TPS:n harjoitusottelut 2015

  • 41 676
  • 155

jmh1984

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Chicago blackhawks
Kyse on jalkavammasta TS:n mukaan.
Kyllä, näin näyttäisi olevan. Tiedä sitten tapahtuiko tuo jalkavamma samasta takalaustilanteesta vai kiekon osumisesta jalkaan, mutta ainakin takalauksen jälkeen kaveri poistui koppiin, mikä nosti epäilyt jostain päähän liittyvästä asiasta. Saattoi osua samaan vaihtoon molemmat? Ainakin koppiin mentäessä vierestä näytti, että oli aika sekavan oloinen. Tosiaan, toivottavasti ei löydy kuvauksista mitään vammaa.

Rupesi vaivaamaan tämä asia, joten oli pakko tulla tänne kirjoittamaan, ettei tule kerrottua ihan mitä sattuu :)

Tsemppiä tepsille kauteen.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä sitä on pakko toivoa, ettei Tikkasen kaltainen luottopuolustaja nyt missaa liigapelejä. Olisi iso takaisku ja pitäisi taas lähteä pakkikaupoille.

Tsemppiä tepsille kauteen.

Kiitos! Kiva kuulla että edes yksi manselainen toivoo Tepsin menestyvän viime kausia paremmin.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kaikki liigajoukkueet toivovat TPS:n menestyvän viime vuosia paremmin. Se meinaan sattuu olemaan koko liigan etu. Liiga tarvitsee vahvan Turun.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mikäs huhu tällainen on?

Alkoi seuraamaan meiän livetwiittaajaa Twitterissä (ElManazer) ja Spina seuraa Mike Cornellia. Tää on varma.

Kaikki liigajoukkueet toivovat TPS:n menestyvän viime vuosia paremmin. Se meinaan sattuu olemaan koko liigan etu. Liiga tarvitsee vahvan Turun.

En kyllä oo samaa mieltä kun kuulee kaikkia paskaotsikoita ja kirjoituksia mitä Tepsistä keksitään. Täälläkin oltiin monen kirjoittajan toimesta iloisia kun kuultiin joukkueen tehneen 2 miljoonaa euroa tappiota.
 

Sekera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, prosessit ja yrittäminen
Itse odotin TPS:ltä enemmän, joka myös oli väärin, kuten Sekera tuolla korjasi. Olen pahoillani, että odotin enemmän. En odota jatkossa mitään. Olisin toivonut TPS:lle vähän toisenlaista lähtöä kaikkien viime kausina tapahtuneiden asioiden jälkeen. Asiat varmasti paranee, sitä en epäile, mutta myös johtopäätökseni siitä, että TPS:n prosessi on pahasti muita jäljessä tuomittiin aika vahvasti, jonka tosin myös A-P Selin itse myönsi.

Katsotaan rauhassa, kuinka käy, mutta odotin enemmän, vaikka sekera jo ehti korjata, etten olisi saanut odottaa mitään. Se tietysti nyt on mun oma vika, että odotin jotain :D

Suoraan sanoen ihmeellisen lapsellinen vastaus sinulta. Ei siinä mitään väärää ole, että odottaa jotain, mutta että lähtee tekemään toteutumattomien odotusten jäljiltä noin suoria ja suuria johtopäätöksiä osoittaa mielestäni turhaa kiirehtimistä. Tässä vaiheessa kautta aletaan taas totuttautua toisia joukkueita vastaan pelaamiseen enemmän tai vähemmän uudistuneen oman joukkueen kanssa ja täten oma analyysi kannattaa asettaa kontekstiin. Eri joukkueiden lähtökohdat vaikuttavat tässä vaiheessa kautta niin merkittävästi prosessin etenemiseen, että kannattaa vetää hetki happea ennen pitempiä johtopäätösketjuja. Tai täytyisi ainakin varautua vastaamaan vastaväittäjän argumentteihin jotenkin muuten kuin leimaamalla ne mielensäpahoittamiseksi.
 

peterra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minä henkilökohtaisesti odotin enemmän. Asia on nyt loppuunkäsitelty. Ei tehdä siitä sen isompaa asiaa. Toivon, että TPS:n prosessi on hyvässä vauhdissa ja Perrinin liittyessä joukkueeseen nuo ketjutkin saadaan sellaiseen järjestykseen, että tulosta tulee. TPS tarttee hyvän alun projektilleen ja sellaisen TPS:lle myös soisi. Onhan siellä paljon pelaajia mukana, joilla viime kauden kokemukset ovat vielä vahvasti mielessä, joten sitä taustaa vasten hyvä startti olisi todella hyvä saada, kun uusi kausi alkaa, etteivät menneisyyden haamut ala kummittelemaan.

Voisin sanoa tietysti samaa myös Tapparasta, että nopeasti viime syksyn kummitukset alkavat myös täälläpäin nostaa päätään, jos peli ei oo syksyllä yhtään parempaa kuin viime vuonna samaan aikaan. Lopputulos viime kaudesta tietysti myös positiivinen, joten sekin oli hieno tarina, mutta ei missään nimessä mieluusti tuollaista kautta koe uudestaan fanina. Olihan siinä kaikenlaista meinaan :)
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Joukkueeseen on ladattu nyt niin paljon läjäpäin pelivuosien ja mestaruuksien tuomaa kokemusta, että en millään usko, että koko joukkue alkaa heti treenimatseista alkaen puristaa mailaa. Nämä ovat harjoitusotteluita. Näissä on ensisijaista hakea tuntumaa, kuvioita, yhteispeliä, ajoituksia, kokeilua, try-outeja yms. En vielä huolestuisi edes CHL-matsien tukkoisuudesta, koska tuolla sarjalla on edelleen vähän kyseenalainen maine pelaajien keskuudessa arvostuksen suhteen sittenkin, vaikka tottakai tosissaan tuonne lähdetään. Uskon, että joukkueeseen saadaan viritettyä varmasti oikeanlainen asenne ja tila, kun ihan oikeasti tosipelit alkavat eivätkä mitkään vitun kaakkois-suomen cupit. Ai miksi? No, koska heimopäällikkö Perrin, Tallinder, Nummelin, Kallio, Tikkanen.
 
Turun Sanomat tietää kertoa Harri Tikkasen loukkaantuneen. Vittu mä vihaan näitä merkityksettömiä harkkapelejä missä tärkeät pelaajat loukkaantuu. Siitä ilmeisesti lähtenyt tämä Mike Cornell -huhu.

EIvät ne mitään merkityksettömiä pelejä ole, vaikka harjoituspelejä ovatkin. Miksi niitä muuten pelattaisiin? Ottelut ovat varsin tärkeä osa kauteen valmistautumisessa. Pelissä voidaan harjoitella sellaisia asioita, mitä harjoituksissa ei voida tehdä ja pelit ovat myös erinomainen tasonmittari omalle tekemiselleen ja sille missä kohtaa mennään. Lisäksi se on pelaajille äärettömän hieno näytänpaikka tulevaa kautta silmällä pitäen.

En tiedä miksi tälllaisen itsestäänselvyyden kirjoitin, mutta syljinpä nyt kuitenkin. Ehkä siksi, että lainaamani teksti pomppasi niin häiritsevästi esiin.

Loukkaantumiset ovat totta kai ikäviä, mutta turha niitä on murehtia. Niitä tulee ja menee. Harjoituksissakin voi loukkaantua, tai vaikkapa himassa.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
En kyllä oo samaa mieltä kun kuulee kaikkia paskaotsikoita ja kirjoituksia mitä Tepsistä keksitään. Täälläkin oltiin monen kirjoittajan toimesta iloisia kun kuultiin joukkueen tehneen 2 miljoonaa euroa tappiota.

Muut Liigajoukkueetko ne paskaotsikoita lehtiin kirjoittavat ja iloitsevat jatkoajassa Tepsin tappioita? Kyllä Liigajoukkueille Tepsin menestyminen on pidemmällä aikavälillä ehdottomasti positiivinen asia.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Olin katsomassa HIFK-TPS pelin perjantaina ja minäkin yllätyin kuinka sekaisin TPS:n peli oli. Olkoon päivämäärä mikä tahansa ja kuinka uusi joukkue ja päävalmentaja vaan, niin odotin Seliniltä jo tässä kohtaa parempaa. Kaikki lähti puolustuksesta joka ei toiminut alkuunkaan, mikä johti siihen että koko viisikon hyökkäyspeliä ei saatu käyntiin.

Tarkkailin kuinka TPS puolustaa viisikkona ja yksilönä, mutta en löytänyt siitä minkäänlaista kollektiivista toimintaa. Pakit ja hyökkääjät pelasivat yksilöinä milloin mitenkin. Jotkut pelasivat miespuolustusta seuraten omaa pelaajaa pitkiäkin matkoja, kun taas samaan aikaan jotkut pelasivat aluepuolustusta. Seuraavassa vaihdossa saattoi olla taas aivan päinvastoin. Välillä yhtä miestä piti maalin edessä kaksi tai kolme pelaajaa, välillä maalin edessä tai p-pisteiden välissä oli kaksi pelaajaa täysin vapaana.

Vaikka kausi on alussa ja pelataan reenipelejä, niin yleensä joukkueesta näkee edes miten he yrittävät puolustaa omassa päässä vaikka se ei toimisikaan.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
EIvät ne mitään merkityksettömiä pelejä ole, vaikka harjoituspelejä ovatkin.

Sellaisia pelejä ettei lopputuloksella ole paskaakaan väliä. Eli merkityksettömiä.

Muut Liigajoukkueetko ne paskaotsikoita lehtiin kirjoittavat ja iloitsevat jatkoajassa Tepsin tappioita? Kyllä Liigajoukkueille Tepsin menestyminen on pidemmällä aikavälillä ehdottomasti positiivinen asia.

Liigajoukkueiden fanit kyllä iloitsevat kun perseelleen menee joka vuosi. En kai missään välissä sanonut, että muut joukkueet ne lehtiin kirjoittavat? Olisihan se kiva kun playoffeissa täältä saisi 11820 ihmisen lipputulot per peli mutta ne ovat kaukaista vielä tässä vaiheessa. Itsehän olen lähinnä lukenut, että hyvä kun Tepsi on niin paska kun voisi resursseillaan olla ylivoimainen.
 

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Onhan tää nyt hauskaa, kun kaaos alkaa jo ennen kautta! Mun mielestä on naurettavaa yrittää uskotella itselleen, etteikö harkkamatseilla olisi mitään väliä kokonaisuudessa. Minä en ainakaan itseäni huijaa näillä, vaan olen jo pikkuisen huolissani. Ihan turha myöskään mennä sen taakse, että Perrin ja Vainiola puuttuvat. Jos peli on tosiaan kaaoksessa ilman noita, niin ei jumalauta. Tottakai tässä on puoli joukkuetta taas uutta ja koko valmennus, mutta jotain jo luulisi tarttuneen päähänkin harkoista.
Se että pari matsia hävitään tyyliin 5-0 kertoo ainakin mulle sen että;
A) Tepsin peli hakee uomiaan pitemmän kaavan kautta
B) Jonkun muun Liiga-joukkueen peli on hyvillä raiteilla
C) Tepsin kyyti tulee olemaan todella kylmää, jos jotain ei ala tapahtumaan

Henk.koht. mieli olisi paljon parempi, jos tulos olisi ollut tyyliin 5-2 ja raportit kertovat, että esim. ylivoima oli loistavaa. Tai alivoima ei päästänyt yhtään jne. 5-0 ja ei oikein mitään positiivista on huono juttu.

No, ootellaan ja katsotaan. Johonkin CHL-matsiin voisi mennä katsomaan. Harmi että se Perrin ei ole vielä ringissä. Loukkaantumisille ei voi mitään, mutta toivon todella, ettei enempää runkomiehiä pudo pois. Edelleen olen myöskin sitä mieltä, että voisi vielä jonkun pakin hommata. Tuommoinen jenkkien alasarjahaku olisi todella hyvä. Seigo oli hyvä löytö, samaten Sweatt, joten miksei kolmaskin löydy.
 
Onhan tää nyt hauskaa, kun kaaos alkaa jo ennen kautta! Mun mielestä on naurettavaa yrittää uskotella itselleen, etteikö harkkamatseilla olisi mitään väliä kokonaisuudessa. Minä en ainakaan itseäni huijaa näillä, vaan olen jo pikkuisen huolissani.

Kyllä taitaa monella jo väkisinkin tulla pelko puseroon vaikka harkkamatseista puhutaankin ja mielestäni ihan ymmärrettävää, kun miettii millaisia pannukakkuja tässä kaupungissa kannattajille ollaan viime vuosina tarjoiltu. Toivotaan kuitenkin että A-P:lla on selkeät askelmerkit, joilla peli saadaan käännettyä uomiinsa ennen kuin tosipelit alkavat.

Edelleen olen myöskin sitä mieltä, että voisi vielä jonkun pakin hommata. Tuommoinen jenkkien alasarjahaku olisi todella hyvä. Seigo oli hyvä löytö, samaten Sweatt, joten miksei kolmaskin löydy.

Tuo rosteri huutaa selkeästi yhtä luottopakkia varsinkin jos Tikkasen loukkaantuminen osoittautuu pahaksi. Nuo Vuoren tekemät löydöt ovat historiaa. Nyt puikossa on Niittymäki. Kiinnostava nähdä millaisia täsmähankintoja tehdään, ja miten osaa reagoida loukkaantumisiin. Vaikea tietenkin sanoa jos Antsalla edes on mahdollisuutta tehdä lisähankintoja. Saattaa pelaajien hankintabudjetti olla ylitetty kauan sitten...
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Seliniltä omasta mielestäni järkevää pohdintaa tuon harkkaturnauksen pelien jälkeen. Aika suoraselkäistä kommentointia, samalla muistutti että matka on pitkä. Tuo, mitä @Kaukosäädin toi ilmi ensimmäisestä ottelusta alkoi kuulostaa todella pahasti Kai Suikkasen TPS:n viisikkopuolustamiselta, mutta ainakin itse heittelen vielä jäitä hattuun tässä vaiheessa, se oli ensimmäinen täysimittainen ottelu tuolle joukkueelle ja porukka oli ollut jäällä vasta pari viikkoa.

@Rote Sau lle sen verran että johan tuolla oli kumpaakin ottelua seuraamassa esim. @ElManazer joka kyllä mielestäni osasi niputtaa kummankin ottelun annin aika selkeästi ja nimenomaan kirjoitti että Tapparaa vastaan touhu oli aivan eri näköistä kuin perjantain ottelussa. Saattaa olla että oli mennyt sinulta ohi.

Kyllä mä ymmärrän sen että viime kausien jälkeen monet alkaa puristaa mailaa kotisohvalla jo tässä vaiheessa. Kuitenkin oma suhtautuminen on usean kauden pre-season-otannan myötä muuttunut täysin, ollen nyt sitä että tosipelien alkaessa alan odottaa jotain - en hetkeäkään ennen. Tietysti vammoilta olisi mukava välttyä, mutta kuten toveri @Mängimies toi ilmi, kuuluvat ne lajiin eikä niiltä välttämättä oikein voi välttyä muissakaan olosuhteissa.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Todellakin jos huomenna tulee pataan KooKoo:ta vastaan, niin alan minäkin jo huolestua. Minun mielestäni pitäisi ainakin kaikki eniten loukkaantumisille alttiit pelaajat jättää lepäämään. Viime vuonna taidettiin mennä liiganousijaa Sporttia vastaan täydellä kokoonpanolla se ensimmäinen harjoitusottelu ja sieltä oli tuloksena 3-0 voitto.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Todellakin jos huomenna tulee pataan KooKoo:ta vastaan, niin alan minäkin jo huolestua. Minun mielestäni pitäisi ainakin kaikki eniten loukkaantumisille alttiit pelaajat jättää lepäämään. Viime vuonna taidettiin mennä liiganousijaa Sporttia vastaan täydellä kokoonpanolla se ensimmäinen harjoitusottelu ja sieltä oli tuloksena 3-0 voitto.

Juu, siitä kyllä samaa mieltä että Petun ja Tukosen voisi jättää kotiin. Toisaalta silloin voisivat teloa itsensä jollain punttisalilla tms.

Huomiselta odotan erikoistilanteiden osalta parempaa settiä kuin mitä Pitsi tarjosi ja kuin mitä Tampereelta raportoitiin. Ja eheää joukkuekoheesiota.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Todellakin jos huomenna tulee pataan KooKoo:ta vastaan, niin alan minäkin jo huolestua. Minun mielestäni pitäisi ainakin kaikki eniten loukkaantumisille alttiit pelaajat jättää lepäämään. Viime vuonna taidettiin mennä liiganousijaa Sporttia vastaan täydellä kokoonpanolla se ensimmäinen harjoitusottelu ja sieltä oli tuloksena 3-0 voitto.

Kovin on ristiriitaiset vaatimukset meillä faneillakin. Pari sivua sitten ihmettelit miksi lähdetään harjoituspeleihin häviämään ilman kahta kärkisentteriä ja nyt pitäisi lähteä voittamaan ilman loukkaatumisille alttiilta pelaajia (= meidän kaikki kärkipelaajat?). Ei millään pahalla, mutta osui vaan silmään.

Mä en oikein jaksa ymmärtää näitä tulospaineita harjoituskaudella. Toki ymmärrän ajatuksen, että onnistumiset ruokkivat onnistumista. Tärkeämpää silti on joukkueen pelitavan opettelu ja kaikenlainen yhteispelin opettelu (kentällä ja ulkopuolella). Meillä kun on se ongelma että jälleen kerran lähdetään ihan nollista liikkeelle.

Lentävä lähtö Liigaan olisi otettava, mutta kuinka realistista sitä on odottaa, kun kaikille muille on annettu taas valtava etumatka? Meillä sellainen rauhallinen kauteen valmistava kesä on ihan tuntematon käsite. Ukkoa tulee ja menee ovista oli sitten kesä tai talvi. Ei tästä välttämättä mitään paraatimarssia voitosta voittoon ole alkusyksyllä tulossa. Toivottavasti kuitenkin joukkueella on nyt työrauha, eikä ainakaan seurajohdon taholta ole ladattu mitään järjettömiä tulospaineita heti kauden lähtöön.

Jos seurajohto ei ole vielä oppinut läksyjään pitkäjänteisen työn teossa, niin kuoppaista kyytiä on tulossa jälleen. Ellei sitten osu 2010 kaltainen suonenveto. Joskus kai tämän kyntämisen on loputtava, mutta onko se nyt vai myöhemmin? Saa nähdä.

Mutta odotan siis että Tepsi vetää KooKoo:ta pataan 9-0. Vähintään.
 

Apheu

Jäsen
Näissä harjoituspeleissäkin pitää nähdä tuloksen taakse. Mikäli esimerkiksi liike ei ole riittänyt, on voitu vetää kovaa treenausta tähän kauden alkuun. Jotkut heikommat jengit taas lataavat kaiken Liigan ensipeleihin, ja syksyllä nämä joukkueet ovatkin yleensä kärjessä - pudoten sitten kevätkaudella rutkasti. TPS:n tilanteesta en tiedä, mutta ei mitään suurta paniikkia kannata luoda tässä kohtaa. Toki se on huolestuttavaa, mikäli harkkamatseissa peli ei yksinkertaisesti toimi, pelaajat eivät tiedä mitä tehdä jne. Että se on periaatteessa huonoin skenaario, että pelaajat yksilöinä ovat huipputikissään ja jalka kulkee, mutta pelistä ei silti tule yhtään mitään. Mutta, TPS.llä on kuitenkin aikaa saada hommaa parsittua kasaan. Elokuutahan tässä vedellään.

Sikäli turha sanoa, ettei harkkamatseilla olisi mitään merkitystä. Itse ainakin olen erittäin tyytyväinen, että Tappara onnistui TPS:n kaatamaan ja onnistumisia tuli vielä laajalta rintamalta. Kielii siitä, että pelitapa ja joukkuepeli on aika hyvin uomissaan, kun nämä "4-5" -kentän kaveritkin saavat tulosta aikaan, kun vastuuta heille annetaan.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kovin on ristiriitaiset vaatimukset meillä faneillakin. Pari sivua sitten ihmettelit miksi lähdetään harjoituspeleihin häviämään ilman kahta kärkisentteriä ja nyt pitäisi lähteä voittamaan ilman loukkaatumisille alttiilta pelaajia (= meidän kaikki kärkipelaajat?). Ei millään pahalla, mutta osui vaan silmään.

Kyllä sarjanousija pitäisi voittaa vaikka B-junioreilla. Ei mitään pois KooKoo:lta. Jos siihen ei pystytä, niin jossain mättää ja pahasti. Ja onhan jossain mätännytkin viime vuodet. Meidän kaikki kärkipelaajat eivät ole loukkaantumisalttiita. Esim. Spina, Kallio, Mojzis, Koskiranta... Perrinkin viimeisellä neljällä SM-Liiga kaudellaan runkosarjassa ollut sivussa vain neljässä ottelussa. Voittamaan kuuluu lähteä, mutta turha riskeerata esim. Tukosta ja Nummelinia jonkun harjoituspelin tähden. Silti suoraan häviämään lähteminen on typerää ja en sitä tässä suosittelekkaan.

Tässä ehdottamani ketjut (jotta ymmärrät pointin) huomiseen KooKoo -otteluun, Vainiolan terveystilanteesta ei ole tietoa:

Spina - Vainiola - Pikkarainen
Ahtola - Koskiranta - Kallio
Virta - Virtanen - Siiki
Vähätalo - Kumeliauskas - Karvonen

Mojzis - Tallinder
Friman - Eronen
Forsström - Keskitalo
Reunanen

Georgiev
Setänen
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tärkeintä on että näistä harkkapeleistä opitaan ja että valmennus puuttuu pelissä ilmenneisiin ongelmiin. TPS:lla on edessä pitkä tie nousta takaisin huippuorganisaatioksi. Tietyllä tapaa tässä on vielä tutustumisvaihe päällä niin pelaajilla kuin valmennuksella. Muutamat profiilihankinnat eivät mielestäni tee Tepsistä mitään "heittämällä kuuden sakkiin"-joukkuetta, vaan ilmassa on edelleen paljon kysymysmerkkejä. Useimmilla muilla liigajoukkueilla on jo yksi tai useampi kausi takana hyväksi koetulla valmennusporukalla, ja muutenkin organisaatio sellaisessa kunnossa ettei valmentajien tarvitse olla "sammuttamassa tulipaloja" Peksi Virtaa lainatakseni. Tepsissä on vasta aloitettu Selinin johtama projekti ja mielestäni on täysin odotettua että alku tulee olemaan haastava. Saattaa kestää pitkäänkin että löydetään sopiva pelitapa ja "koulutetaan" pelaajat noudattamaan sitä. Luoja tietää että Turussa on poukkoiltu ja sekoiltu viime vuosina niin paljon että vähemmästäkin on pelaajien päät sekaisin. Tänne on pesiytynyt sellainen alisuorittamisen ja sinne päin tekemisen kulttuuri että siitä ei ihan napinpainalluksella yli päästä. Tarvitaan todella paljon kärsivällisyyttä seurajohdolta, valmennukselta ja myös pelaajilta. Uskon tästä tulevan vielä ihan hyvää jälkeä jos kaikki vetätävät köyttä samaan suuntaan ja uskovat tekemiseensä. Se on sitten eri asia tuleeko menestystä jo syyskaudella, keväällä, vai meneekö jopa koko kausi totuttelemiseen.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ai miksi se pitää voittaa kun kyseessä on merkityksetön harjoitusottelu? Sellaisia pelejä, joiden lopputuloksella ei ole paskaakaan väliä.
Vaikka itseluottamuksen kannalta? Eipä tästäkään ottelusta toki pisteitä jaeta, mutta päänuppi voi pikku hiljaa alkaa turvota jos koko ajan otetaan neppariin.
Selin sanoi jossain haastattelussa, että tämän viikon otteluihin mennään tulos edellä, kun viime viikko mentiin harjoitus edellä. Mutta harjoituspelit ovat aina ihan oma maailmansa. Henkisesti ehkä tärkeämpiä kuin muuten. Ainakin joukkueelle, joka on hävinnyt monta kautta putkeen.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ai miksi se pitää voittaa kun kyseessä on merkityksetön harjoitusottelu? Sellaisia pelejä, joiden lopputuloksella ei ole paskaakaan väliä.

Tää ei oo nosturi. Lähinnä siksi pitäisi lähteä voittamaan koska mitään peliä ei kuulu lähteä häviämään. Ainakaan jos kannat oman joukkueesi, eli tässä tapauksessa TPS:n pelipaitaa päällä.
 
Vaikka itseluottamuksen kannalta? Eipä tästäkään ottelusta toki pisteitä jaeta, mutta päänuppi voi pikku hiljaa alkaa turvota jos koko ajan otetaan neppariin.
Selin sanoi jossain haastattelussa, että tämän viikon otteluihin mennään tulos edellä, kun viime viikko mentiin harjoitus edellä. Mutta harjoituspelit ovat aina ihan oma maailmansa. Henkisesti ehkä tärkeämpiä kuin muuten. Ainakin joukkueelle, joka on hävinnyt monta kautta putkeen.

Minä olen samaa mieltä kanssasi. Tottakai harjoitusotteluja lähdetään voittamaan ja niillä on h-vetin iso merkitys kauteen valmistautumisessa. Tuo oli enemmän kohdistettu nimimerkille @Starbuck, joka totesi tuossa ylempänä juuri nuo mainitsemani sanat. Ei paskaakaan väliä jne. Ja seuraavassa viestissä niillä olikin väliä.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä olen samaa mieltä kanssasi. Tottakai harjoitusotteluja lähdetään voittamaan ja niillä on h-vetin iso merkitys kauteen valmistautumisessa. Tuo oli enemmän kohdistettu nimimerkille @Starbuck, joka totesi tuossa ylempänä juuri nuo mainitsemani sanat. Ei paskaakaan väliä jne. Ja seuraavassa viestissä niillä olikin väliä.

Silmä käteen. Logolle kuuluu aina pelata ja lähteä voittamaan. En vain ymmärrä, että mitä väliä loppupeleissä on että voitetaanko Tappara 5-0 harkkapelissä vai ei kun se ei tuo niitä pisteitä, joita tarvitaan, että päästään playoffeihin. Merkityksetön on siis ottelu jota ei tarvitse voittaa eli missä ei ole panoksia. Miksi aina kaikki pitää vääntää rautalangasta? Ootko muuten oikeesti räppi-Mängi? :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös