TPS:n kannatustuotteet

  • 117 498
  • 496

snake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Saku Koivu, Mikko Koivu, Aatos Koivu
Juu ei siinä, en pahoittanut mieltäni…mutta aattelin, että kyllähän siinä olisi voinut olla joukkueen tämän hetkisistä pelaajista joku. Hupparia sieltä eniten kaipailin, kortit tulivat bonuksena.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Siellä on aika posketon tarjous nettikaupassa tänään. -45% ja yli kahden kympin tilauksille ilmainen toimitus. Nyt ostohousut jalkaan jokainen.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wernblom, Lindroth, TPS sekä Ruskon #51
Siellä on aika posketon tarjous nettikaupassa tänään. -45% ja yli kahden kympin tilauksille ilmainen toimitus. Nyt ostohousut jalkaan jokainen.

Tuo on MyProteinin verkkokaupan alennus, ei TPS:n oman.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tuo on MyProteinin verkkokaupan alennus, ei TPS:n oman.
Voi saatana.. mä jo innostuin. Duunissa vaan nopeesti näin tuon ja ajattelin illalla shoppailla. No nyt ei tarvitse.
 

Vaeltaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Ville Vahalahti
Voi saatana.. mä jo innostuin. Duunissa vaan nopeesti näin tuon ja ajattelin illalla shoppailla. No nyt ei tarvitse.
Itse näin asiasta päivityksen facebookissa. Täytyy kyllä myös todeta, että vähän epäonnistunut mainos, kun ei suoraan tekstissä mainittu, että kyse ei ole siis Tepsin omasta kaupasta..
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Komia baseball rotsi tullut myyntiin. Facessa tuli vastaan..

 

Pensasmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ehkä hiukan liian kallis, ja TPS logo edessä hiukan mauton omaan makuun. Ois siistiä jos sellasta Makia tyylistä vaatetta tulis lisää mitä oli viimekaudella.
 

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Ehkä hiukan liian kallis, ja TPS logo edessä hiukan mauton omaan makuun. Ois siistiä jos sellasta Makia tyylistä vaatetta tulis lisää mitä oli viimekaudella.
Hinta on kyllä tyyris, mutta Lukko tarjoaa samankaltaista tuotetta (toki heillä siinä on vähän lisää) suolaiseen hintaan 619 euroa.
 

raisionjoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No nyt! Nii kauan olen himoinnut samanlaista Lions-rotsia joka Eddie Murphylla oli Beverly Hillsin kytässä, että olishan tollanen melkein pakko saada. Vaaleat hihat olisi vielä ollut kirsikka kakun päälle.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Muuten ihan siisti, mutta tehty kokonaan kuolleista eläimistä.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Takki on hyvän mallinen. Logo on kuitenkin aivan liian iso, kansitakeissa toteutus oli huomattavasti parempi.

Luultavasti ei hankintaan mene etumuksen takia. Ilveksen baseball-rotsit on kuin Uffin mainokset. Samalla tavalla molempiin olisi paremmin sopinut vuosiluku selkään ja huomaamaton logo rintaan.

Saisikohan parsittua huomaamattomasti pois?
 
Itse toivoin, että Tepsi toisi baseball-takin omiin valikoimiinsa. Valitettavasti jää hyllyyn. Tuon takin ulkoasu ei vaan iske omaan makuun. Kansitakki lähti saman tien matkaan. Olisin toivonut, että olisi käytetty lehväslogoa, logo olisi ollut pienempi ja vuosiluku olisi tuotu hihoihin.

Toivoisin, että Tepsissä, yli lajirajojen, alettaisiin ihan oikeasti miettimään tuon lehväslogon tuomista takaisin, jolloin logoon saataisiin tyylikkyyttä ja arvokkuutta lisää. Ja samalla paranisi fanituotteiden ulkonäkö. Toki tämä on makukysymys. Joku heraldikko katsomaan asetukset jiiriin ja käyttöön.

Kannattaa käydä katsomassa yhden Pirkanmaalaisen kissaeläimen fanituotekauppaa. Mielestäni siellä osataan tehdä lajirajat ylittäviä, tyylikkäitä fanituotteita.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Kannattaa käydä katsomassa yhden Pirkanmaalaisen kissaeläimen fanituotekauppaa. Mielestäni siellä osataan tehdä lajirajat ylittäviä, tyylikkäitä fanituotteita.
No en nyt tiedä. Menee enemmän trendaavaan ”kaikki mitä Ilves tekee on pop”-osastoon. Aivan samaa kuraa tuolla näyttää olevan mutta isommalla pensselillä.
En todellakaan halua TPS Shopin osastoon ”Ostetuimmat tuotteet” TPS led-aurinkolaseja tai denahattuja.

Takkiosastolta löytyy jotain helvetin kalastusliivejä ja täysin sama baseball-takki yhtä isoilla logoilla ja numeroilla.
 

Liitteet

  • IMG_4940.jpeg
    IMG_4940.jpeg
    528,7 KB · kertaa luettu: 99
  • IMG_4941.png
    IMG_4941.png
    1,4 MB · kertaa luettu: 98

HekaJam

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Laitetaan vielä tännekin jakoon eli toivottavasti mahdollisimman moni pystyy osallistumaan TPS Shopin kyselyyn. Toiveiden tynnyri on auki eli palautetta ja etenkin tuoteideoita saa laittaa tulemaa.

<< Tästä TPS Shopin kyselyyn (hc.tps.fi) >>
En tiedä oonko sokea vai tyhmä, mut olisko tuossa uutisessa pitäny olla linkki kyselyyn vai onko tää vapaamuotonen sähköpostiin vastaus? :D

Edit. olin varmaa molempia, sillä siitähän piti klikata tuota seuraava nappia :D
 
Viimeksi muokattu:

-TMA-

Jäsen
En tiedä oonko sokea vai tyhmä, mut olisko tuossa uutisessa pitäny olla linkki kyselyyn vai onko tää vapaamuotonen sähköpostiin vastaus? :D

Edit. olin varmaa molempia, sillä siitähän piti klikata tuota seuraava nappia :D
Kävin lisäämässä tarkennuksen siihen, että klikkaa alta Seuraava, niin ei jää kukaan tuota arvuuttelemaan.

Ihan hyvä pointti!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös