Voi olla että täällä roikkuessa ja kirjoittelua seuratessa muodostuu jonkin verran subjektiivinen käsitys seuran päivittäisestä tekemisestä ja mediatyöskentelystä. Htt:n, "sisäpiirin" ja spekuloinnin ansiosta on ainakin useimmiten palstatotuutena tiedossa mitä seuraavaksi tapahtuu ja usein kun virallinen vahvistus tulee on reaktio täällä tyyliin "no nyt ne saivat sentään tiedotteen pihalle".
Sama koskee tuota kauden alun rummuttamista. Aloin oikein miettimään mitä olen kauden aloituksesta kuullut jos yhtälöstä lasketaan pois jatkis ja muu oma aktiivinen seuranta. Ainakin itse olen havainnut niin tienvarsimarkkinointia, radiomainontaa, verkkomainontaa, sähköpostimainontaa, sidosryhmämainontaa, uutisointia paikaillisjulkaisuissa, haastatteluja jne. Eli omalla kohdalla en ole voinut välttyä näkemästä että kausi on myös Tepsin osalta alkamassa, jos olen edes vähän kartalla suomalaisen pääsarjaurheilun vuosisyklistä. Sosiaalisista medioista seuraan ainoastaan X:ää, joten näkyvyydestä näissä muissa en osaa sanoa, mutta ainakin siellä HC TPS pomppaa feediin melko usein.
Jos jatketaan ajatusta että pelkästään näiden tekijöiden perusteella kiinnostus olisi herännyt lähtemään paikan päälle niin verkkosivuilta löytyi melko yksinkertaisesti se alustava tieto mitä etsin (+ottelukohtainen info aina erikseen).
Mainitaan kuitenkin väärinkäsitysten ehkäisemiseksi erikseen että tiedon löytymisestä huolimatta tuo kotisivu ei ole erityisen toimiva, päällimmäisenä esim. tuo ottelukalenteri, jota täällä on muutenkin kommentoitu.
Parannettavaa löytyy aina ja ehdottomasti seura voisi skarpata paljonkin pari yleisen pöhinän lisäämiseksi, varsinkin olennaisten asioiden osalta. Mielestäni tuo ei siltikään ole kaikilta osin ihan niin huonolla tolalla minkä käsityksen täältä helposti saa ja itse en ainakaan toivo että viestintä muuttuu esim. Ilveksen kaltaiseksi livelovelaughiksi.