Parhaiten kuitenkin sopii nykyrosterista sinne, jos kerran Marjalaa halutaan keskellä peluuttaa. Ilmeisesti Miettinen näkee samoin. Toki Intosen myötä Marjala taitaa siirtyä laitaan?
Olipa lapsellinen lapsi heitto, kun joku heitti eriäviä kommentteja. Mutta kai tosta jotain kiksejä sait.
Säälittävä lausahdus minusta. Pitänyt sinua asiakirjoittajana, joten hieman outo heitto mennä henkilökohtaisuuksiin.
Minä laittasin Marjalan sinne, Munkin sentteriksi. Mutta näillä mennään, mutta näitäkin saa arvostella tahi puolustella ihan mitä vaan.
Lapsellinen tahi ei. Mutta muutaman nimimerkin tarkoitusta en aina ymmärrä kun täytyy tietyillä höpötyksillä alkaa välillä puhumaan niitä näitä, palstatotuus yms kommentit.
Muutaman nimimerkin tarkoitus tuntuu välillä vaan provosoida jollain tapaa jotta saataisiin keskustelu menemään väärään suuntaan. En minä sano ylpeä olevani tuosta, mutta en ajatellut tuota ajatusta muutaakkaan. Spinen kohdalla tuota harrastetaan aika paljon välillä. Porukalla hyökkätään kimppuun, Spine yrttää vastailla kaikille, lopulta vastaa kenties kovempaa ja sitten on viikon lomilla ja ylälauteilla on kivaa.
Pääsääntöisesti olen saanut olla aika rauhassa olla tällä palstalla lähiaikoina muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Ennen hyökkäykset olivat paljon suorempia, mutta nämä nimimerkit ovat(ainakin niillä nimimerkeillä) palstalta jo poistuneet. Mutta nyt tuntuu jotta taas alkaa kierrokset nousta, näistä keskustellaan täällä aika tasaisin väliajoin, ja nyt on tosiaan kierrokset taas nousussa.
Tämä on keskustelupalsta ja luulisi tänne mahtuvan mielipiteitä laidasta laitaan, negatiiviset siinä missä positiivisetkin. Jos vain perustelee sen mielipiteen, tahi edes yrittää perustella niin luulisi mahtuvat. Mutta ei kai sitten.
Valitettavasti muutama nimimerkki on vuosien saatossa palstalta poistunut, koska ei ole jaksanut vääntää joidenkin kanssa. Ja on todella valitettavaa, koska monella näistä olisi ollut varmaan annettavaa palstalle.
Nämä yksitysviesteillä vittuilevat ovat sitten se säälittävin joukko, mutta kai se paha mieli on jonnekkin purettava.
Siellä on se nappi kai millä minunkin viestit saa pois näkyvistä, ei tarvitse sitten pahoittaa mieltään.
Pahoittelut pitkästä ot:sta.
Taitaa varmaan olla aika tankata matkailuauto lähteä junnupelejä kohti ja keskittyä keskustelemaan kasvotusten halleilla ihmisten kanssa.