Joo on luontainen maalinsylkijä mutta väärin ymmärretty kun on tungettu nelosen laitaan. ;)Itse asiassa 27 maalia edelliseltä viideltä kaudelta
Joo on luontainen maalinsylkijä mutta väärin ymmärretty kun on tungettu nelosen laitaan. ;)Itse asiassa 27 maalia edelliseltä viideltä kaudelta
Hyvä että sairastuvalta saadaan pikkuhiljaa pelureita takaisin..Tänään Mikkelissä:
Palmu-Talvitie-Dudas
Munkki-Marjala-Nurmi
Intonen-Fröberg-Väisänen
Haapanen-Jasu-Hemming
Jürgens-Arell
Lauridsen-Rafkin
Suomi-Lehtonen
Laitinen
Vali
Pohjanoksa
Mukava nähdä Haapanen taas nelosessa.
Itse olisin laittanut tälleen:Tänään Mikkelissä:
Palmu-Talvitie-Dudas
Munkki-Marjala-Nurmi
Intonen-Fröberg-Väisänen
Haapanen-Jasu-Hemming
Jürgens-Arell
Lauridsen-Rafkin
Suomi-Lehtonen
Laitinen
Vali
Pohjanoksa
Toivottavasti nähdään myös Laitinen jäällä heti tänään..
Joko siellä on jouduttu pukemaan plankkiapinallemme varusteet päälle?
Jumalauta on myös mukava nähdä Haapanen VIHDOIN siellä nelosessa. Hemming kakkoseen Munkin sijaan vielä niin ollaan aika lähellä mitä itsekin kokeilisin. Mutta näinkin on jo paljon parempi.Tänään Mikkelissä:
Palmu-Talvitie-Dudas
Munkki-Marjala-Nurmi
Intonen-Fröberg-Väisänen
Haapanen-Jasu-Hemming
Jürgens-Arell
Lauridsen-Rafkin
Suomi-Lehtonen
Laitinen
Vali
Pohjanoksa
Toivottavasti on harjoitellut maalintekoa.Joko siellä on jouduttu pukemaan plankkiapinallemme varusteet päälle?
Toivottavasti on harjoitellut maalintekoa.
Hyvä pistää välillä Haapasta neloskenttään jo siksikin että on edes 1 laadukas ja hyvin roolitettu kenttä. Jasun menokin näyttänyt siltä että todella tarvitsee luisteluvoimaa vierelleen jopa miettinyt että onko luistimet menossa naulaan kauden jälkeen. Ainakin ensi vuodeksi tarvitaan kapteeni joka johtaisi edestä eikä takaa.Jumalauta on myös mukava nähdä Haapanen VIHDOIN siellä nelosessa. Hemming kakkoseen Munkin sijaan vielä niin ollaan aika lähellä mitä itsekin kokeilisin. Mutta näinkin on jo paljon parempi.
Wernblom tiputti siis Hemmingin. Noh, katsotaan miten lähtee käyntiin. Väisäsellä olis nyt sitten näytönpaikkaa taas tarjolla, mutta meiluusti olisin nähnyt Hemmingin tuossa 1. ketjun laidassaVika peli ennen majutaukoa:
Palmu-Talvitie-Väisänen
Munkki-Marjala-Nurmi
Wernblom-Fröberg-Dudas
Intonen-Jasu-Haapanen
Jürgens-Arell
Lauridsen-Rafkin
Suomi-Laitinen
Lehtonen
Vali
Pohjanoksa
Wernblom heti tositoimissa, hienoa!
Hemming on mennyt täysin hukkaan sen jälkeen kun tuo junnu ketju hajotettiin. Ihan ok mutta ei mitään sellaista että hänen paikkansa olisi varma kokoonpanossa.Hemming on ollut ihan ok, mutta ei ole esittänyt mitään hetkeen. Esim. Väisänenkin on saanut aikaan enemmän, toki ylivoimavastuutakin on Kalle saanut. Dudas tai Intonen olisi varmaan pitänyt siirtää poppareille mutta ei Hemmingkään ihan huonoin vaihtoehto ole.
Hemmingille tekee ihan hyvää pelata välillä A-junnuissa. Enemmän peliaikaa ja vastuuta. Linstedt ja Koskinen voisi hakea vauhtia metukasta ja odottaa loukkaantumissumaa.Hemming on ollut ihan ok, mutta ei ole esittänyt mitään hetkeen. Esim. Väisänenkin on saanut aikaan enemmän, toki ylivoimavastuutakin on Kalle saanut. Dudas tai Intonen olisi varmaan pitänyt siirtää poppareille mutta ei Hemmingkään ihan huonoin vaihtoehto ole.
Minulla myös!Hienoa nähdä Wernblom heti tositoimissa. En silti ihan osta näitä ketjumuutoksia. Omat menisi kutakuinkin näin:
Palmu-Fröberg-Dudas
Munkki-Marjala-Nurmi
Talvitie(ottaa aloituksia)-Intonen-Wernblom
Haapanen-Jasu-Väisänen
Marjala oli pirteä Nurmen ohella Jukurit-pelissä. Harmi vaan että 95% joukkueesta ei ollut.Minulla myös!
Vaikeaa kylläkin saada 1-2- ketjuista toimivia nyt kun Marjalakin on taantunut. Tällä hetkellä käytännössä neljä kolmossentteriä + Jasu.