TPS:n harjoitusottelut kaudella 2020–2021

  • 93 493
  • 650

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
En tiedä olenko erikoinen, olen varmaan, mutta mulle on ihan yks hailee mitä pelejä pelataan ennen varsinaista kauden alkua ja ketä vastaan ja mitkä on tulokset. Vuodet ovat osoittaneet, että mitään vahvaa korrelaatio ei näistä treeniläpsyistä saa varsinaiseen runkosarjan alkuun oikein mitenkään ja ihmisiä ne pelaajatkin on, ovatko kaikki hampaat irvessä jo vääntämässä jossain treeniotteluissa kun niitä samoja tapparoita ja kalajoen junkkareita pelataan nykymuotoisessa liigassa jo aivan liikaa otteluita ajatellen runkosarjan pituutta. Jos se fokus karkaa runkosarjassakin, niin miksei jossain preseasonilla.

Olen ehkä mieleltäni ainakin konservatiivinen käyrä näiden treenipelien suhteen, mutta mulle kausi ja varsinainen arviointi alkaa vasta, kun ihan oikeasti on pisteitä jaossa. Sitä ennen kaikki on saman tekevää ja luo vain turhaa ähkyä.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Onko nyt vähän ristiriidassa tuo kuntojuttu? Jasuhan ei nimenomaan ole kuulunut koko aikaa siihen ryhmään joka ei ole treenannut kovaa. Eli ei ole tukossa ja jalka kulkee. Kyllä niitä fiiliksiä on saanut kuulla usean pelaajan suusta että poikkeuksellisen kovaa on menty.

Aika kovaa analyysiä myös tuosta scouttauksesta. Montako siellä on sellaista jotka tänne on tuotu pisteiden perusteella? Ortega?? Onko muita..?

Illan pelistä sulla on myös hyvää faktaa.. Kerro toki yv:llä tulis niin lyön isosti kiinni.

Minkä takia joukkue vetäisi itsensä täysin tukkoon viikkoa ennen kauden alkua, vielä niin että lyhyessä ajassa useampi täysi lätkämatsi suunniteltuna? Voin kertoa kokemuksesta että niin ei tehdä vaan ”kuntohuippujen” rakennus tapahtuu aikaisemmin sekä toisen hitaampi valmistaminen vuodenvaihteen jälkeen.
Tai jos siellä vedetään nyt 200% teholla luistelua ja punttitreeniä niin silloin on syytä laittaa fysiikkavalmennuksesta vastaava vaihtoon. Viikko ennen kauden alkua keskitytään ongelmakohtiin (joita muuten riittää) eikä hiitin maksimitreeniin. Yksikään selitys kovasta treenistä kahden viikon päästä ei voi mennä läpi.

Poikkeuksellisen kovaa on menty? Varmasti jos lähtötaso on ollut viime vuotinen, jolloin ei valmennuksen mielestä treeni ollut tarpeen, tai on tottunut ei-ammattimaiseen harjoitteluun. Juuri tähän pohjaten -88 syntynyt Jasu on vuosia ollut kovan vaatimustason alla, tehden asioita kroppansa suhteen oikein. Niin hyvin että pitkän poissaolon jälkeen tulee ja osoittaa olevansa muita edellä.

Ortega täysi Elite Prospect skouttaus. Lopuista kirjoitinkin lisää Tomi Kallion ketjuun.
Illan peliä menen myös katsomaan, jos oot paikalla heitä yv. Voidaan keskustella pelilliset asiat läpi. Mutta eiköhän se noudata samaa kaavaa kuin eilen, tällä kertaa Tapparalle riittää ekan erän pelaaminen kahden sijaan. Sen jälkeen hyvässä hengessä loput minuutit pois.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Jos tavoite onkin olla keväällä kovemmassa kunnossa kuin syksyllä?
No siinäkin tapauksessa lähestymistapa sekä aikataulutus on väärä. Eikä moinen suunnitelma olisi edes mahdollinen, kuka ottaisi riskin loukkaantumisten suhteen sekä kaikkien ennaltahävittyjen pelien myötä.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Kuukausi takaperin Moisanen puhui hunajacastissa, että pari-kolme viikkoa ennen kauden alkua aletaan hifistelemään ja laskemaan tehoja. Toi "treenijumi" on ihan fanipoikien tekosyy huonolle esitykselle.
 

Lätkäfani66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
No siinäkin tapauksessa lähestymistapa sekä aikataulutus on väärä. Eikä moinen suunnitelma olisi edes mahdollinen, kuka ottaisi riskin loukkaantumisten suhteen sekä kaikkien ennaltahävittyjen pelien myötä.
Niin... aiempina kausina otettiinkin tässä kohtaa melkoinen riski ja sitten oltiin kauden aikana jatkuvasti paskana. Nyt on fysiikkatreenarit ja -treenit kunnossa. Ja muuten treenataan kovaa - tämä on kyllä kuultu monesta lähteestä.
En jaksa olla yhtään huolissani kun kausi alkaa, vaikka nyt eilinen matsi oli lähes täydellinen ohipeli. Siihen vaikutti varmaan moni asia, mutta ei vähäisimpänä vastustajan saamat pari ekaa yv:tä, joissa verkko soi välittömästi. Vastaavasti omat yv:t olivat - ilmeisesti ketjumuutosten takia - täysin hanurista. Jossain erikoistilanteessa, kuten yv:ssä, merkkaa jo yhdenkin pelaajan puuttuminen/vaihtuminen helvetisti. Ja tässä kohtaa kyseessä oli vain Pajuniemi...

Otetaan nyt siis hiukan taas happea tässä suhteessa ja mennään rauhassa kohti lokakuuta. Ihan paskaa jengiä ei Tomppa ole käytössä olleella rahalla koonnut.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Niin... aiempina kausina otettiinkin tässä kohtaa melkoinen riski ja sitten oltiin kauden aikana jatkuvasti paskana. Nyt on fysiikkatreenarit ja -treenit kunnossa. Ja muuten treenataan kovaa - tämä on kyllä kuultu monesta lähteestä.
Fysiikkatreeni onkin pitänyt laittaa uusiksi. Mutta kun rosteristakin on vaihtunut 3/4 pelaajista niin ei siellä ole joukkueen omaa suunnitelmaa päässyt noudattamaan kuin ne viime kaudelta tutut pelaajat.
Ja kyllä, puhetta on ollut kovaa treenaamisesta. Kuten myös siitä että jo viikkoja on menty hiljempää valmistautuen kohti kautta.
Joten lihasjumit ei todella voi selittää tuota eilistä puhaltelua. Kuten ei niitä aikaisempiakaan.

Kovaa mentiin Pitsiturnauksen jälkeen. Nyt on menty lajinomaiseen.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En oikein tiedä mitä jengi täällä odottaa peliltä. Joukkue on muuttunut käytännössä täysin viime kaudesta. Jos peli olisi nyt valmista tai uomissaan olisi se todella erikoista. Edelleen kannattaa mielestäni odottaa vaikka marraskuulle ja tehdä siinä vaiheessa jotain päätelmiä.
Eilen tps oli kyllä todella heikko ja 5vs5 pelissä oli joukkuepeli olematonta omissa ja hyökkäysalueella. Tappara oli kyllä aika tasapainoisen oloinen jengi verrattuna tepsiin.

Otan tuohon kiinni, kun muut eivät tarttuneet.

Itse en välitä harjoituspelien lopputuloksista, saati yksilöiden suorituksista niissä. Mutta se pelitapa ja joukkuepeli. Niiltä odotan harjoituskaudella merkkejä (1.) olemassaolosta ja (2.) eteenpäin menosta.

Se on vähemmän kuin hiukan arveluttavaa, kun lukee raportteja että harjoituskaudella on käytännössä menty taaksepäin näissä alun jälkeen. Ei päätä, ei häntää oli lyhyt yhteenveto viimeisistä peleistä.

Tuota ei voi selitellä treenijumilla (Asenteen puutosta ehkä jotenkin voisi = väsy).

Pelitavan ja yhteispelin puutteeseen voi olla joku syy, mutta aika erikoiselta vaikuttaa, jos pelitapa lanseerataan vasta Liigassa ja harjoituspeleissä sitä tietoisesti peitellään. Siinä vedettäisiin mestaruusluokan pokeria. Tässä tapauksessa Raipe on nero.

Valmista ei missään nimessä voi olla ja raakiletta odotinkin. Mutta niitä viitteitä siitä yhteispelistä pitäisi jo löytyä.

En tiedä olenko erikoinen, olen varmaan, mutta mulle on ihan yks hailee mitä pelejä pelataan ennen varsinaista kauden alkua ja ketä vastaan ja mitkä on tulokset. Vuodet ovat osoittaneet, että mitään vahvaa korrelaatio ei näistä treeniläpsyistä saa varsinaiseen runkosarjan alkuun oikein mitenkään ja ihmisiä ne pelaajatkin on, ovatko kaikki hampaat irvessä jo vääntämässä jossain treeniotteluissa kun niitä samoja tapparoita ja kalajoen junkkareita pelataan nykymuotoisessa liigassa jo aivan liikaa otteluita ajatellen runkosarjan pituutta. Jos se fokus karkaa runkosarjassakin, niin miksei jossain preseasonilla.

Olen ehkä mieleltäni ainakin konservatiivinen käyrä näiden treenipelien suhteen, mutta mulle kausi ja varsinainen arviointi alkaa vasta, kun ihan oikeasti on pisteitä jaossa. Sitä ennen kaikki on saman tekevää ja luo vain turhaa ähkyä.

Sä keskityt nyt tulokseen. Se on varmasti monelle aivan yhdentekevää, kuten sinullekin.

Mutta sitä pelitapaa ja joukkuepeliä ei pieraista tyhjästä kun kausi alkaa. Eikö siitä nyt pitäisi jotain merkkejä olla nähtävillä?

Korostan että itse en ole harjoituspelejä, joten olen täysin kanssapalstalaisten raporttien varassa. Toivon hartaasti, että raportit ovat virheellisiä ja raportoineet katsoneet peliä vahvasti humaltuneena.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Fysiikkatreeni onkin pitänyt laittaa uusiksi. Mutta kun rosteristakin on vaihtunut 3/4 pelaajista niin ei siellä ole joukkueen omaa suunnitelmaa päässyt noudattamaan kuin ne viime kaudelta tutut pelaajat.

Eiköhän nykyään ole aika helppoa lähettää treeniohjelmat pelaajille vaikkei heitä heti keväällä paikan päällä näekään? Lisäksi vähän kyllä epäilen, etteikö esimerkiksi Iskhakov joka kuitenkin 2. kierroksen varaus ja Venäjän maajoukkueessakin pelannut junnuna osaisi itsenäisesti kesäisin harjoitella?

Vai ymmärsinkö täysin väärin mitä hait takaa?
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Sä keskityt nyt tulokseen. Se on varmasti monelle aivan yhdentekevää, kuten sinullekin.Mutta sitä pelitapaa ja joukkuepeliä ei pieraista tyhjästä kun kausi alkaa. Eikö siitä nyt pitäisi jotain merkkejä olla nähtävillä?

Kuten sanottua, minä aloitan itse arvioinnin 1. lokakuuta lähtien. Minun maailmassani kaikki sitä ennen tapahtunut Raipen ajokoiralätkä, meidän peli - lätkä, mother nature - lätkä, spartalainen - lätkä, 60 minuutin paine ja aivan kaikki pelitavalliset seikat ovat sekundaarisia, kun ei ole mitään takeita siitä miten tosissaan kukakin vastustaja/pelaaja tai omastakin joukkueesta pelaaja suhtautuu preseasoniin, joka nykymitoissaan buukataan jo toiseksi runkosarjaksi jollain 3 vastaan 3 - ja yhtä muilla muovisilla ideoilla.

Tottakai on jees, että siellä ei kesäkiloissakaan törmäillä keskenään päin toisiaan, mutta minulle riittää että pelitapa kehittyy pienin askelin pitkin runkosarjaa ollessa kukkeimmillaan keväällä. Sinne on ihan vitun pitkä aika ja Raipe ehtii saada sitä ennen kenkää neljässä eri jatkoajan ketjussa toistatuhatta kertaa ja oikeassa elämässä ainakin kolmesti nykymenolla, kun tajutaankin että ketään muuta ei ole, palkataan se takaisin, kun Leimeenkin numero oli Arsen kännykässä.

Yhdyn tottakai vittuiluun sitten tammikuussa, kun mikään ei toimi ja tämä kaikki turbulenssi nähtiin jo Rauman Pitsiturnauksessa palstan tietäjien mukaan.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Elmo Aittolan twitter-tililtä:

Olitko Rale the Penkkipaita ilmoitellut eilen yritysvieraille, ettei tällä kaudella ole tarjolla kuin kärsimysnäytelmä? Menestystä sitten 2022 tai 2023 #liiga #hctps

Joo sain kolme viestiä eilen tuolta Tepsi-Tappara matsista jossa oli joku yritys kickoff. Niissä oli mainittuna, että Urheilujohtaja oli ilmoittanut, että jos tulitte katsoo menestystarinaa niin tulitte väärään paikkaan, tässä on vain kärsimysnäytelmä ees.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Eiköhän nykyään ole aika helppoa lähettää treeniohjelmat pelaajille vaikkei heitä heti keväällä paikan päällä näekään? Lisäksi vähän kyllä epäilen, etteikö esimerkiksi Iskhakov joka kuitenkin 2. kierroksen varaus ja Venäjän maajoukkueessakin pelannut junnuna osaisi itsenäisesti kesäisin harjoitella?

Vai ymmärsinkö täysin väärin mitä hait takaa?

Helppoa on varmasti. Ja onhan kevät/kesä ollut uskomattoman hankala rajoituksineen, joten ymmärrettävästi testejä ei olla voitu suorittaa niin kuin on suunniteltu.

Iskjakovista en olisi fysiikan puolesta huolissani, jos yhtään katsoi eilistä peliä niin putki kulki ja jonkin verran myös vääntöä oli. Ei kuitenkaan vahvemmilleen mitään voinut mistä oli turhautunut. Mutta sitten on se muu kentällä ollut joukkue. Ortega etunenässä.

Katsomossa kauden viettävä Blood on fyysisesti voimakkaampi ja jääkiekossa kykenevämpi kuin meidän Ivarsson. Jokainen varmasti muistaa millainen keila Benny oli Ässissä ja Pulsuissa. Nyt ollut vähän pelaavana rotaatiopelaajana huippuorganisaatiossa ja koko preesens on miehellä muuttunut.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Ortega etunenässä.

Ortega on muuten melkoinen patukka. Kaveri on lyhyt kuin mikä, mutta hartiaa ja hauista löytyy. Kaveri tuli yksi päivä keskustassa vastaan. En usko, että siellä suunnalla on ainakaan punttia skippailtu. Kuntoa vähän vaikea ulospäin nähdä.

Edelleen luulen, että Ortegalla alkaa putki kulkemaan runkkarissa. Kun katsoo kaverin maaleja ja syöttöjä youtubesta viimekaudelta, huomaa että jalat ja kädet käy kun oikeasti haluaa.
 

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Eetu Liukas
Elmo Aittolan twitter-tililtä:

Olitko Rale the Penkkipaita ilmoitellut eilen yritysvieraille, ettei tällä kaudella ole tarjolla kuin kärsimysnäytelmä? Menestystä sitten 2022 tai 2023 #liiga #hctps

Joo sain kolme viestiä eilen tuolta Tepsi-Tappara matsista jossa oli joku yritys kickoff. Niissä oli mainittuna, että Urheilujohtaja oli ilmoittanut, että jos tulitte katsoo menestystarinaa niin tulitte väärään paikkaan, tässä on vain kärsimysnäytelmä ees.

No miten on? Onko joku ollut paikalla vai onko tarjolla vain kaverilta kuultua ja huhun huhua? Elmo käyttää mitä tahansa "vihamiehiään" vastaan tai jos on edes pieni mahdollisuus hämmentää asioita.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Elmo Aittolan twitter-tililtä:

Olitko Rale the Penkkipaita ilmoitellut eilen yritysvieraille, ettei tällä kaudella ole tarjolla kuin kärsimysnäytelmä? Menestystä sitten 2022 tai 2023 #liiga #hctps

Joo sain kolme viestiä eilen tuolta Tepsi-Tappara matsista jossa oli joku yritys kickoff. Niissä oli mainittuna, että Urheilujohtaja oli ilmoittanut, että jos tulitte katsoo menestystarinaa niin tulitte väärään paikkaan, tässä on vain kärsimysnäytelmä ees.
Ennen kuin joku vakuuttavampi taho tämän allekirjoittaa en usko sanaakaan. Niin surkea on tuo avaus Aittolan tweetissa. Vie uskottavuuden ainakin mun silmissä.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuten sanottua, minä aloitan itse arvioinnin 1. lokakuuta lähtien. Minun maailmassani kaikki sitä ennen tapahtunut Raipen ajokoiralätkä, meidän peli - lätkä, mother nature - lätkä, spartalainen - lätkä, 60 minuutin paine ja aivan kaikki pelitavalliset seikat ovat sekundaarisia, kun ei ole mitään takeita siitä miten tosissaan kukakin vastustaja/pelaaja tai omastakin joukkueesta pelaaja suhtautuu preseasoniin, joka nykymitoissaan buukataan jo toiseksi runkosarjaksi jollain 3 vastaan 3 - ja yhtä muilla muovisilla ideoilla.

Tottakai on jees, että siellä ei kesäkiloissakaan törmäillä keskenään päin toisiaan, mutta minulle riittää että pelitapa kehittyy pienin askelin pitkin runkosarjaa ollessa kukkeimmillaan keväällä. Sinne on ihan vitun pitkä aika ja Raipe ehtii saada sitä ennen kenkää neljässä eri jatkoajan ketjussa toistatuhatta kertaa ja oikeassa elämässä ainakin kolmesti nykymenolla, kun tajutaankin että ketään muuta ei ole, palkataan se takaisin, kun Leimeenkin numero oli Arsen kännykässä.

Yhdyn tottakai vittuiluun sitten tammikuussa, kun mikään ei toimi ja tämä kaikki turbulenssi nähtiin jo Rauman Pitsiturnauksessa palstan tietäjien mukaan.

Ok.

En minäkään mikään harjoituspelien ystävä ole. Sen takia en niitä henkilökohtaisesti jaksa väijyä. Pelit ilman panosta on paskaa.

Mutta kai tuossa nyt sentään saa yrittää palstalaiset arvioida ja analysoida ilman että leimaantuu heti "tietäjäksi"? Kummallisen dumaava ja leimaava viesti sulta.

Mä arvostan kaikkia, jotka tässä kohtaa ovat niin kiinnostuneita peleistä, että jaksavat jakaa näkemyksiään meille muille tällä palstalla. Ja hyvä jos on vielä uskallusta tehdä arvioita syistä sekä seuraamuksista.

Aika vähän täällä on enää asiallista keskustelua ja analyysiä lätkästä. Kaikkea Koivun siviilisäätyyn liittyvää paskaa sitäkin enemmän.
 

Lätkäfani66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Ok.

En minäkään mikään harjoituspelien ystävä ole. Sen takia en niitä henkilökohtaisesti jaksa väijyä. Pelit ilman panosta on paskaa.

Mutta kai tuossa nyt sentään saa yrittää palstalaiset arvioida ja analysoida ilman että leimaantuu heti "tietäjäksi"? Kummallisen dumaava ja leimaava viesti sulta.

Mä arvostan kaikkia, jotka tässä kohtaa ovat niin kiinnostuneita peleistä, että jaksavat jakaa näkemyksiään meille muille tällä palstalla. Ja hyvä jos on vielä uskallusta tehdä arvioita syistä sekä seuraamuksista.

Aika vähän täällä on enää asiallista keskustelua ja analyysiä lätkästä. Kaikkea Koivun siviilisäätyyn liittyvää paskaa sitäkin enemmän.
Itse kävin tsekkaamassa nämä kaikki kolme täysmittaista matsia - no okei, eilen lähdin kahden erän jälkeen kun peli oli selvä.
Lukkomatsi oli raikasta tekemistä, mutta ei mitään ylivertaista dominointia - kyllä Lugukin ajoittain pääsi yrittämään.
Jokerimatsi oli yllättävän tasainen, vaikka loppunumerot voisivat kertoa muuta. Ihan lapasia ei oltu, huomioiden, että vastassa oli aika monta miljoonaa enemmän. Tosin eihän ne miljoonat joka kerta muutenkaan mitään kerro...
Lisäksi nuo Super Series -matsit tuli katseltua C Morelta. 3v3-pelit ovat todella erilaisia mitä muut, mutta ihan kohtuullisesti nekin hoidettiin. Ilmeisesti eka Kärppämatsi oli vielä ok, mutta toisessa tuli jonkinlainen ulospuhallus? Ilman Puljujärveä olisi ehkä lopputulokset toisenlaisia... Näitä en nähnyt itse mistään.
Mitään syväluotaavia analyysejä en osaa tehdä, mutta en nyt näiden kaikkien jälkeen ranteitakaan auki vetäisi. Jollain tavalla kaikesta näkee, että joukkue ja valmennus on uusi ja uuden edessä - paljon hyvää tekemistä, paljon vielä parannettavaa. Positiivista on ainakin Raipen suhtautuminen peliin - jo kaukaa näkee kun vituttaa. Ja muuten haastattelut ovat kauheaa katsottavaa - ja kuunneltavaa...
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ja muuten haastattelut ovat kauheaa katsottavaa - ja kuunneltavaa...

Kiva kuulla näkemystäsi pelistä. Pistetään korvan taakse.

Mutta tuosta lainatusta osuudesta täysin eri mieltä. Raipen haastattelut on taidetta. Kukaan ei pysty imitoimaan Kummelin lätkävalmentajaa yhtä hyvin. Ei edes kummelilaiset itse.

Tuosta kun vielä kuoriutuisi huippuvalmentaja, niin ristiriita olisi mahtava. Suorastaan herkullinen. "No emmää nyt tiärä" ja sit kentällä rankaistais ylivertaisella pelikirjalla armotta.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
kai tuossa nyt sentään saa yrittää palstalaiset arvioida ja analysoida ilman että leimaantuu heti "tietäjäksi"? Kummallisen dumaava ja leimaava viesti sulta.

Olen oikeasti pahoillani, jos aiheutin närää ja suotta aiheutin käsityksen, että herjaan heitä ketä analysoi jo nyt otteluita. Ei, vaan hienoa että intoa moiseen riittää aiheuttaen samalla mukavaa jännitystä kohti kautta, mutta kun mun mielestä usein tuo analysointi ei pysy läjässä vaan laajenee kauhisteluksi ja hyperventiloinniksi, että kyllä nyt on jumalauta kun on jo X määrä harjoituspelejä alla X ei toimi eikä se ja tuo ja tämä osaa sitä. Onko meillä joku visio ja malli kuinka se pitäisi toimia? Entäpä toimiiko se muilla paremmin? Jos se toimii muilla paremmin, mitä se kertoo siitä, että mitä viikon päästä tapahtuu?

Tosiaan pahoittelut, mutta ei vain jaksa innostua näistä preseasoneista muuta kuin sen verran, että kukaan ei tee ns. Huczkowskeja. Sitten, kun on panosta, sitten voidaan jo jotain vaatiakin. Mutta tämä siis tästä. Ymmärsimme väärin toisiamme.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Näkeekö tätä peliä missään muualla kuin Hakamettässä tai Aamulehden tilaajana?
 

Lätkäfani66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Mutta tuosta lainatusta osuudesta täysin eri mieltä. Raipen haastattelut on taidetta. Kukaan ei pysty imitoimaan Kummelin lätkävalmentajaa yhtä hyvin. Ei edes kummelilaiset itse.

No näinhän tuo juuri on! Ehkä ajattelin enemmän sit Raipen kannalta kun näkee korvillakin, ettei ole ihan kotonaan niissä... Kummelivertaus on ihan nappiin - ettei sit vaan olis sitä hakemassakin.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Täytyy sen verran masokisti olla että tämänkin päivän peli pitää väijyä, isoa tasonostoa odotan Palloseuralta eiliseen verrattuna.
Tuppuralla mukana eilen huilanneet kärkiukot joten voitto lienee utopiaa meikäläisille mutta kunnon taistelua odotan näkeväni mustavalkoisilta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös