Mainos

TPS:n HockeyNight-ottelut

• 6 412
  • 51
Tila
Viestiketju on suljettu.

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Kyselyjä varsinkin wanhemmista otteluista näkee aina silloin tällöin esim. Jatkoajan Myydään/Ostetaan -palstalla.

Mitä TPS:n HockeyNight-otteluita juuri sinulla on tallella?!

Itseltäni löytyy VHS:na ainakin seuraavat:
TPS-Jokerit
56.runkosarjaottelu 1998-99
HIFK-TPS
2.finaaliottelu 1998-99
Tappara-TPS
4.finaaliottelu 2000-01
Tappara-TPS
53.runkosarjaottelu 2002-03
HPK-TPS
5.puolivälieräottelu 2002-03
TPS-Jokerit
14.runkosarjaottelu 2003-04
TPS-Ilves
33.runkosarjaottelu 2003-04
Blues-TPS
43.runkosarjaottelu 2003-04
HIFK-TPS
50.runkosarjaottelu 2003-04

Tyhmä kun olen, niin näitäkään ei ole tullut tämän enempää säästettyä. Mikä eniten huolestuttaa itseäni, niin suurin osahan näistä on TPS:n TAPPIO-otteluita eikä esim yhtään ratkaisevaa finaaliottelua ole tullut säästettyä.

Jossain threadissa muistan jonkun TPS-nimimerkin (Ohmi?!?) maininneen, että hän oli juuri kääntänyt Jokerit-TPS -finaaliottelua keväältä 1995 VideoCD:ksi. Kieltämättä mielenkiintoinen ajatus. Itseäni ainakin kiinnostaisi kunnon kirjasto wanhoista TPS:n otteluista DVD:lla katsottavassa muodossa. Käsittääkseni tämä ei ole edes laitonta ainakaan henkilökohtaiseen käyttöön. Onko jollain tarkempaa tietoa onko laitonta kopioida aiemmin tallennettu TV-lähetys VHS:lta VideoCD:lle?!

Olen jo pidempään myös miettinyt TPS-shopiin uutta myyntiartikkelia. Ostaisin välittömästi, jos esim kevään 1995 kaikki finaaliottelut tulisivat myyntiin vaikka tupla-DVD:na! Esimerkiksi saunaillassa voisi laittaa pyörimään joku ratkaiseva finaaliottelu... Tai fanimatkoilla busseissa voisi laittaa pyörimään joku voittoisa ottelu tulevaa vastustajaa vastaan... Jaa, mutta onko nykyajan busseissa vieläkin pelkät VHS-nauhurit!?

Tilanteen haistavat markkinointimiehet voisivat tehdä suuren palveluksen meille jääkiekon ystäville ja takoa seuralle rahaa. Uskoisin, että yhteistyösopimus MTV3:n kanssa ei olisi hirvittävän vaikea vääntää; HockeyNight-logo DVD-kotelon ja -levyn kylkeen sekä provisiot jokaisesta myydystä levystä Maikkarille. Yksittäisten (runkosarja-) otteluiden en usko olevan niin suosittuja, että niistä kannattaisi tehdä omia levyjä, mutta esimerkiksi tuollainen finaalisarja tupla-DVD:na voisi olla piristävä poikkeus nykyiseen fanituotetarjontaan.

Samaan putkeen esitän vielä yhden kysymyksen. Itselläni on sellainen hämärä muistikuva, että wanhassa kunnon Uudenmaankadun TPS-shopissa olisi joskus ollut myynnissä joku Saku Koivu -aiheinen VHS-kasetti tyyliin "Näe Saku Koivun uskomattomat kiemurat C-junioreista SM-liigaan" tms. Olenko nähnyt unta vai onko joku ostanut/omistaa tällaisen Saku Koivu VHS-kasetin?!

Andy_McCoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Omaan käyttöön kuvatallenteita saa ottaa "muutaman kappaleen" lain mukaan.

Eli on täysin laillista, kun vuokraat FilmTownista Sormusten Herran ja kopioit siitä muutaman kipaleen omaan käyttöön.

Muistaakseni sitä kopioitua levyä saa jopa lainata kaverillekin, mutta tienata sillä ei saa (=myynti, vuokraus). CD:lle siirtäminenkin siis on ihan laillista.

Minulla muistaakseni on ainakin Jokerit-TPS ratkaiseva 95-finaali (1-5!) ja sen perässä heti Ruotsi-Suomi MM-finaali samalta vuodelta (molemmat puolinopeudella).
Pitää tarkistaa, mitä muita matseja mahdollisesti hyllyjen kätköistä löytyy...

Itseäni kiinnostaa se TPS-HIFK "Turun Sota"-finaali vuodelta -99.

Tuo DVD-finaalisarjaboksi olisi kyllä sellainen, että kyllä minäkin kaivaisin kuvetta että saisin hyllylle parhaimmat TPS-hetket itselleni.

Markkinointimiehet HOX!

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Andy_McCoy
Minulla muistaakseni on ainakin Jokerit-TPS ratkaiseva 95-finaali (1-5!)

95 finaali löytyy minultakin. Tosin olen koettanut haeskella sitä matsia, jossa suunta käännettiin. Se olisi hienoa katseltavaa se. Summasen hanskat ja Mikkolan törmäus Janeckyyn. Ei vain tunnu löytyvän.. Anyone?

K

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tarkistan kaveriltani hänen arkistonsa. Hänellä on aika kattava videokokoelma lähes koko 90-luvun palloseurasta. Pääpainona kuitenkin pleijarit ja finaalit. Meillä oli juuri muuten juttua näistä ja ajateltiin pitää jossakin vaiheessa TPS weekend...koko viikonloppu vanhoja hyviä tepsimatseja ja lukuisia city kebabin rullia.

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Vaikka tämä ilmeisesti kuuluisi tuonne vapaan keskustelun osta kolme, ota kaksi- palstalle niin rohkenen tässä epäsuorasti vihjata, että ostan noita -95 finaalipelien settejä mikäli jollakin niitä sopivassa muodossa löytyy. Maksukykyä ja ennenkaikkea -halua on.

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Itseltäni löytyy ainakin:

93 Ratkaiseva finaali
93 Euroopa Cup:in finaali
95 Ratkaiseva finaali
99 Ratkaiseva finaali

+maalikoste kaudelta 94
+jotakin yksittäisiä pelejä

Olisi kyllä sangen erinomaista, jos saisi mahdollisimman paljon vahoja pelejä DVD-muotoon. Tässä voisi olla pientä talkoon poikasta.

Tuliko Inter Milan - TPS telkkarista? Tuo San Siron ihme olisi todella mielenkiintoista nähdä.

Entä televisioitiinko 76-mestaruusottelu, ja voisiko sen saada jostain ylen arkistosta?

Emmeköhän me TPS-fanit ole loppujen lopuksi yhtä perhettä.

Viestin lähetti kausi
Vaikka tämä ilmeisesti kuuluisi tuonne vapaan keskustelun osta kolme, ota kaksi- palstalle niin rohkenen tässä epäsuorasti vihjata, että ostan noita -95 finaalipelien settejä mikäli jollakin niitä sopivassa muodossa löytyy. Maksukykyä ja ennenkaikkea -halua on.

-95 vuoden finaleeista löytyy kaikki muut paitsi vihon ensimmäinen ottelu. Näiden lisäksi löytyy '90 TPS-Ilves loppuottelu, '91 TPS-Kalpa loppuottelu ja TPS-Moskovan Dymano Euroopan Liigan loppuottelu. Mahdollisia nauhoitusformaatteja on joko vanha kunnon VHS tai sitten DVD. Maksukyvystä en ole kovinkaan kiinnostunut. Olen elänyt ja elän elämääni kuin Don Corleone, joten kaikki vastapalveluksista kieltäytyneet ovat saaneet varsin karvaan opetuksen, ja tulevat saamaan vastakin.

ps. HPK-fanit saavat myös pitää perunansa...

Turnipsi

Jäsen
Olisi todella loistava idea tuo DVD / DVD kokoelma. Luulen että moni olisi valmis tuollaisesta maksamaan. Joku vaan ehdottelemaan TPS:lle tuota.

Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Mr.Fox
Olenko nähnyt unta vai onko joku ostanut/omistaa tällaisen Saku Koivu VHS-kasetin?!

Näkemistäsi unista minulla ei ole tietoa, mutta Sakun vaiheista kertova kasetti on olemassa ja jopa minä sen silloin hankin. Kasetin nimi on "Hurricane Saku Koivu". Vaiheet 1985-1995 maailmanmestariksi, kesto 60 min.
Tuo dvd olisi ihan mukava juttu, jos saataisiin historiaa vähän laajemminkin kerättyä. Minulta sen koostaminen ei kuitenkaan onnistu.
Otteluita olisi kuitenkin jonkin verran (en edes tiedä kaikkia), mutta ratkaisevat finaalit 89, 90, 91, 93, 95 pitäisi olla.
Lisäksi tietysti Auran aaltojen äänitteet "Kultaa" tai mikä niitten nimet taas olivatkaan. Miksi niitä ei enää muuten ole tehty, ihan kivoja muistoja.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Nyt tuuleemaan

Tuo seuran kautta julkaistava dvd-kimara voisi todellakin olla aika pop juttu. Mitenköhän julkaisuoikeudet jne.? Ei olisi puhettakaan, etteikö menisi kaupaksi sillä lätkäfania fanaattisempaa ei tästä maasta löydy. Komeat kannet ja extroihin haastatteluja ja J P Jalon parhaimpia hehkutuksia vanhalta ajalta.

Kukas lähtee palloseuraan päin asiaa ajamaan? Oloneuvos on aika lähellä seuraa kai... näin olen ymmärtänyt. Pitäisköhän tästä asiasta oikein palaveerata porukalla? Kannanottoja.

Miettikää minkä kulttuuriteon tästä saisi aikaiseksi. Harkimoa voisi harmittaa ettei hän busines miehenä keksinyt tätä itse ensin, heh. Tällaiselle projektille saisi varmasti tukijoita sponsorien muodossa ja voisimmehan olla ylpeitä, että Turussa saataisiin tällainen uroteko aikaiseksi. Hitto, tässähän alkaa innostumaan asiasta.

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Itseltäni löytyy vain yksi Tepsin peli videonauhalta ja se on:

TPS - Lada Togliati Super Cup 1997

Noille Tepsin finaali sarja videoille/DVD:lle löytyisi varmasti kysyntää, jos niitä tulisi myyntiin. Varsinkin vanhemmat finaalit olisivat varmasti haluttuja.

Itse ainakin olisin valmis noita pelejä hankkimaan, jos tulisi myyntiin.

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Re: Nyt tuuleemaan

Viestin lähetti Vanha Len
Hitto, tässähän alkaa innostumaan asiasta.

Samat sanat, tuota olisi mahtavaa jaella yrityslahjana ja tavallisenakin täällä pk-seudulla. Ensi keväänä saanemme vielä lisää materiaalia.

Lisäksi sellainen vinkki asiaa eteenpäinvieville, että Hifk Films Oy:lta kannattanee kysäistä editointia alihankintana. On näet kokemusta sielläpäin valmiiksi.

Viestin lähetti Ohmi
-95 vuoden finaleeista löytyy kaikki muut paitsi vihon ensimmäinen ottelu. Näiden lisäksi löytyy '90 TPS-Ilves loppuottelu, '91 TPS-Kalpa loppuottelu ja TPS-Moskovan Dymano Euroopan Liigan loppuottelu. Mahdollisia nauhoitusformaatteja on joko vanha kunnon VHS tai sitten DVD. Maksukyvystä en ole kovinkaan kiinnostunut. Olen elänyt ja elän elämääni kuin Don Corleone, joten kaikki vastapalveluksista kieltäytyneet ovat saaneet varsin karvaan opetuksen, ja tulevat saamaan vastakin.

ps. HPK-fanit saavat myös pitää perunansa...

Ehdotan Ohmia asian agitaatoriksi, viestistä on tulkittavissa läheiset yhteydet Ruissalon pääsukuun.

Vakavasti, olen kiinnostunut noista dvd-versioista. Käteiskauppa niin ei tarvitse jatkuvasti autonrenkaan puhjetessa heittää maihin kun luulee kostosi olevan ikkunan takana.

Viimeksi muokattu:

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Itse olen monesti miettinyt kuinka hienoa olisi saada Tepsin vanhoja pelejä jostain. VHS kelpaisi, mutta jos ne saataisiin DVD:lle niin olisihan se juhlaa. Jos joku taho tämän DVD hankkeen toteuttaa niin minä ainakin olen valmis maksamaan siitä jonkun verran.

Toivottavasti hanke etenee...

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nyt meni vähän ohi asiasta...

...sillä alkuperäisessä viestissäni oli kaksi ideaa.

Idea numero yksi:
JOS/KUN wanhojen VHS-tallenteiden kopiointi VideoCD:lle ei ole laitonta, niin voisimme TPS-kannattajien keskuudessa listata tämän otsikon alle ne TPS:n ottelut, jotka itse kullakin on televisiosta nauhoitettuina VHS-kasetilla. Sitten tarvitaan joku, kenellä on tarvittava tieto-taito, laitteet, ohjelmat sekä riittävä innostus kopioida näistä VHS-nauhoista ottelut tietokoneelle, josta ne on sitten jo kätevä polttaa tavalliselle CD-levylle tai DVD-levylle VideoCD-formaatissa. Käytännössä siis yksi ottelu per levy. Sama juttu toimii myös VHS-formaatissa. Jollekin, kenellä on kahdet videot, voisi lähettää tyhjän videokasetin. Hän kopioisi tämän lähettäjän haluaman ottelun tälle tyhjälle kasetille ja hän lähettäisi tämän takaisin. Näin se homma toimii. Itse en voi tässä VHS-asiassa tällä hetkellä auttaa, koska opinnäytetyön johdosta aikani on kortilla ja toiset videoni ovat vanhempieni luona Turussa.

Jos vaikkapa Ohmi olisi tästä VideoCD-asiasta innostunut, niin hän voisi ottaa vastaan eri nimimerkkien omistamia VHS-kasetteja, kopioida ne tietokoneelleen ja polttaa levylle kaikille halukkaille. Näin saisimme tämän verkoston kautta jo melkoisen kattavan kokoelman TPS:n otteluista itse poltettuja tavallisella DVD-soittimella toistettavia levyjä. Tämä olisi siis tällainen meidän kannattajien välinen juttu.

Idea numero kaksi:
Tämä idea vaatii jo huomattavasti enemmän. Ensinnäkin jonkun Palloseuraa lähellä olevan tahon (esim juuri Oloneuvos) olisi otettava yhteyttä Ruissaloon ja esitettävä toive TPS:n tuottamasta virallisesta myynti-DVD:sta. "Kannattajien keskuudessa on virinnyt idea tällaisesta uudesta fanituotteesta ja blaa blaa blaa." Mikäli Ruissalossa innostutaan asiasta, seuraavaksi tulisi ottaa yhteyttä MTV3:n. Jos sieltäkin päin näytetään vihreää valoa, niin edessä on enää mahdollisten sponsorien hankinta (mahdollisesti samat kuin Palloseuralla muutenkin) ja yhteydenotto varsinaisen levyn tekijöihin. Täällä on jo tullut esille HIFK Films Oy. Jo täällä yhden aamupäivän aikana virinnyt kiinnostus näyttää olevan sitä luokkaa, että luulisi tässä olevan Narvanmaallekin kelpaava uusi liikeidea.

Ensimmäisen painoksen ei välttämättä tarvitsisi olla tuhansia kappaleita, vaan valitaan mahdollisimman mielenkiintoinen vaikkapa finaalisarja (kevät '95, kevät '99...). Työstetään ammattitaidolla siitä tupla-DVD, jossa tulisi ehdottomasti olla KOKO ottelut. Highlights-tyyppiseen ratkaisuun en luottaisi, sillä koosteet ovat aina vain subjektiivisia näkemyksiä. Bonusmateriaaliksi voitaisiin lisätä pelaaja-/valmentajahaastatteluja (mahdollisuuksien mukaan) yms. MTV3 ei välttämättä antaisi lupaa koko otteluiden mittaiseen vaihtoehtoiseen ääniraitaan (Turkka Talosen hehkutukset), mutta niistä voitaisiin sitten koota levylle highlights-osio. Siinä vaiheessa pitäisi luonnollisesti ottaa yhteyttä myös Auran Aaltoihin. Ja Jokerit-/HIFK-faneille minun on tuotettava pettymys; levyille EI lisätä "alternative ending"-valikkoa...

Olen tosiaan kehitellyt mielessäni tätä ideaa jo pidempään. Ajattelin ottaa asian puheeksi jossain vaiheessa talvea monsieur Tammisen tai Haulan kanssa. Totesin kuitenkin asian turhaksi, sillä Ässiltä ei saisi riittävästi materiaalia ainakaan viime vuosilta...

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Vaihtoehto yksi kuulostaa minusta varsin kiinnostavalta. Nätti rivi TPS DVD-levyjä olisi kyllä hieno kirjahyllyssä. Valitettavasti ei itseltä laitteistoa löydy, mutta jos jotain apua tarvitaan, niin olen käytettävissä.

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vaihtoehdossa yksi taloudellista hyötyähän tuosta ei saisi koitua sille joka tämän urakan tekee sitä CD:n kustantamista lukuunottamatta, joten tuo voi olla kohtalaisen hankalaa? Monella voi motivaatio loppua kun tietää, ettei saa konkreettista hyötyä.
Toivotaan kuitenkin parasta! Aivan loistavaa olisi, jos jotain saisi aikaiseksi!

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Juha Salminen
Vaihtoehdossa yksi taloudellista hyötyähän tuosta ei saisi koitua sille joka tämän urakan tekee sitä CD:n kustantamista lukuunottamatta, joten tuo voi olla kohtalaisen hankalaa? Monella voi motivaatio loppua kun tietää, ettei saa konkreettista hyötyä.
Kaikkea ei tarvitse aina tehdä niin julkisesti. Voihan sitä viedä kaverille vaikka casen olutta tai litran whiskey-lekan illanistujaisiin, jonka päätteeksi lainaa tuollaisen CD-levyn, jonka "unohtaa" palauttaa tms. If ya know, what I mean...

Andy_McCoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ja eipä kai laki kiellä maksamasta(/ottaa maksua vastaan) tilatusta työstä?

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Mr.Fox
Kaikkea ei tarvitse aina tehdä niin julkisesti. Voihan sitä viedä kaverille vaikka casen olutta tai litran whiskey-lekan illanistujaisiin, jonka päätteeksi lainaa tuollaisen CD-levyn, jonka "unohtaa" palauttaa tms. If ya know, what I mean...

Niin, tietysti jos se näin onnistuu. :)

Viestin lähetti Andy McCoy
Ja eipä kai laki kiellä maksamasta(/ottaa maksua vastaan) tilatusta työstä?

Ei, mutta taitaa olla toinen juttu siinä kohtaa kun työn "tekijä" ei itse tuota materiaalia, kuten tässä tapauksessa oikeastaan kävisi?

Andy_McCoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Juha Salminen
Ei, mutta taitaa olla toinen juttu siinä kohtaa kun työn "tekijä" ei itse tuota materiaalia, kuten tässä tapauksessa oikeastaan kävisi?

Tarkoitankin, että henkilö muokkaa ilmaisen kuvamateriaalin ensin digitaaliseen muotoon ja sen jälkeen vielää polttaa VideoCD/DVD:ksi + lähettää sen postissa eteenpäin.

Tarkoitankin työllä tätä konvertoimisjuttua, joka vie aikaa ja ennenkaikkea tietokoneen prosessoriaikaa. Itse kuvamateriaali on siis ilmaista.

Wellman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild
Tämä idea on loistava, kunhan vaan saadaan joku tekemään tätä työtä. Itselläni on videolla ottelut TPS-Jokerit, TPS-Ilves ja Hifk-TPS tältä kaudelta. Ajatuskin, että voisi laittaa cd:n koneeseen ja katsoa joku vanhempi TPS:n ottelu, on mahtava. Nämä 95- vuoden finaalit kiinnostavat eniten ja sitten myös 90-luvun alun ottelut.

Andy_McCoy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Perhana, tässä alkoi nostalgiasormi syyhyämään. Tarkistin arkistoni ja hieman yllätyin, että ainoastaan 2 TPS-matsia löytyi... mutta sitäkin arvokkaampia.

Kuvitelkaa...vuosi 1995. TPS on ahdistettu seinää vasten finaaleissa - tilanne on Jokereille 2-1 ja Harkimon tiimillä on 2 ottelupalloa. 3 ekaa matsia menivät 1-2, 3-1 ja 2-5.

Sitten lataan videonauhani sisälle ja eteen tulee SEKÄ 4. ETTÄ 5. finaalipeli! Woohoo! Taidanpa tietää mitkä "leffat" katson vekendinä :)

Jollen ihan väärin muista niin mukana on myös yksi HN finaalikooste ennen viidettä matsia, jossa joka matsin jälkeen muistutettiin tyyliin :"lopputuloksesta huolimatta, peli oli täysin Jokereiden kontrollissa".

Mitä muuten tarvitaan, että videokuva saadaan digitaaliseksi? TV-kortti tietokoneeseen ilmeisesti + joku softa, mutta muuta?

Viestin lähetti Andy_McCoy
Tarkoitankin, että henkilö muokkaa ilmaisen kuvamateriaalin ensin digitaaliseen muotoon ja sen jälkeen vielää polttaa VideoCD/DVD:ksi + lähettää sen postissa eteenpäin.

Tarkoitankin työllä tätä konvertoimisjuttua, joka vie aikaa ja ennenkaikkea tietokoneen prosessoriaikaa. Itse kuvamateriaali on siis ilmaista.

Blaah, nörtit puhuu taas jostain tietokoneista. Esim. '95 kolmannen finaalin sisältävä VHS-kasetti pistetään videonauhuriin, joka on kytketty tallentavaan DVD-laitteeseen ja aloitetaan tallennus, ja pelin tauottua DVD-laitteesta löytyy kopio tästä huikeasta kamppailusta - perin yksinkertainen juttu, ilman mitään professoriaikoja.

Tällaisia kopioita halavia pyydetään ilmaisemaan tunteensa yksityisviestinä. Mitä tulee siihen Kauden taas kerran kysymään hintaan, niin paha sanoa muutamat kappaleet menevät oluen voimalla, mutta mikäli tästä tulee jonkinlainen massatuotanto kaikille Suomen TPS-faneille niin hinta on one million dollars!

ps. Jokaisen tällaisen DVD-kopion hauavan on myös syytä selvittää, mitä levyjä oma DVD-soitin toistaa( R+, R-, RW+, RW-, Ram...) ettei tule ikäviä yllätyksiä...

ps2. Työajasta en osaa toistaiseksi sanoa sen paremmin. Pudotuspeleihin tullaan, joten sinne voin ottaa muutamia mukaan...

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Viestin lähetti Ohmi
Blaah, nörtit puhuu taas jostain tietokoneista. Esim. '95 kolmannen finaalin sisältävä VHS-kasetti pistetään videonauhuriin, joka on kytketty tallentavaan DVD-laitteeseen ja aloitetaan tallennus, ja pelin tauottua DVD-laitteesta löytyy kopio tästä huikeasta kamppailusta - perin yksinkertainen juttu, ilman mitään professoriaikoja.
Nörtithän tulee mukaan kuvaan tässä vaiheessa polttavine DVD-asemineen. Siitä alkuperäisestä VHS-hihnasta kun tuskin kannattaa kovin montaa kopiota ottaa. Monistetaan mieluummin PC:llä noita DVD-plättyjä.

Mitä tulee siihen Kauden taas kerran kysymään hintaan, niin paha sanoa muutamat kappaleet menevät oluen voimalla, mutta mikäli tästä tulee jonkinlainen massatuotanto kaikille Suomen TPS-faneille niin hinta on one million dollars!
DVD-levyjen polttaminen PC:llä helpottaa tätäkin. Kun laitat ekat kopiot menemään polttovehkeet ja halut omaaville hepuille, jotka jatkavat levitystä, niin taakka helpottuu huomattavasti. Itse hommaan uuden DVD-polttavan huhtikuussa. Tämä nykyinen kun on kaikkien protojen äiti :). Osallistun tuolloin mieluusti kopiointiin ja levitykseen, kunhan varmistetaan, ettei hommassa ole mitään laitonta.

Edittiä: Kas, kas. Noiden polttovehkeiden hinnathan ovat suorastaan romahtaneet alkuvuodesta. Voin hommata mokoman värkin vaikka heti. Tyhjät aihiot maksaa kuitenkin jonnin verran (3e/kpl?), eli tuo kulu kun peitetään, niin homma hoituu.

Viimeksi muokattu:

Limppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
MAHTAVA AJATUS!!
Itse (muuta kuin katselulaitteita omistamattomana) olen sitä mieltä, että mikäli idean veisi Palloseuran markkinointiin ja sieltä tuotettaisiin dvd-plätyt, olisi laatu luultavasti parempi (yhtään kenenkään edit-kykyjä mollaamatta). Plätylle saisi enemmän mm. taustahaastatteluja yms. Toki hintakin olisi varmaan "laadukkaampi"
Itse olisin valmiista, hyvälaatuisesta historiapläjäyksestä valmis maksamaan.
Eli ajatus ehdottomasti lisäjalostukseen!!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.