Jukureihin huhuttu.Oliko näin että Hakala vaihtaa maisemaa ens kaudella?
Alroth pelaa koko ajan ihan rajoilla. Tepsin 57 taas on kiekollisena huolimattomin pelaaja johon on aikoihin törmännyt.Onhan tää vähän hur lum heitä.
P.S. Tapparan numero 43 on täätänän ärsyttävä jätkä!
Ei rajoilla vaan yli. Puolen tusinaa poikkariroikkumista olisi voinut jo viheltää.Alroth pelaa koko ajan ihan rajoilla.
Ja jotenkin nautin, et se on just Alroth, jonka kausi loppu jäähyboksissa.Ei rajoilla vaan yli. Puolen tusinaa poikkariroikkumista olisi voinut jo viheltää.
Täydellinen ja onnellinen loppu.Ja jotenkin nautin, et se on just Alroth, jonka kausi loppu jäähyboksissa.
1032 liiton sivujen mukaan.Paljonko oli tänään yleisömäärä? Noin karkeasti arvioiden?
Tulospalvelun mukaan 1032 oli yleisöä.Paljonko oli tänään yleisömäärä? Noin karkeasti arvioiden?
Ilmainen sisäänpääsy kaikille tais olla silloinMites saadaa finaaleihin porukkaa? Oliko siihen 2015 joku kampanja tai jotain? Ei mitään muistikuvaa vaikka paikalla olin
TPS:n edustusjoukkueella oli useamman vuoden kampanja tuota varten, kun pelattiin jumbosijaa vastaan ja sekoiltiin aivan vitusti kaukalossa ja sen ulkopuolella. Tuskin saa yleisöä kiinnostumaan läheskään samallalailla tänä vuonna vaikka mitä tekisi.Oliko siihen 2015 joku kampanja tai jotain?
Ainakin itse maksoin sisään 5 tai 10 e taisi olla.Ilmainen sisäänpääsy kaikille tais olla silloin
Muistaakseni kympin maksoi ja kaikki paikat numeroimattomia.Ainakin itse maksoin sisään 5 tai 10 e taisi olla.
Tuskin saa yleisöä kiinnostumaan läheskään samallalailla tänä vuonna vaikka mitä tekisi.
Tekivät pojat tänään töitä, mutta esiin sieltä muut nimet kuin yllä mainitut.Paljon on kuulunut soraääniä siitä miten Munkki, Hemming ja Vali pelaavat vaikka yleisön silmissä on liigakiekkoilijoita.
Marjala ja Väisänen tänään kannustamassa.Varmasti buustaisi yleisömääriä, jos herrat Marjala, Väisänen ja Salin tulevat mukaan.
Ehkä buustaisi, mutta eikai nyt enää finaaleihin tuoda kentällisen vertaa uusia ukkoja mukaan. En ennustaisi kovinkaan hyvää lopputulosta sellaiselle.Varmasti buustaisi yleisömääriä, jos herrat Marjala, Väisänen ja Salin tulevat mukaan.
2015 mökki täynnä, kannu kotiin Rantasen ja Georgijevin johdolla, nevö forget. Lieneekö A-nuorten yleisöennätys koko Suomessa tuo peli? Voi, kun jotain vastaavaa tarinaa saataisiin tämänkin kauden loppuun ja yleisö isosti mukaan.