TPS, media ja julkisuus

  • 2 980 209
  • 11 992

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Bussijonoa katsellessa jää monelta kyllä juhlallisuudet näkemättä.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Bussijonoa katsellessa jää monelta kyllä juhlallisuudet näkemättä.
Vähän hölmöä reagointia. Loppuunmyyty halli ja toivotaan ihmisiä ajoissa paikalle. 100 10 min välein keskustasta, olisivat nyt muutaman bussin laittanut putkeen heti alkuun. Tietty muillakin linjoilla paikalle pääsee.
 

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ja luulin jo että Tepsi tekee tyylikkään shown, ja paskat. Pelin olisi pitänyt alkaa heti legenda-pelaajien poistuttua.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ja luulin jo että Tepsi tekee tyylikkään shown, ja paskat. Pelin olisi pitänyt alkaa heti legenda-pelaajien poistuttua.

Tuonne peliesitykset ketjuun jo laitoinkin, mutta mutta... nämä puheet on ihan OK, mutta itse tekisin kyllä niin että ensin puheet, sitten historiapläjäys videotaululle, tunnelman nostatusta ja lopuksi joukkue jäälle esittelyineen ja kiekko jäähän. Vähän sama malli siis mitä jossain keikoillakin on ennen bändin lauteille nousua.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

12961

Jäsen
Tästä propsit, että striimi on otettu näin vahvasti mustavalkoisella materiaalilla haltuun. TPS ostanut mainoskatkot?
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Täytyy antaa mediatiimille kiitosta! Homma on loksahtanut hyvin paikoilleen. Seurauutiset oli mainio, tänään heti juttua uusilta kavereilta jne. Kirsikkana upeat videot kauden alusta alkaen.
Jatkakaa hyvää työtä, niin me muut nautitaan!
 

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Instassa Tepsi markkinoi Liukkaan suulla huomista peliä. Mielestäni tämän olisi voinut jättää tekemättä, kun käytetään vastustajajoukkueen pelaajaa. Meillä kummiskin huomenna kaksi debytanttia kenen suulla voisi mieluummin markkinoida.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Instassa Tepsi markkinoi Liukkaan suulla huomista peliä. Mielestäni tämän olisi voinut jättää tekemättä, kun käytetään vastustajajoukkueen pelaajaa. Meillä kummiskin huomenna kaksi debytanttia kenen suulla voisi mieluummin markkinoida.
Enemmän mulle tulis hikkaa jos olisin HPKn miehiä. Markkinoi vastustajan kotimatsia? Ok!
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Instassa Tepsi markkinoi Liukkaan suulla huomista peliä. Mielestäni tämän olisi voinut jättää tekemättä, kun käytetään vastustajajoukkueen pelaajaa. Meillä kummiskin huomenna kaksi debytanttia kenen suulla voisi mieluummin markkinoida.
Tuossa yläpuolellahan nuo kaksi sitä juuri markkinoi ja tänään Leipuri itse markkinoi omalla äidinkielellään samaa matsia. Kyllä mä ostan Liukkaan käytön matsimarkkinoinnissa, on kuitenkin oma poika joka lähti koittamaan siipiensä kantavuutta ja vieläpä niin ettei silta savua.
 

Rotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild, New York Rangers
Kyllä mä ostan Liukkaan käytön matsimarkkinoinnissa, on kuitenkin oma poika joka lähti koittamaan siipiensä kantavuutta ja vieläpä niin ettei silta savua.

Tämä.
Mies voi lähteä Turusta, mutta Turku ei miehestä ynnä muut kliseet perään. Mun mielestä tuo on vaan pelisilmän käyttöä mediatiimiltä, ja tietyllä tapaa seura antaa tässä propsit myös Liukkaalle. Ei olla miestä unohdettu.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tästä lisää posia mediatiimille, näistä tykkään.



Hyvä video! Pieni kehitysehdotus kuitenkin, että tekstitykseen ei ole pakko laittaa huutomerkkiä jokaisen lauseen loppuun!

Dal Colle kehui hallia ja tuumi hallin lehtereitä katsellessa, että täällä on hyvä fanipohja. Toivottavasti näkemys ei heti romutu, kun näkee keskiviikkoiltana tuhannet tyhjät punaiset penkit.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Enemmän mulle tulis hikkaa jos olisin HPKn miehiä. Markkinoi vastustajan kotimatsia? Ok!

Käsittääkseni HPK pelaa myös tuossa ottelussa, joten miksei omaa peliänsä voi mainostaa? Lienee koko liigan kannalta hyvä asia jos katsojia käy peleissä.

Mun puolesta Lehtinen voi käydä Lukon videolla kertomassa, että yhtään ei mene.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös