Siellä on aika posketon tarjous nettikaupassa tänään. -45% ja yli kahden kympin tilauksille ilmainen toimitus. Nyt ostohousut jalkaan jokainen.
Tuntuu muutenkin että näitä kerran elämässä MyProtein-tarjouksia on saatavilla noin kuusi päivää seitsemästä.Tuo on MyProteinin verkkokaupan alennus, ei TPS:n oman.
Voi saatana.. mä jo innostuin. Duunissa vaan nopeesti näin tuon ja ajattelin illalla shoppailla. No nyt ei tarvitse.Tuo on MyProteinin verkkokaupan alennus, ei TPS:n oman.
Itse näin asiasta päivityksen facebookissa. Täytyy kyllä myös todeta, että vähän epäonnistunut mainos, kun ei suoraan tekstissä mainittu, että kyse ei ole siis Tepsin omasta kaupasta..Voi saatana.. mä jo innostuin. Duunissa vaan nopeesti näin tuon ja ajattelin illalla shoppailla. No nyt ei tarvitse.
Hinta on kyllä tyyris, mutta Lukko tarjoaa samankaltaista tuotetta (toki heillä siinä on vähän lisää) suolaiseen hintaan 619 euroa.Ehkä hiukan liian kallis, ja TPS logo edessä hiukan mauton omaan makuun. Ois siistiä jos sellasta Makia tyylistä vaatetta tulis lisää mitä oli viimekaudella.
Muuten ihan siisti, mutta tehty kokonaan kuolleista eläimistä.
Muuten ihan siisti, mutta tehty kokonaan kuolleista eläimistä.
No en nyt tiedä. Menee enemmän trendaavaan ”kaikki mitä Ilves tekee on pop”-osastoon. Aivan samaa kuraa tuolla näyttää olevan mutta isommalla pensselillä.Kannattaa käydä katsomassa yhden Pirkanmaalaisen kissaeläimen fanituotekauppaa. Mielestäni siellä osataan tehdä lajirajat ylittäviä, tyylikkäitä fanituotteita.
En tiedä oonko sokea vai tyhmä, mut olisko tuossa uutisessa pitäny olla linkki kyselyyn vai onko tää vapaamuotonen sähköpostiin vastaus? :DLaitetaan vielä tännekin jakoon eli toivottavasti mahdollisimman moni pystyy osallistumaan TPS Shopin kyselyyn. Toiveiden tynnyri on auki eli palautetta ja etenkin tuoteideoita saa laittaa tulemaa.
<< Tästä TPS Shopin kyselyyn (hc.tps.fi) >>
Mihin tällä viitataan mennyt minulta nämä täysin ohi?Ois siistiä jos sellasta Makia tyylistä vaatetta tulis lisää mitä oli viimekaudella.
Kävin lisäämässä tarkennuksen siihen, että klikkaa alta Seuraava, niin ei jää kukaan tuota arvuuttelemaan.En tiedä oonko sokea vai tyhmä, mut olisko tuossa uutisessa pitäny olla linkki kyselyyn vai onko tää vapaamuotonen sähköpostiin vastaus? :D
Edit. olin varmaa molempia, sillä siitähän piti klikata tuota seuraava nappia :D