TPS, media ja julkisuus

  • 3 006 775
  • 12 011

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Huomenna Suomipopin Aamulypsyssä hovimuusikko Ilkka esittää luultavasti kappaleen tepsistä, ainakin tänään annettujen vihjeiden perusteella.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Kuinkahan kauan muuten TPS aikoo mainostaa kotisivuillaan faniristeilyään 31.01.2015 Silja Linen Baltic Princessilla?

16.01.2015 - Silja Linen lehdistötiedote
Galaxy korvaa Baltic Princessin teknisten huoltotöiden aikana

Turku-Tukholma-reitin Baltic Princessille tehdään teknistä huoltotyötä ajalla 25.1.-8.2.2015. Galaxy korvaa Baltic Princessin iltalähdöt Turusta 26.1.-5.2.2015.
Liitteenä kuvakaappaus TPS:n kotisivuista 19.01.2015...
 

Liitteet

  • 2015-01-19 - TPS - faniristeily BP.jpg
    2015-01-19 - TPS - faniristeily BP.jpg
    624,7 KB · kertaa luettu: 333

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No ei tuo mitään kun ei ole Tallink tuosta ilmoitellut kellekkään juurikaan. Mistä tiedän? Siitä että olen menossa tuolla ko. ajanjakson aikana ko. laivalle ja tänään kun soitin varauksen takia Tallinkille, sain kuulla puhelun aikana että Galay korvaa Princessin. S-postitse ei ole tullut mitään infoa ja varaus-sivulla näkyy edelleen varaustiedoissa Princess.

Jos ne nyt ensin oppisivat pitämään rosteritiedot ajantasalla, se olisi jo hyvä alku..
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
No ei tuo mitään kun ei ole Tallink tuosta ilmoitellut kellekkään juurikaan.
- - -
S-postitse ei ole tullut mitään infoa ja varaus-sivulla näkyy edelleen varaustiedoissa Princess.
Itse asiassa mä kuulin asiasta jo perjantai-iltana, kun olin käymässä vanhempieni luona. He ovat myös menossa kyseisen ajanjakson aikana risteilylle ja mun käsittääkseni he olivat saaneet asiasta sähköpostia.

Jälkimmäisestä kappaleestasi olen aivan samaa mieltä!
 

Hantta#23

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
TPS:n taaperrus huomioitiin äsken Radio Suomipopillakin jo. Hovimuusikko Ilkka oli tehnyt kannustus/pilalaulun,(miten sen sitten haluaakin ottaa) Tepsistä.
 

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
TPS:n taaperrus huomioitiin äsken Radio Suomipopillakin jo. Hovimuusikko Ilkka oli tehnyt kannustus/pilalaulun,(miten sen sitten haluaakin ottaa) Tepsistä.

Ilkan biisit on ihan hauskoja (, kertokoon tämä minusta jotain). Linkkiä tänne vaan, sitten kun jakoon tulee.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ilkan biisit on ihan hauskoja (, kertokoon tämä minusta jotain). Linkkiä tänne vaan, sitten kun jakoon tulee.
Tämäkin oli ihan hyvä ralli. Hauskaa, että nyt lätkäjätkien lisäksi Palloseuralle pääsee nauraamaan koko muukin Suomi, vaikka tuskinpa sekään mikää muuttaa.
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onko koskaan mikään organisaatio saanut julkisuudessa yhtä paljon paskaa niskaan kuin HC TPS viime- ja tänävuonna? Tämänkin biisin kunniaksi varmaan nostellaan maljoja kun eivät tajua että on ihan suoraa vittuilua. :D
 
Viimeksi muokattu:

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Ihan vitun hyvä vaan. Ehkä elän jossain fantasiamaailmassa kun kuvittelen että paskan niskaan heittäminen voisi vähän herätellä tomiston jengiä, mutta olihan nyt ainakin tuo biisi ihan viihdyttävä.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Onko koskaan mikään organisaatio saanut julkisuudessa yhtä paljon paskaa niskaan kuin HC TPS viime- ja tänävuonna? Tämänkin biisin kunniaksi varmaan nostellaan maljoja.
There is no such thing as bad publicity, joku viisas on joskus sanonut.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Juu oli kyllä taas hyvä biisi Ilkalta, mutta tuskinpa tuokaan johtoa pahemmin kiinnostaa. Joku IS voisi pyytää kommentteja tuohon biisiin vaikka TJltä.
 

sininen viiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
ONKO SOVELIASTA KENENKÄÄN TOIMESTA LYTÄTÄ OMA TOIMIALA?

"Mun kokemus jääkiekosta kyllä riittää tässä sarjassa valmentamiseen, samoin mun valmennustiimin." Hra Elomo

Onko olemassa mitään toimialaa, jossa organisaation yksi johtajista voi mollata omaa toimialaa ja kollegoitaan tällä tapaa? Ei ole. Eiköhän tämäkin lausunta kerro Elomosta ja koko TPS:n organisaatiosta ihan kaiken oleellisen. Luulisi toimitusjohtajan ottavan Hra Elomon edes jonkinasteiseen puhutteluun. Tällä tapaa ei vain voi antaa lausuntoja. Ei edes ottelun jälkeisessä tunnetilassa.

Tuo lausuntohan kertoo, että Elomon mielestä soveltuvuusvaatimus Suomen suurimman, ja kenties ainoan ammattilaissarjan valmentajan tehtävään on aika "ohut".

Eikö kellään seuran operatiivisessa johdossa tai hallituksessa käy mielessä, että tämä kaikki luo mielikuvaa ihan väärään suuntaan. Kuten olen jo aiemmin kirjoittanut, on erittäin työlästä saada yhteistyökumppaneitamme matseihin. Ei se tällä tapaa helpotu. Sirkusta saa nähdä ihan ammattilaisten toimesta Sirkus Finlandiassa.

Ryhtiä kiitos!
 

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
Päivän TPS löylyt tarjoaa Eskola itse.

http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-1421757116883.html

"Onko hän (Lasch) todella sanonut jotain tuollaista? Olen hieman yllättynyt, sillä emme ole nyt keskustelleet hänen kanssaan koko tilanteesta" Eskola puhaltelee.

"Homman nimi on edelleenkin se, ettemme ole saaneet Laschista yhtään tarjousta. Kyllä minun täytyy hänen kanssaan nyt keskustella, että missä mennään."

"Jos joku pelaaja ei halua pelata Turun Palloseurassa, niin varmasti järjestämme siirtopaperit kuntoon. Ei meillä ole pakko pelata, eikä Ryan Lasch johda tätä seuraa" paaluttaa Eskola.

Onkohan tääkin jokin salajuoni, nyt on syy myydä Lasch huomenna.
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eskola vetää nyt yhden miehen showta. Sammakoita tulee suusta jo nyt. Ensivaikutelma oli ehkä liiankin hyvä. Miten voi olla niin vaikeaa pitää kieli keskellä suuta, kun joku nuori toimittajakloppi hieman hiostaa. Eijjumalauta.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Sori huutelu vieraaseen pöytään. En tiedä, kuunteliko joku muu Radio Rockin Heikelä Korporaatiota hetki sitten?
Pääsitte oikeen radioon. Siellä ne vertasi teitä punakaartiin, kun niin ikävästi haukutte "siellä Jatkoajan foorumilla" organisaatiota ja organisaatio hyppii teidän pillin mukaan, milloin kenetkin organisaatiossa vaihtaen. :D

Pitäsköhän teidän alkaa punakaartina vaatia seuralta pelipaidan värinvaihtoa punaseksi. Sekin varmaan menee läpi. :)
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Pääsitte oikeen radioon. Siellä ne vertasi teitä punakaartiin, kun niin ikävästi haukutte "siellä Jatkoajan foorumilla" organisaatiota ja organisaatio hyppii teidän pillin mukaan, milloin kenetkin organisaatiossa vaihtaen. :D

Tuo pitänee kuunnella, jahka laittavat podcastia nettiin. Harvoin avaamani ketjut sentään noteerataan suosikkiradiokanavallani - tai voi olla, että ihan yleisestikin tarkoittivat.

Tanssikohan organisaatio silloinkin palstan pillin tahtiin, kun Tadas sai jatkosopparin? Aika paljon tulee vaikutettua, hehe. ;)
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Radio Rock on lisännyt aamun Korporaatio-podcastin (22.1.2015) sivuilleen. Arviolta kymmenen minuutin kohdalla puheeksi tulee Turun Palloseura. Noin kolmen minuutin aikana ehditään mainita mm. Jatkoajan keskustelupalstan TPS-kannattajat, joten jos kiinnostaa, niin kuuntelemaan.

http://www.radiorock.fi/#!/podcast

Linkistä Radio Rockin podcasteihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös