TPS, media ja julkisuus

  • 3 005 397
  • 12 011

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Jokisen Mitja ja Pajuniemen Lauri on kyllä naamasta lähes identtisiä ukkoja :D.
Mun mielestä noi parikymppiset lätkäjannut on kaikki nykyään ihan toistensa kopioita. :D
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Aikanaan ehdotettiin vitsillä että Suomen taso jalkapallossa on saatava nousemaan vaikka sillä että kaikkien hedelmällisten naisten on vastaanotettava Litmasen Jarin perimää. Tästä identtisyyskysymyksestä voisi epäillä että joku Turun seudulla on lähtenyt toteuttamaan tätä jääkiekossa?

Itse epäilen Kostajaa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Oli kyllä kylmiä väreitä aiheuttava video. Huhhuh.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Kohtuullisesti onnistuttiin viimevuonna joissain tapahtumissa ja tästä varmasti tuli kassaankin jotain rahaa. Toki myös näkyvyyttä Turulle. Osataan siis täälläkin joitain tapahtumia järjestää. Toivottavasti jatkossa saadaan tälläisiä tapahtumia järjestettyä.

Gatorade Centerin teettämän kyselytutkimuksen mukaan kahden alkuvuodesta hallissa järjestetyn tapahtuman kävijät toivat Turkuun jopa neljä miljoonaa euroa: tenniksen maajoukkueturnaus Davis Cup teki yleisöennätyksen, ja lapsille ja nuorille suunnattu YouTube Allstars -jääkiekko-ottelu myytiin loppuun vauhdilla.

– Tapahtumat edistävät merkittävästi Turkuun suuntautuvaa matkailua. Isotkin matkailukaupungit tarvitsevat näkyviä tapahtumia tukemaan ympärivuotista kävijävirtaa. Tapahtumilla on valtava rooli siinä, että kaupunkiin saadaan houkuteltua kuluttajia, jotka käyttävät palveluita ja tuovat sitä kautta lisää rahaa Turun talousalueelle, korostaa Turku Liven liiketoimintajohtaja Heidi Aho.

– Gatorade Center on loistava tapahtumapaikka erilaisille tapahtumille ja tarjoaa monipuolisia mahdollisuuksia erilaisten tapahtumien järjestämiselle. Jatkossa on kuitenkin selvää, että kilpailuetua muihin kaupunkeihin saadaan esimerkiksi Ratapihan areenan myötä, Aho summaa.

 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Heitetään nyt vaikka tähän ketjuun tieto että Moisanen on vieraana uusimmassa Jäägone podcast -jaksossa. Kyse siis Spotifysta löytyvästä raumalaisesta lätköpodcastista. Perushassuttelujen lisäksi juttua menneestä ja tulevastakin kaudesta. Ihan kauheasti uutta tietoa ei tule. Säästöjä, Werneriä, päättyneen kauden loukki- ja sairasteluongelmia rosterin ja etenkin veskarien osalta jne.
 

Vode

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miksi kotisivuilla on kesäharjoitteluryhmässä Rene Nummelin ja Eetu Koivunen laitettu hyökkääjiksi? Lisäksi jääharjoitteluryhmä on ihan sekaisin myös pelipaikkojen osalta jos tuolla tyhjällä välillä nimilistassa on tarkoitus eritellä puolustajat ja hyökkääjät.

 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olisihan se piristävää kuulla kohta jotain. Kauden alkuun on vielä pitkä matka, mutta tuleva kausi alkaa jo vähän kiinnostella.. Niitä huhuja edes :D.

Siirretään tänne. Jos sopimuksia ei pystytä julkaisemaan niin olisihan se kiva kuulla edes jotain juttuja treeneistä. Vähän kateellisena olen kuunnellut kahtakin eri podcastia jossa Kalle Sahlstedt on käynyt kertomassa avoimesti Lukon joukkueen tilasta ja rakennusvaiheesta. Nämä ovat toki seurasta riippumattomia ohjelmia. Kohta alkaa omatoimiset ja silloin se radiohiljaisuus vasta alkaakin.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Siirretään tänne. Jos sopimuksia ei pystytä julkaisemaan niin olisihan se kiva kuulla edes jotain juttuja treeneistä. Vähän kateellisena olen kuunnellut kahtakin eri podcastia jossa Kalle Sahlstedt on käynyt kertomassa avoimesti Lukon joukkueen tilasta ja rakennusvaiheesta. Nämä ovat toki seurasta riippumattomia ohjelmia. Kohta alkaa omatoimiset ja silloin se radiohiljaisuus vasta alkaakin.
Huutelen kovasti Hunajacastin perään..
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Huutelen kovasti Hunajacastin perään..

Itse olen sitä mieltä että Seurasta riippumaton podi olisi jopa parempi. Hunajacast jää turhan kädenlämpöiseksi. Tepsillä on vähän sellainen tapana että kun ei kulje niin piiloudutaan verhojen taakse mutta kun kulkee niin tullaan luukuista ulos ja kerrotaan kuinka avoimia halutaan olla. Toki tällä hetkellä olisin iloinen jopa kädenlämpöisestä hunajacastista.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Itse olen sitä mieltä että Seurasta riippumaton podi olisi jopa parempi. Hunajacast jää turhan kädenlämpöiseksi. Tepsillä on vähän sellainen tapana että kun ei kulje niin piiloudutaan verhojen taakse mutta kun kulkee niin tullaan luukuista ulos ja kerrotaan kuinka avoimia halutaan olla. Toki tällä hetkellä olisin iloinen jopa kädenlämpöisestä hunajacastista.
Totta toinen puoli. Tässä mediahiljaisuudessa kelpaisi kyllä kädenlämpöinenkin. Ei siinä mitään roastia tarvita jos Kallio tai Urama tulee kertomaan missä mennään, mitä vielä etsitään ja ennenkaikkea, kenen nimet on jo papereissa vai onko kenenkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös