TPS, media ja julkisuus

  • 2 983 827
  • 11 994

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
TPS:ltä tuli sähköpostia, itselle mielenkiintoisin osa lainattuna alla:

"Mikäli haluat pysyä mukana, voit odottaa meiltä kauden aikana uutiskirjettä ainakin kerran kuukaudessa. Uutiskirjettä, johon on aina koottu joukkueen kuulumiset, pelinostot sekä hallin parhaat tarjoukset. Lisäksi voimme viestiä sinulle esimerkiksi pelaajauutisista tai muista kiinnostavista käänteistä ensimmäisten joukossa."

Tämän sähköpostin ovat ilmeisesti saaneet kaikki jotka ovat Tepsin peleihin ostaneet lippuja lippu.fi:stä
 

Manlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mietin tässä, että nyt kun kotiavaukseen on enää alle viikko, niin saa nähdä miten tepsi tätä markkinoi.
Nyt meinaan pitäisi alkaa rummuttaa niin perkeleesti tota kotiavausta että saadaan sinne sitä yleisöä.
On toki ollut tienvarsi mainoksia, mutta kyllä tepsiä pitäisi saada jotenkin vielä enemmän näkyväksi kaupungilla.
 

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Mietin tässä, että nyt kun kotiavaukseen on enää alle viikko, niin saa nähdä miten tepsi tätä markkinoi.
Nyt meinaan pitäisi alkaa rummuttaa niin perkeleesti tota kotiavausta että saadaan sinne sitä yleisöä.
On toki ollut tienvarsi mainoksia, mutta kyllä tepsiä pitäisi saada jotenkin vielä enemmän näkyväksi kaupungilla.
Juuri näin, en ymmärrä miksi markkinointi on joka vuonna painottunut pelipaitoihin tienvarsissa, joihin silmä on jo tottunut.

Tienvarsinäytöt täyteen mainoksia, torille joku iso lakana vaikka yhteistyössä jonkin firman kanssa kenen toimistoja se peittäisi.

Radioon tykitystä, niin että ihmiset busseissa ja autoissa saisivat saman aikaista audiovisuaalista ärsykettä.

En tiedä onko tälläistä jo, mutta ainakaan en ole itse törmännyt mihinkään muuhun kuin tienvarsipahviin.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Mietin tässä, että nyt kun kotiavaukseen on enää alle viikko, niin saa nähdä miten tepsi tätä markkinoi.
Nyt meinaan pitäisi alkaa rummuttaa niin perkeleesti tota kotiavausta että saadaan sinne sitä yleisöä.
On toki ollut tienvarsi mainoksia, mutta kyllä tepsiä pitäisi saada jotenkin vielä enemmän näkyväksi kaupungilla.

Ei ole muuten tullut kaupungilla tai muuallakaan vielä yhtään mainosta Sport-ottelusta. En toki ihan kauheasti ydinkeskustassa liiku, joten jos joku on nähnyt niin voi korjata.
 

Manlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei ole muuten tullut kaupungilla tai muuallakaan vielä yhtään mainosta Sport-ottelusta. En toki ihan kauheasti ydinkeskustassa liiku, joten jos joku on nähnyt niin voi korjata.
Juu ei ole tullut keskustassa vastaan mitään mainoksia. Stålarminkadulla itse nähnyt noita tienvarsikylttejä Sport pelistä. Se on kait se halvin tapa mainostaa? Siltä se ainakin vaikuttaa...
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Juu ei ole tullut keskustassa vastaan mitään mainoksia. Stålarminkadulla itse nähnyt noita tienvarsikylttejä Sport pelistä. Se on kait se halvin tapa mainostaa? Siltä se ainakin vaikuttaa...
Ja tursaan pelipäivänä urkkasivuille mainos, väkisin tulee mieleen kun toimiston touhuja on katsellut, niin ovatko he ihan täysillä mukana vai konkurssiako tässä jo pikkuhiljaa aletaan odottelemaan.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Turun ruuhkaisimpiin paikkoihin mainos esim. koulukadulle/puistokadulle, missä kerrotaan, että kun ajat lauantaina tuonne suuntaan 5min, niin olet jo TPS-Sport pelissä.

Tosin voi siinä aamukasin tai neljän ruuhkassa ottaa aivoon tuollainen mainos, missä mainostetaan lisää ajamista, mutta saattaisi kuitenkin jäädä mieleenkin, että tällainen peli on suhteellisen lähellä.
Silmäpareista tai huomiosta se ei ainakaan jäisi kiinni.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Se on kahden vuoden sopeutus päällä. Markkinoinnista karsitaan ekana.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Se on kahden vuoden sopeutus päällä. Markkinoinnista karsitaan ekana.
Jep, asiat tärkeysjärjestykseen. Markkinointi ja siitä junnut ja siitä sujuvasti elaajabudjettiin.

Keskusta on mulle ihan outo paikka nykyään mutta vieläkö siellä on Wiklundin seinällä se iso valotaulu missä ei ainakaan ennen ole matsimainoksia näkynyt? Samoin Hansaan siihen torille saisi aika isoa lakanaa roikkumaan. Pitäiskö tässä itse alkaa spreijjaamaan lakanoita pitkin Turkua.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ai niin.. itse laitoin tuonne mediapuolelle meiliä viikolla jossa kerroin miten olen nähnyt että Liiga alkaa mutta en mistään Tepsin mainoksesta, annoin suoran palautteen ettei mitään mistään tule jne.. Utelin myös Hunajacastin tulevaisuutta. Oltiin kovin pahoillaan ja vähän tuntui että olivat ihmeissään moisesta palautteesta. Hunajacastista sain sellaisen kuvan että ensi viikolla tulee...toki jos näin, voisi kai sitäkin mainostaa.
 

Manlow

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jep, asiat tärkeysjärjestykseen. Markkinointi ja siitä junnut ja siitä sujuvasti elaajabudjettiin.

Keskusta on mulle ihan outo paikka nykyään mutta vieläkö siellä on Wiklundin seinällä se iso valotaulu missä ei ainakaan ennen ole matsimainoksia näkynyt? Samoin Hansaan siihen torille saisi aika isoa lakanaa roikkumaan. Pitäiskö tässä itse alkaa spreijjaamaan lakanoita pitkin Turkua.
Tuli tosta nyt mieleen et onhan se nyt ironista ettei tepsillä ainakaan vielä ole Hansassa tai muualla tollasia valomainoksia, kun vastikään HELSINGIN IFK mainosti peliään siellä Hansassa.
 

rs2681

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi
TPS:n pitäisi olla selvä ykköshevonen Turun urheilussa, mutta silti näkyvyys esim. kaupungilla ei ole läheskään riittävällä tasolla. Yleisöä olisi helpompi saada jos KOKO kaupunki tietää mikä on TPS. Mielestäni naurettavaa, että tehdään kolme miljoonaa tappiota kautta kohden, mutta markkinointi on silti keskinkertaisella tasolla.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Alkaa oikein muuten kiukuttaa tää juttu. Ilmeisesti joukkuetta on rummutettu niin paljon jokapuolella ettei nähdä tarpeelliseksi joukkueen esittelyä Hansassa. Noh, ymmärtäähän tuon kun joka paikasta tulee ulos infoa kauden alusta ja pelaajista.

Vittu mitä amatöörejä.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Turun ruuhkaisimpiin paikkoihin mainos esim. koulukadulle/puistokadulle, missä kerrotaan, että kun ajat lauantaina tuonne suuntaan 5min, niin olet jo TPS-Sport pelissä.

Tosin voi siinä aamukasin tai neljän ruuhkassa ottaa aivoon tuollainen mainos, missä mainostetaan lisää ajamista, mutta saattaisi kuitenkin jäädä mieleenkin, että tällainen peli on suhteellisen lähellä.
Silmäpareista tai huomiosta se ei ainakaan jäisi kiinni.
Manhattanin kohdalla noita ainakin on runsaasti. Siinähän sitä ruuhkaa aamuisin on.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Aninkaisten sillalle noita on kanssa laitettu, joten on niitä hiukan mietitty sentään. Toki saisi vähän muutenkin näkyä kuin muutamalla pahviläpyskällä kaupungin eri väylillä…
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Leppäsyrjä ennakoi Palloseuran tulevaa kautta. Ei mitään mullistavaa. Paljon samoja huomioita mitä täälläkin jo sanottu. Linkkasin kuitenkin tänne koska TPS:n oman mediatuotannon tuntien tuossa lienee kattavin ja todennäköisesti myös ainoa "ennakko" mitä Turun seudulta tullaan saamaan.

Hunajacast varmaan myös kokonaan jo kuopattu? Kuten myös ilmeisesti kaikenlaiset haastattelut ja kommentit. Miettisen puhetta kuultu viimeksi Pitsin jälkeen?

Ehkä tässä on joku suurempi suunnitelma taustalla. Urheilussahan on tärkeintä herättää tunteita. TPS onnistuu tällä mykkäkoulullaan ja poissaolemuksellaan herättämään hyvinkin paljon tunteita ainakin itsessäni.

Nyt kun Miettinen joka lehdessä höpöttää että arki ja yhteistyö on hyvällä mallilla ja joukkueessa on positiivinen ilmapiiri niin eikö tuota positiivista energiaa voisi jakaa myös kannattajille? No mistäs minä mitään tiedän täältä keskeltä peltoa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hunajacast varmaan myös kokonaan jo kuopattu? Kuten myös ilmeisesti kaikenlaiset haastattelut ja kommentit. Miettisen puhetta kuultu viimeksi Pitsin jälkeen?
Mediatiimi vastasi siis minun meilipalautteeseen ja ainakin sen vastauksen perusteella voisin kuvitella että tällä viikolla tulee Hunajacast ulos.. toki sekin vastaus oli sellainen mistä joutui itse lukemaan rivien välistä. Mutta jos se tulee, ihmettelen ihan helvetin lujaa miksi sitäkään ei ole missään kerrottu. Tulee olo että toimistolla eletään vasta elokuuta eikä kukaan ole kääntänyt kalenterin sivua.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mediatiimi vastasi siis minun meilipalautteeseen ja ainakin sen vastauksen perusteella voisin kuvitella että tällä viikolla tulee Hunajacast ulos..

Hyvä jos näin on.

Tulee olo että toimistolla eletään vasta elokuuta eikä kukaan ole kääntänyt kalenterin sivua.

Kalenterikin taitaa olla jostain 2010-luvun alkupuoliskolta jos sometuotantoa katsoo.
 

Ewald

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Florida Panthers, Magpies

Leppäsyrjä ennakoi Palloseuran tulevaa kautta. Ei mitään mullistavaa. Paljon samoja huomioita mitä täälläkin jo sanottu. Linkkasin kuitenkin tänne koska TPS:n oman mediatuotannon tuntien tuossa lienee kattavin ja todennäköisesti myös ainoa "ennakko" mitä Turun seudulta tullaan saamaan.

Hunajacast varmaan myös kokonaan jo kuopattu? Kuten myös ilmeisesti kaikenlaiset haastattelut ja kommentit. Miettisen puhetta kuultu viimeksi Pitsin jälkeen?

Ehkä tässä on joku suurempi suunnitelma taustalla. Urheilussahan on tärkeintä herättää tunteita. TPS onnistuu tällä mykkäkoulullaan ja poissaolemuksellaan herättämään hyvinkin paljon tunteita ainakin itsessäni.

Nyt kun Miettinen joka lehdessä höpöttää että arki ja yhteistyö on hyvällä mallilla ja joukkueessa on positiivinen ilmapiiri niin eikö tuota positiivista energiaa voisi jakaa myös kannattajille? No mistäs minä mitään tiedän täältä keskeltä peltoa.
Ollaan hiljaa eikä kerrota kenellekään, että hommat on hyvällä mallilla. Ja sitten ollaan suu suitsirenkaan mallisena, kun ensimmäisessä kotipelissä on 2500 katsojaa.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
En tiedä onko nyt pyörimässä mutta KOP-kolmion isolla screenillä on usein ollut TPS-sisältöä. Se on kyllä ihan näkyvä jos busseja käyttää. Manhattanin tienvarsikyltit myös bongattu.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Komarov loukkaantui viime viikolla treenipelissä. Pitkä huili ja HIFK tiedotti asiasta asiaankuuluvasti.

Aarne Intonen ollut pitkään pois, arvuutellaan sahasiko käden irti vai lähtikö vain pieni pala juustohöylällä. Ei mitään tiedotetta seuralta. Toman kommenttien varassa tässäkin asiassa.

Pointti, että asioita voi hoitaa tai jättää hoitamatta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös