kerro lisää
Tasavahvat joukkueet ja kehitysjoukkue?
Tuota noin: en ole pelannut juniorikiekkoa enkä ole menettänyt lätkäuraa. Pelasin itse futista, ja suurin saavutus lienee Varsinais-Suomen piirimestaruus ja lisäksi on joku pokaali turnauksen parhaana pelaajana, mutta lopetin kyllä kun lähdin opiskelemaan.
Se tieto mikä minulla on TPS-lätkäjunnuista tulee siitä että aikanaan monet hyvät kaverit pelasivat junnuna Tepsissä. Minusta jo peruskoulun 5-6 luokilla ne oli jaettu A/B/C joukkueisiin. Minun luokkakaverit pelasivat B-joukkeessa. Mutta muistan sen, että he voittivat A-joukkueen, joka oli mukamas paras. B-joukkueen ykkösketjun sentteri mm pelasi myöhemmin TPS A-junnujen keskushyökkääjänä eli kyllä sieltä oli mahdollista myös nousta esiin.
Ymmärrän tasavahvat/kehitys viestistä sen, että nyt ei näin olisi. Minusta se on kyllä tavallaan askel taaksepäin siihen suuntaan että "kaikilla on kivaa", mutta eri asia on se, oppivatko siellä sitten parhaat niin paljon kuin voisivat.
Pakko lisätä vielä: jos joku on lahjakas, hän on kyllä parhaan mahdollisen valmennuksen arvoinen. Vanhemmat ehkä ovat yli-innokkaita vaatimaan, että "kyllä meidän junnu on paras". Itselläni on 7v poika, ja mietin sitä mikä häntä kiinnostaa. Taitaa mennä Karting-auton ostoon. Maksaa paljon, mutta se tuntuu poikaa kiinnostavan. Tuskin hänestä mitään eriskummallista siinä koskaan tulee, mutta jos vaikka oppisi tekniikkaa, se olisi jo paljon. Eikös se Mika Häkkinenkin ole siviiliammatiltaan... autonasentaja. Ihan hyvä homma sinänsä. Ei kaikista tule huippu-urheilijoita. Tämä nyt ei mihinkään liity, mutta Teemu Selänne on kai lastenhoitaja. Veisin kyllä oman pojan Tempalle hoitoon milloin vaan, Temppa vaikuttaa sympaattiselta :)