa, että Ahokkaan hankintoja taisi olla ja nyt on Miettinen puikoissa.
 

Vode

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kenet te sieltä pudottaisitte pois Jokisen tieltä?
En ketään. Ennenhän sieltä ovat ainakin Intonen ja Hakala nykyisen kokoonpanon ulkopuolella tulossa Jokisen edelle. Enhän minä edes muista mikä Jokisen etunimi on. Toivottavasti toimistolla aktiivisesti katsastetaan onnistuisiko joku vaihtokauppa edes täksi kaudeksi.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Varmaan on sitten Jokinen huono. Vai onko jotain henkilökohtaisia juttuja taustalla?

No voisihan ennakoissa luetella kokoonpanon ulkopuolella olijat ja loukkaantuneet.

Itse jättäisin reserviin näitä Jokisia, Hakaloita, Koskisia. Vaikka hankittaisiin se laatulaituri tai laatu sentterilaituri tänne. Ei meijän kokoonpano ole niin leveä hyökkäyksen osalta. Onneksi Intonen palailemassa takaisin.
 

Emu1

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Harjoituspeleistä ainoa asia mikä Jokisen kohdalla pisti silmään oli se kun useasti piti ihmetellä, että kuka toi ajokoira on joka painaa kauheella vauhdilla päätyyn karvaamaan saamatta mitään aikaiseksi muuta kun itsensä ulos tilanteesta.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Harjoituspeleistä ainoa asia mikä Jokisen kohdalla pisti silmään oli se kun useasti piti ihmetellä, että kuka toi ajokoira on joka painaa kauheella vauhdilla päätyyn karvaamaan saamatta mitään aikaiseksi muuta kun itsensä ulos tilanteesta.

Muuten kyllä mutta kauhea vauhti ja Jokinen ei oikein sovi yhteen.
 

Tuuletin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, änäri suomalaiset
Harjoituspeleistä ainoa asia mikä Jokisen kohdalla pisti silmään oli se kun useasti piti ihmetellä, että kuka toi ajokoira on joka painaa kauheella vauhdilla päätyyn karvaamaan saamatta mitään aikaiseksi muuta kun itsensä ulos tilanteesta.
Muuten samat huomiot, mutta vauhtia en huomannut. Pistetään oman väsymyksen piikkiin.
 

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Samaa ajattelin, eihän se helppo paikka ole Porin lauantai-ilta mutta hyvä peli sieltä niin...
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Kyllähän Vali pääsi viime vuonna ainakin kerran kesken matsin pelaamaan muistaakseni.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Tossa puhuttiin täydestä ottelusta ja joo Vaasassa tuli kesken peliä maaliin kun Lehtisellä vähän huonompi päivä.

Oho, katsos vain. Oma moka!
 

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ja itse ajattelin lähinnä tuota Lindbergin loukkaantumishistoriaa, uskaltaako tässä vaiheessa peluuttaa kahta peräkkäistä peliä. Mutta jos tuntuu paikat kestävän niin antaa mennä vaan.
 

Viheltää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku + länsirannikko
Riippuu Anttilan loukkaantumisen pituudesta, jos useamman viikon pois laittaisin Valin huomenna maaliin, jos ensi viikolla palaa niin sitten en. Lindberg ei voi pelata kuukautta putkeen.
 

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Omasta mielestä Lindberg maaliin Poriin ja Vali keskiviikkona HPK-peliin. Mikäli Anttila on jo keskiviikkona pelikunnossa, silloin laittaisin hänet maalille.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Intosen tullessa kokkariin laittaisin ketjut näin:

Palmu-Fröberg-Nurmi
Intonen-Talvitie-Dudas
Munkki-Marjala-Väisänen
Haapanen-Jasu-Lindsten

Ykköselle muutama peli aikaa yhdessä vielä, eilen näytti jo paremmalta yhteistyö.
 

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
Intosen tullessa kokkariin laittaisin ketjut näin:

Palmu-Fröberg-Nurmi
Intonen-Talvitie-Dudas
Munkki-Marjala-Väisänen
Haapanen-Jasu-Lindsten

Ykköselle muutama peli aikaa yhdessä vielä, eilen näytti jo paremmalta yhteistyö.
Itse laittaisin näin:

Palmu-Fröberg-Nurmi
Haapanen-Talvitie-Dudas
Munkki-Intonen-Marjala
Lindsten-Jasu-Väisänen

Ehkä siksi, että henkilökohtaisesti urheiluromantikkona haluaisin nähdä Haapasen ottavan sen kärkiketjun paikan itselleen kaiken 4-ketjussa raatamisen jälkeen. Toiseksi Intosta kannattaa ehkä peluuttaa aluksi 3- tai 4-ketjussa loukkaantumisen jälkeen. Siitä sitten kohti isompaa vastuuta.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Mun mielestä eilinen peli vahvisti vain käsitystä, että Haapasen paikka ei ole kakkosessa. Haapanen on aivan loistava pelaaja nelosketjuun eikä sitä mielestäni kannata väkisin lähteä muuttamaan…
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Intosen tullessa kokkariin laittaisin ketjut näin:

Palmu-Fröberg-Nurmi
Intonen-Talvitie-Dudas
Munkki-Marjala-Väisänen
Haapanen-Jasu-Lindsten

Ykköselle muutama peli aikaa yhdessä vielä, eilen näytti jo paremmalta yhteistyö.
Mun mielestä eilen ei näyttänyt lainkaan hyvältä tuo ykkönen. Siinä on Nurmi ja Palmu jotka hautovat molemmat aivan liikaa kiekkoa. Dudas on hävinnyt kuvasta kun erotettiin Palmusta.

Intonen-Fröberg-Nurmi

Palmu-Talvitie-Dudas

Noilla mä lähtisin.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Mun mielestä eilen ei näyttänyt lainkaan hyvältä tuo ykkönen. Siinä on Nurmi ja Palmu jotka hautovat molemmat aivan liikaa kiekkoa. Dudas on hävinnyt kuvasta kun erotettiin Palmusta.

Intonen-Fröberg-Nurmi

Palmu-Talvitie-Dudas

Noilla mä lähtisin.
Sen takia voisi antaa vielä muutaman matsin aikaa, jos ei lähde niin sitten noin kuten sä laitoit. Kyllä siellä ainakin omasta mielestäni Fröbeli rupes hieman olemaan Petruksen kanssa samoilla aaltopituuksilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös